Rezervnideli24.si

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.353
5.866
113
pri taščici
Evo ti ga na, naslednjič me stane material 10 evrov namesto "100". V Nemčiji. Original čeljust je na pooblaščenem pol plače. Brez dela.
Edino se ne vem s čim je najbolj pametno odstraniti rjo na robu cilindra? Moram posnetek do konca pogledat, al pa če imate vi kak nesarkasticen predlog.
 

Priponke

  • IMG_20190418_110850-1209x1612.jpg
    IMG_20190418_110850-1209x1612.jpg
    432,6 KB · Ogledi: 179
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: danijel8

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.371
302
83
hanzi tale bat v kanto in po novega (Potokar v Lj recimo je mel včasih dobro zalogo teh batkov)
 

PHOBiA

Guru
11. jul 2013
4.065
1.272
113
Osnoven paket od 10-15 kg je 36,11€ na pošti. Če mu še kaj dodaš (pazljivo ravnanje.).... Boš hitro na 40+).
Sem kontaktiral eno kurirsko službo kjer je nekoč znanec delal. Za 5kg v Nemčijo želijo 40evrov.

Eurosender.si - do 15kg 15,99€. Za take pakete v tujino me nasa posta ne vidi.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.353
5.866
113
pri taščici
A tisto ki jo zraven čeljusti dobiš?, na autodocu yt kanalu posnetka popravila zavor pri G5 omenja neko visokotemperaturno mast
 

Priponke

  • Screenshot_2019-04-18-12-50-33-022_de.autodoc.gmbh.png
    Screenshot_2019-04-18-12-50-33-022_de.autodoc.gmbh.png
    336,1 KB · Ogledi: 161

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.908
5.460
113
za batek je drugačna......sem 1x z njo mazal vodila pa mi je napihnilo vse gumice!

Vodila = samo silikonska mast.....ne jemli nobene druge in se ne pusti prepričat!
Sam uporabljam Volvo (silikon +PTFE)....greš na KMAG v BTC.....Volvo/Kia šalter za rezervne dele in rečeš Volvo mast PN: 1161688 :) Ti jo naročijo
Al pa kak drug ekvivalent silikonske od SWAG/CRC/karkol pač......pr potokarju/eurotonu itd
0406c154234795ea0d3107d4c3e9143f.jpg



Batek = ATE bremzcylinderpaste ČE DAŠ TO v vodila....ti bo požrlo vse! Edino gumica pri batku zdrži to bp
10002811_800.jpg
 
  • Všeč mi je
Reactions: Bajkman

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.908
5.460
113
Huh to sem že 2leti nazaj naroceval...sem vzel 2 tubi...mislim da je blo tam v rangu 30eur +/-...

Poglej na net kolk so (ebay, amazon, ....)
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.353
5.866
113
pri taščici
hanzi tale bat v kanto in po novega (Potokar v Lj recimo je mel včasih dobro zalogo teh batkov)
Tokrat sem vzel v Nemčiji celo čeljust. Ker tudi desna ni briljantna, bom ob naslednjem naročilu naročil set in ga zamenjal na desni čeljusti.
Se katere znamke izogibam? Praktično nobene ne poznam iz bremzajo branže. Je pa res da se ne štejem ravno za poznavalce, in da se moje znanje o proizvajalcih zavor konča pri številki okoli 5.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.908
5.460
113
Ukucaj svoj avto v autodoc in klikni na set za obnovo (pri bremzah)

Ponavadi so neki frenikit itd...ne racunaj da ko bos obnavljal da bodo une 2 gumice na vodilih lepo laufali...jbga vse kar ni oriđinal pač ni 105% :)

Jaz sem potem sestavil kar brez...bolje da ma mal lufta kot pa da štopa...
 

Bajkman

Majstr
23. jun 2010
3.650
148
63
Za obnovo čeljusti je Budweg nekako najboljši. Tukaj veliki proizvajalci načeloma ne nudijo vseh tesnil, protiprašnih mehov, vodil, batkov.
Vendar pa Budweg kot da ne bi imel tako široke ponudbe, ima pa jo Frenkit in Autofrein Seinsa. Oba proizvajalca sta španska, a po mojih izkušnjah dobra. Največ tega ima na zalogi trgovina Ist.
Bi se pa izogibal Topran proizvajalcu, sam namreč res nisem bil zadovoljen s protiprašno gumico, imela je veliko odstopanje.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.879
5.157
113
Čeljust na zgornji sliki ni več za obnovo. Vsaj dolgoročno ne. Bat je gotov. Razen če menjaš še bat
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.353
5.866
113
pri taščici
Itak da se bat, stane par evrov.
Skupaj z gumicami 12,5 evra če gledam pravi izdelek. Sicer pa tja do dobrih 20.
 

Priponke

  • Screenshot_2019-04-19-04-15-43-935_de.autodoc.gmbh.png
    Screenshot_2019-04-19-04-15-43-935_de.autodoc.gmbh.png
    207,9 KB · Ogledi: 177

Bajkman

Majstr
23. jun 2010
3.650
148
63
Tukaj klikni View on-line catalogue in poglej če ti tudi pravi da je za tvoj avto:
https://www.seinsa.es/

Najbolje pa bi bilo, če bi imel dostop do ETKA kataloga, kjer vpišeš VIN in potem pogledaš original številke teh delov in preveriš, če je to od Seinse ekvivalent.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.353
5.866
113
pri taščici
Imam "posrednika" kimi bo zrihtal kataloške številko.
Je pa res da to ni garancija za točen nakup. Dokaz je kupljena čeljust.
Pod isto kataloško OEN številko prodajojo 15" in 16" verzijo. Vzel sem 16" colsko verzijo (ker imam samo 16" homologirane) pa je imela še nosilci pa se eno.malenkost drugače narejeno kot obstoječa. Kljub temu da je bila obnovljena original ATE čeljust.
Na srečo ta spremeba ni preprečila montaže na avto.