Samsung TV ugaša in prižiga?

Sedejson

Pripravnik
31. jul 2010
107
0
16
Pozdravljeni!

Pred kratkim (14 dni) sem kupil Samsungov televizor. Gre za starejši model (točen model ni relevanten zaenkrat).

No po priklopu in zagonu je televizor začel delati po svoje.
stupid-1.gif
Vendar po prebranih navodilih, posvetu s poznavalcem itd. itd., sem prišel do zaključka, da to ni moja napaka ampak je napaka v modelu. Zato sem na stricu googlu našel kar nekaj člankov na to temo, da naj bi starejši samsungovi tv-modeli imeli nekakšno napako, in sicer citiram članek:

''A few years ago many Samsung TV models were produced with underrated capacitors on the power board of the TV''
13.gif


Kupil sem ga v bližnji Mercator poslovalnici. Izdelek je v garanciji, vendar sam nisem prepričan kako naj pristopim do poslovalnice s tem problemom. Imam pravico zahtevati povrnjen denar?
10.gif
Na garancijo ne vem, kako bi ga popravljali, saj gre za serijsko napako. Zato ne vem če lahko poslovalnica popravlja sploh take zadeve, ki se tičejo originalnega proizvajatelja.

Ne kupujem prav vsak teden nov televizor, zato me zanima kaj naj storim? Se je komu dogajalo kaj podobnega?

PS: Na youtube so tudi posnetki kako naj bi to napako odpravili, vendar ker nisem prav štručko za take zadeve, se bojim, da bi s tem samo ogrozil garancijo...
bonk.gif


Hvala v naprej!
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.253
5.819
113
nesi nazaj pa uveljavljaj ali garancijo ali stvarno napako

nimaš kaj tuhtat, da boš sam rijtal
 

Sedejson

Pripravnik
31. jul 2010
107
0
16
Je postopek za uveljavitev stvarne napake isti kot za garancijo? Še nikoli nisem imel opravka s stvarno napako...

Hvala obema.
 

Fusion

Fizikalc
1. okt 2007
13.448
3
38
ko ga boš nazaj prinesel, moreš jasno povedat, da želiš uveljavljat stvarno napako in da zahtevaš vračilo denarja!! Pa napišejo naj točno tako kot boš ti povedal!!
če boš nekaj mučkal in mencal, bodo napisal po svoje. Vsi pa se potem sklicujejo samo na napisano!
 

Jado

SCANIA, na uro ziher 140
21. maj 2008
15.614
199
63
Kranj
Počakaj najprej na rešitev stvarne napake, če je upravičena šele nato lahko zahtevaš zamenjavo z novim ali vračilo denarja.
 

Sedejson

Pripravnik
31. jul 2010
107
0
16
Jutri nesem nazaj, upam, da ne bodo delali problemov. Drugače pa tržni inšpektor...
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.103
742
113
ta kovanec ima dve plati. če ne bi bilo trgovcev, ki se že v štartu izogibajo zakonsko določenim obvezam, bi bilo takih strank bistveno manj. žal je tako, da je branje splošnih pogojev in ZVPOT skoraj obvezno, preden pelješ nek izdelek na servis.
 

DognerDJ

Fizikalc
10. sep 2009
1.329
0
36
Maribor
Obišči stran
V tem je glih poanta - trgovec ne more določit ali je napaka stvarna !
Vprašaj recimo Big-Bang koliko aparatov imajo v skladišču, ki jih dobavitelj ni vzel nazaj, ker jih je stranka uničila oni pa so ji veselo zamenjali z novim.
 

Jado

SCANIA, na uro ziher 140
21. maj 2008
15.614
199
63
Kranj
sass: ni to fora, fora je ta, da ima grožnje že pripravljene, ko niti prvega koraka ni še dal normalno skozi.
trgovec je samo posrednik, ne ugotavlja stvarno napako.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.103
742
113
jaz sem imel bolj v mislih izgovore trgovcev glede nihovih obljub. prinesel sem izdelek nazaj v trgovino, da bi ga zamenjal z drugim, pa se prodajalec naredi neumnega. potem potegnem iz žepa splošne pogoje trgovine in skupaj prebereva člene, nakar se prodajalec naredi neumnega v stilu "očitno so morali spremeniti splošne pogoje, ker sploh nisem vedel tega" in mi s stisnjenimi zobmi zamenja izdelek.
ali pa drug primer: crknil mi je pralni stroj še v garancijski dobi.serviser ga pride pogledat, pravi da je šla neka elektronika in da ga bo moral odpeljati na popravilo. ga vprašam, če bi lahko dobil nadomestnega za ta čas. reče, da ne dajejo nadomestnih aparatov, vsaj brezplačno ne. mu odgovorim, da mi ZVPOT omogoča nadomestni aparat ali pa povračilo stroškov in mu bom potem dal še račune za pralnico, nakar zamomlja, da bo poskusil najti kak stroj in mi ga nasledni dan tudi pripelje.
 

