Renault ZOE 41 kWh

Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
1
36
Citat:
Uporabnik Pbutec pravi:
Ni konkurence? A se ti zdi, da motorji na fosilna goriva niso zadostna konkurenca?

Ahh,ne delaj se...butca! Dobro veš da sem mislil EV konkurenco,ne pa fosilno...
 

N75

Pripravnik
13. jul 2012
253
0
16
N.Gorica
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
2020 je pred vrati in ja to je dobesedno jutri, torej do takrat ne preveč pričakovat. 2030 je kar realna cifra da se bodo reči začele pojavljati tudi za rajo, ki je odločilna za množičen preboj.

Za Zojo pa je dobro to, da jo redno nadgrajujejo z novejšimi tehnologijami, recimo z večjo baterijo.
Da bi konkurirala po stroških / TCO Cliotu, so pa lahko le pobožne sanje. In bo tako ostalo še konkretno časa in se je brez veze okrog slednjega sekirat, ker se tudi Renault ne.
smile-1.gif

Za večino Slovencev je ZOE kar primeren, itak večina kupuje nek nižji srednji razred, kot so Clio, Golf, ...
Samo ceno je potrebno še popravit.
 

Odisej

arhivar
Osebje foruma
Administrator
2. sep 2007
7.645
9
113
Alter.si
www.skodelica-s-sliko.com
Ko sem videl da so prvic napovedali Zoe sem se ze skoraj veselil... Potem je prisla cena, najem, omejitev max kilometrov. S to opcijo nakupa so sicer naredili korak naprej, a ne vem ce v pravo smer. Najem ne bi smel biti vec, kot stane benz. Koncept najem sicer ni napacen (ce je kaj narobe ti menjajo), samo strosek treba upravicit. Mogoce v naslednji iteraciji ali dveh bo zadeva zanimiva za mnozico. Jaz rabim avto za 30-35kkm letno in mora biti zadaj racunica, trenutno je "davek", da bom eko hipster, previsok
frown-1.gif
 

Resolver

Fizikalc
18. jun 2008
1.836
0
36
Citat:
Uporabnik Odisej pravi:
..., trenutno je "davek", da bom eko hipster, previsok
frown-1.gif

Ne more biti vsak eko hipster. "When everyone's super no one will be" (The Incredibles)
 

Odisej

arhivar
Osebje foruma
Administrator
2. sep 2007
7.645
9
113
Alter.si
www.skodelica-s-sliko.com
Našel sem en zanimiv prispevek (facebook reklame, očitno vejo, kaj berem
rolleyes-1.gif
), kjer je primerjava Leaf :: Megan, kjer pa, če številke držijo (?), izgleda dosti bolj obetavno, kot primerjava Zoe :: Clio.

klik
 
Nazadnje urejeno:

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
1
36
Če se postavim na stran realnega opazovalca in ne navijam niti ze eno niti za drugo stran,bi spet lahko rekli da je primerjava manipulativna v drugo smer!
Vse je odvisno od tega,kako v neko primerjavo vnesemo parametre...sej ta primerjava je sicer kul,ampak povprečen kupec jo bo pa naredil tako,da bo vzel osnovnega Leafa (cena slabih 24k z odbito subvencijo) in nekega osnovnega Megana (Renault Megane Berline dCi 110 Energy,cena 15.790 eur...vir:avto.net) in če predpostavimo da kupujemo na gotovino,nas Megane pride skoraj pol ceneje kot v tisti primerjavi (16k vs. 29k oziroma 16k vs.24k v primerjavi z Leafom),kar je konkretna razlika!
Vsak končni rezultat je torej odvisen od začetno nastavljenih parametrov...
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.650
780
113
... in želja pri opremi. Predvsem avtomatski menjalnik, ki pri klasičnem pogonu nikoli ni tako dober, da bi se približal tistemu kar dobiš z EV. Pač nekateri so za to pripravljeni plačat tako ali drugače ali z dosegom ali s ceno ali ...
 

N75

Pripravnik
13. jul 2012
253
0
16
N.Gorica
Citat:
Uporabnik Odisej pravi:
Ko sem videl da so prvic napovedali Zoe sem se ze skoraj veselil... Potem je prisla cena, najem, omejitev max kilometrov. S to opcijo nakupa so sicer naredili korak naprej, a ne vem ce v pravo smer. Najem ne bi smel biti vec, kot stane benz. Koncept najem sicer ni napacen (ce je kaj narobe ti menjajo), samo strosek treba upravicit. Mogoce v naslednji iteraciji ali dveh bo zadeva zanimiva za mnozico. Jaz rabim avto za 30-35kkm letno in mora biti zadaj racunica, trenutno je "davek", da bom eko hipster, previsok
frown-1.gif
Za neomejeno km imaš najemnino 119EUR, za fizične osebe. V takem primeru si s subvencijo primerljiv s dizlom ali bencinarjem.
 

