Samsung TV ugaša in prižiga?

DognerDJ

Fizikalc
10. sep 2009
1.329
0
36
Maribor
Obišči stran
Motiš se

Tebi Sedejson pa priporočam, da pokličeš najbližjega uradnega serviserja in vprašaš, po kateri hitri pošti jim TV pošlješ ( s katero imajo pogodbo ). Če je garancijsko popravilo se pošlje na njihove stroške.

Edini serviser lahko pove, kaj je narobe ( trgovec ni kvalificiran za dajanje nekih analiz ).

Je pa res, da ti trgovec lahko pomaga pri pošiljanju aparata na servis in podobnih rečeh.

Ti pa res priporočam, da se obrneš direktno na serviserja tudi zaradi krajšega časa reševanja reklamacij.
 
Nazadnje urejeno:

sass

Guru
1. sep 2007
5.103
742
113
tako je. če se le da, popravila rešuj direktno s servisom in ne s trgovcem. trgovec je le prodajalec, on mora poznati predvsem marketinške trike da proda izdelke. po drugi strani serviser bolje pozna delovanje in možne napake naprave. lahko ti zastavi dodatna vprašanja, s katerim bi bolje ugotovil problem.
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.829
725
113
www.jernej.org
Zanimivo... če se motim, se motijo tudi tukaj:
http://www.tzslo.si/Splosna-zakonodaja/stvarna-napaka-garancija
http://www.toptime.si/servis/faq/kje-lahko-uveljavljam-stvarno-napako.html

Citat:
Kje lahko uveljavljam stvarno napako?
Stvarno napako lahko uveljavljate le na prodajnem mestu, kjer ste aparat kupili.

Citat:
Stvarna napaka
odgovornost
Reklamacijo se uveljavlja le pri prodajalcu.

Če misli uveljavljati stvarno napako (vračilo denarja, zamenjava izdelka), potem mora to uveljavljati pri prodajalcu.

Če pa želi uveljavljati garancijo (popravljati televizijo), potem je pa res bolje direktno na servis.
 

Sedejson

Pripravnik
31. jul 2010
107
0
16
Pri Samsungu se mi dvakrat niso javili, tako da jim bom kar poslal mail, pa da vidimo kam to pelje.

Virtuoz, zanimivo, bom počekeral, vendar do zdaj nismo v celi hiši imeli s tem težav, prav tako pa s emi ugaša 24/7, ne samo zvečer..
 

Sedejson

Pripravnik
31. jul 2010
107
0
16
Mikrohard, pardon, sploh nisem opazil tvojega sporočila...
smile-1.gif


Bom povprašal direktno serviserja kako je s tem, čeprav so mi v prodajalni zagotavljali, da pa oni nimajo nič s tem, naj se direktno obrnem na serviserja...
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.330
5.848
113
pri taščici
Stvarno napako za kuhalno plosco sem uveljavljal v trgovini. Je pa res da je bila prej trikrat na popravilu, pa jo niso spravili v pričakovano stanje (niti ko si mi novo nadomestno na dom pripeljali). Dobil sem vrnjeno kupnino. Želeli so sicer da bi kupil drug aparat pri njih, ampak sem ga potem drugje.(če ne bi poznal svojih pravic bi me najbrž prepričali da mi ne morejo vrniti denarja, da mi lahko dajo samo dobropis)
 

Sedejson

Pripravnik
31. jul 2010
107
0
16
Iz Samsunga so odgovorili naslednje:

''Tako je, stvarno napako se uveljavlja preko prodajnega mesta.
V primeru, da se boste odločili za garancijsko popravilo, pa se lahko obrnete na naš pooblaščen servis:
Dast d.o.o. 014292406, Cvetkova ulica 25, 1000 LJUBLJANA, info@dast.si''

Torej če prav zastopim so me v prodajalni dvakrat narobe napotili, se naredili 'francoze' in me brez pojasnila poslali na Samsung.

Me zanima če bodo imeli še vedno izgovor, saj mi že prvikrat niso delovali zainteriserani za pomoč...

No upam, da bodo zdaj malce bolj željni sodelovanja, saj sem si prebral tudi določene 'pravice' stranke. Seveda je najlažje nateg**** folk k se ne spozna na to, za kar sem sicer tudi malce sam kriv, pa vseeno, se mi zdi to dokaj atipatičen odnos prodajalca.
 

Jado

SCANIA, na uro ziher 140
21. maj 2008
15.614
199
63
Kranj
"Kupil sem ga v bližnji Mercator poslovalnici."

Neseš tam kjer si ga vzel, spakiraš z vso embalažo in naredite PREVZEM V SERVIS zapisnik, kjer uveljavljaš stvarno napako, magari si zapiši na 1 list - sprintaj in to dodajo. STVARNO NAPAKO in ne GARANCIJO.

Oni imajo potem 8 dni časa, da odgovorijo, v tem času bodo poslali na DAST.

9 dan moraš imeti ti odgovor, če ne je to kršitev tvoje pravice, blablabla.
 

SimonS

Pripravnik
25. feb 2012
332
7
18
Za kateri model pa se gre? Ker je googlal, da se napaka pojavlja na par let starih modelih, v trgovini pa se največkrat dobi samo še lanske modele, starejših pa ne.
 

kocka

Pripravnik
18. sep 2007
445
12
18
Tudi meni se zdi cudno da se na tv leta 2015 to dogaja. Moj samsung le40fe86bd letnik 2008 je imel ta feler in sem ga sam resu z zamenhavo kondenzatorjev.