Sedejson

Pripravnik
31. jul 2010
107
0
16
Jado, preberi 2 komentarja višje kot je tvoj prvi komentar, nekdo je predlagal v kolikor bodo težave, naj se obrnem na tržnega inšpektorja. Zgolj ponovil sem za njim, brez groženj.

Včeraj sem se oglasil v trgovini kjer sem kupil TV. Vprašal sem kako je s tem, pa so me napotili na Samsung, češ naj tja pokličem povprašam in da naj sam peljem TV njim. Prodajalec je govoril samo, da ne more nič storiti, naj se odpravim na Samsung...
 

danilo

Pripravnik
18. maj 2008
160
1
16
"Sedejson" tipično v naši državi, zakaj bi nekdo prevzel odgovornost, če lahko to prenese na nekoga drugega, v tem primeru Samsung... Jado, kakšen posrednik neki je trgovec... prodal mu je TV zato, da je nekaj zaslužil, saj mu je ni podaril. Zato pa mu zakon nalaga, da mora prevzeti del odgovornosti za izdelek, ki ga je prodal. Kaj je tukaj kriv kupec, ki je pošteno in drago plačal za izdelek, ki ga ne more uporabljati, da bi ga sedaj napotil "na nekoga tretjega", pa naj sem sam s tem zajebava. Končno so potrošniki postali bolj ozaveščeni, da uveljavljajo svoje pravice in zahtevajo, da naj tisti, ki mu je prodal izdelek, tudi poskrbi, da bo brezhiben, če tako zahteva kupec. Trgovec mu naj predstavi možnosti takšne, kot so predpisane, da lahko uveljavljavlja svoje pravice pri njemu ali pri pooblaščenem servisu, če želi in mu naj pomaga do pravilne odločitve in da bo stvar čimprej delovala tako kot mora. S tem bo pridobil zaupanje kupcev, ki bodo to tudi cenili in se večkrat vrnili v takšno trgovino. Samo v tem je problem, da se velikokrat trgovec naredi "francoza" in ga nič ne briga za kupca, kaj bo naredil s kupljenim izdelkom, dokler se ta ne ozavesti in zahteva svoje pravice tudi preko tržne inšpekcije itd...

lp
 

Sedejson

Pripravnik
31. jul 2010
107
0
16
Malo sem sedaj v precepu med tem, ali naj odidem sam na Samsung, ali naj se vrnem v prodajalno. Najbližji Samsung je 20km+ stran, in ker trenutno nimam dostopa do avtomobila, se mi zdi malce neumno nosit televizor po avtobusih. Poklical bom jutri na Samsung, kaj si oni mislijo o tem...Ne vidim pa korektnosti v delu s strani prodajalca. Mislim tudi, če 'vanzemalci' na youtubu ugotovijo, da imajo določene napake televizorji, zakaj ne morejo vedeti to tudi prodajalci. Če pa nevejo kaj prodajajo, pa naj napišejo zraven izdelka 'možnost stvarne napake'...
 

virtuoz

Fizikalc
20. jul 2007
874
80
28
Najprej preveri napetost elektrike v domačem omrežju.
Pred mnogimi leti se mi je TV tako obnašal, pa je bil premočan štrom. Regulator napetostiv TV-ju je posledično izklapljal in ponovno vklapljal aparat. Dogajalo se mi je pozno zvečer, ko so se zmanjševali odjemalci.
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.829
725
113
www.jernej.org
Kolikor je meni znano, lahko uveljavljaš stvarno napako le pri prodajalcu (v trojem primeru v trgovini), garancijo pa pri serviserju (v tvojem primeru Samsung). Če je bila televizija torej pokvarjena že ob nakupu, stvarno napako uveljavljal pri prodajalcu. Naj me kdo popravi, če se motim.