Odisej

arhivar
Osebje foruma
Administrator
2. sep 2007
7.645
9
113
Alter.si
www.skodelica-s-sliko.com
Vem, amapk sem ravno na break-even točki: če bi rekel, da je ZOE rang Cliota po velikosti, ki ima porabo 4,5l... naredim ~30kkm letno, kar znese 1350 litrov = 1500€. Za najem baterije dam dobrih 1400€, torej, najem baterije me pride 100€ manj kot gorivo. Pri tem, da je avto 10k€ dražji, čez palec rečeno
frown-1.gif
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.650
780
113
Sigurno imaš v nulo vodeno in izračunano svojo porabo za trenutni avto, kaj voziš in koliko pokuriš, pa ne mislim po BC
rolleyes-1.gif
?

Po ceniku je Clio dci 90 ZEN 15,590 €, z EDC menjalnikom se moraš stegnit za INTENS opremo ki je pazi to: 18.390 €
Zoe 40 kWh z najemnino je 15.990 € z vključeno subvencijo.

Seveda so to uradni ceniki, za konkretne ponudbe bo treba v salon, za Zoe bo verjetno treba počakat na kakšen popust, saj je 40 kWh novost.

Drugi problem, ki ga boš imel je polnjenje, saj za 120 km dnevno (~25kWh) ni ravno preprosto napolnit na navadni schuko vtičnici, čez noč in boš potreboval dodatno inštalacijo v garaži, če ti bo priključna moč zdržala, recimo npr. zaradi gretja hiše s toplotno črpalko.
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.042
4.049
113
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Drugi problem, ki ga boš imel je polnjenje, saj za 120 km dnevno (~25kWh) ni ravno preprosto napolnit na navadni schuko vtičnici, čez noč in boš potreboval dodatno inštalacijo v garaži, če ti bo priključna moč zdržala, recimo npr. zaradi gretja hiše s toplotno črpalko.

Za 120 km dnevno (~25kWh) je šuko vtičnica polnjenja s 16A zadosti. To je cca. 3.5kW moči, kar nanese 28kWh v 8 urah nočne tarife. Za tisto morebitno kakšno dodatno kWh, če bi res zmanjkalo (da kakšen dan narediš več kot 120km), pa se pač avto začne polniti še v VT, ampak pa kaj. Važno, da se velika večina napolni v MT.
Odisej, ti je Ampera-e izven finančnega dosega?
 

Resolver

Fizikalc
18. jun 2008
1.836
0
36
Citat:
Uporabnik Odisej pravi:
Vem, amapk sem ravno na break-even točki: če bi rekel, da je ZOE rang Cliota po velikosti, ki ima porabo 4,5l... naredim ~30kkm letno, kar znese 1350 litrov = 1500€. Za najem baterije dam dobrih 1400€, torej, najem baterije me pride 100€ manj kot gorivo. Pri tem, da je avto 10k€ dražji, čez palec rečeno
frown-1.gif

Poleg tega boš rabljenega Clia relativno hitro prodal. Kdo bo kupil rabljeno električno čudo, je vprašanje (EV evangelisti bodo verjetno takoj pripomnili, da prodaš takoj in morda celo dražje, kot si dal za novega).
 

Resolver

Fizikalc
18. jun 2008
1.836
0
36
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
... za INTENS opremo ki je pazi to: 18.390 €

Tako opremljenih in dragih Cliov se v Sloveniji ogromno proda! Sploh še nisem zasledil oskubljene različice. Initiale Paris ali nič.
 

Odisej

arhivar
Osebje foruma
Administrator
2. sep 2007
7.645
9
113
Alter.si
www.skodelica-s-sliko.com
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Sigurno imaš v nulo vodeno in izračunano svojo porabo za trenutni avto, kaj voziš in koliko pokuriš, pa ne mislim po BC
rolleyes-1.gif
?

Po ceniku je Clio dci 90 ZEN 15,590 €, z EDC menjalnikom se moraš stegnit za INTENS opremo ki je pazi to: 18.390 €
Zoe 40 kWh z najemnino je 15.990 € z vključeno subvencijo.

Seveda so to uradni ceniki, za konkretne ponudbe bo treba v salon, za Zoe bo verjetno treba počakat na kakšen popust, saj je 40 kWh novost.

Drugi problem, ki ga boš imel je polnjenje, saj za 120 km dnevno (~25kWh) ni ravno preprosto napolnit na navadni schuko vtičnici, čez noč in boš potreboval dodatno inštalacijo v garaži, če ti bo priključna moč zdržala, recimo npr. zaradi gretja hiše s toplotno črpalko.

a) jah, recimo da imam kar dobro zabeleženo. Vem koliko tankam in koliko gre kilometrov. Kot gorenjska duša, vozim 110-120km/h po avtocesti, itq
cheer.gif


b) clio [beri: avto, s katerim prideš od a do b] je dobrih 9k€. Pač, po uradnem ceniku... če bi gledal polno opremo in oh in sploh, ne bi poj gledal Zoe ampak teslo
rolleyes-1.gif


c) problem nočnega polnjenja je bolj lokacijsko kot s stališča porabe - blok.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
1
36
Citat:
Uporabnik Resolver pravi:

Poleg tega boš rabljenega Clia relativno hitro prodal. Kdo bo kupil rabljeno električno čudo, je vprašanje (EV evangelisti bodo verjetno takoj pripomnili, da prodaš takoj in morda celo dražje, kot si dal za novega).

Nee,itak da ne...rabljena električna čuda so po nekaj letih direktno za pod prešo,še posebej tisti ki imajo še garancijo na baterijo...še plačat moraš na odpadu par jurjev,da ti ga sploh prevzamejo,a ne?
grims-1.gif
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
1
36
Citat:
Uporabnik Odisej pravi:

c) problem nočnega polnjenja je bolj lokacijsko kot s stališča porabe - blok.

Bi rekel,da imaš kar problem in na tvojem mestu bi trenutno nehal razmišljat o 100% električarju (glede na napisano v sosednji temi,pa glede na tvoje dnevne kilometre)...za nekaj leti si kupi priključnega hibrida (Prius Prime,rabljena Ampera,...),da ne boš prisiljen potem po mestu iskati elektriko na (po možnosti ravno zasedeni) polnilni postaji ali v paniki vleči kabel s svojega balkona.
Po nekaj letih se bodo morale tudi zadeve s polnilnimi postajami ob blokih počasi urediti,pa takrat zamenjaš za kakšno Ampero-e ali kaj podobnega...
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.650
780
113
Čakaj, čakaj, ti govoriš o bencinskem najcenejšem Cliu in porabi 4,5 l/100 km?

Saj vem da nihče ne plača cene kot so tule v ceniku:
https://www.cdn.renault.com/content/dam/Renault/SI/ceniki/cenik_novi_clio-clio_grandtour.pdf

Ampak kdo bo pa plačal cene kot so v ceniku za Zoe? Če ima Renault tako politiko s popusti, potem ni hudič da tudi pri ZOE ne bodo dali popusta.

Glede polnjenja za 8h polnjenje pri 16A, bi najmanj dal narediti vtičnico in napelajvo do garaže na novo, ravno Andy ima izkušnje s skurjeno schuko vtičnico. Pri nas smo na toplotni črpalki in 3x25A, trifazna TČ v zimskih dneh pri dnevnem povprečju -5° pocuza 50 kWh na dan, v hujšem marzu, ki ga res da še ni bilo pa 100 kWh, delati mora 24/7, če ne ne more nadoknaditi zamujenega. Pri nas se v takih dneh nebi upal igrati s pancerko, vgraditi bi moral nek smart EVSE, ki bi moč polnjenja prilagajal drugim gospodinjskim porabnikom.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.042
4.049
113
Odisej, ne vem sicer, koliko kilometrov delaš na dan, ampak, v sosednji temi sem ti govoril o polnilnih postajah na P+R Vič. Tam so polnilne postaje z 22kW moči na vsaki vtičnici, kar pomeni, da bi se ti Ampera-e polnila s 7.4kW (pač ena faza x 32A).
Kar pomeni, glede na to, da ima Ampera-e cca. 400km dosega, pa recimo 300km po AC pri 130km/h, da ti je ne bi bilo potrebno polniti vsak dan na P+R barje, ampak mogoče le 1x/teden - ne vem, koliko km-jev delaš na dan.
Pač, boš preračunal.
No, moja poanta je to, da v enem polnjenju s 7.4kW moči, kolikor lahko dobiš iz teh polnilnih postaj, Ampero-e napolniš v dobrih 8 urah iz 0 do polnega.
 
Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.