Reklamacija na siol tehnični support

wd40

Guru
10. dec 2007
2.874
797
113
Sliši se neverjetno ampak v treh letih pri siolu mi ni bilo treba nikoli klicat na helpdesk. Nikoli ni neta zmanjkal za več kot eno uro. Pa še to samo parkrat. Zdej sm na t-2, ampak samo zaradi zasoljenih siolovih cen.
 
Nazadnje urejeno:

Mis

Fizikalc
1. sep 2007
2.627
0
36
Citat:
Uporabnik alkoholik pravi:
kje bi dobili izkusene informatike za support? na trgu dela... samo seveda bi bilo ptorebno mosnjicek malo bolj odpret... ce pa ne informatikov pa vsaj ce drugega ne dobre telekomunikacijske tehnike... samo STUDENTOV NE sploh pa ne studentov kaksne "butaste" smeri na FDV ali kaksnega studenta s ALU-ja... (sem dobil ze take cvetke na temu supportu da ni vedel da imam kod ADSL uporabnik modem... ampak mi je trdil da gre vse preko optike in da zihr nimam mrezne kartice kamor bi lahk optiko vtaknil in je to moj problem... ah ja...)...

amis ima kar nekaj uporabnikov... presenetljivo...

Mošnjiček za izkušene informatike bi morali res dobro odpreti. Glede na moje kvalifikacije (nimam zaključenega faksa pa še to EF) ne bi ravno pričakoval, da te pokličejo iz 2 firm v roku par mesecev če prideš delat k njim... Lahko bi brez problema vsako leto zamenjal šiht. Samo zdaj sem nekako našel mesto, pa seveda se mi ne da več blodit naokoli, kar pa ne pomeni da nimam oči odprtih za kako boljšo varianto - to moraš vedno imet.
 

Dr_S

Pripravnik
22. avg 2007
898
6
18
Se mi zdi da preveč pričakujete od HD-ja. Študentje na HD, gredo ob vašem klicu skozi določeno proceduro ( modem, mrežna, ...), če to ne odpravi napake, je napaka na sami liniji oz centrali. In v takem primeru je potrebno težavo posredovati tehnikom na terenu, da odpravijo napako.

Tako da, če vam ne deluje internet in pokličete na HD ( s tem da ste že resetirali modem in ostale stvari) in še vedno ne deluje internet, lahko pričakujete samo posredovanje težave tehnikom na terenu. V kolikor imajo pri Siol-u, tako narejeno da lahko tehniki na HD, odpravijo napako z enim klikom, toliko boljše....

Se pra strinjam, da je veliko boljše, če pokličete na HD in se normalno pogovorite, in ko recimo, napaka ni odpravljena, pač želite tehnika. Ne pa da se razburjate takoj ko pokličete.
 

Mis

Fizikalc
1. sep 2007
2.627
0
36
Citat:
Se pra strinjam, da je veliko boljše, če pokličete na HD in se normalno pogovorite, in ko recimo, napaka ni odpravljena, pač želite tehnika. Ne pa da se razburjate takoj ko pokličete.

Se tudi jaz strinjam, potem pa po rešeni zadevi pač greš ventilirat in nalepiš siol logo na boksarsko vrečo in čez nekaj minut pretepanja prideš nazaj k sebi
aplauz.gif
 

kozarec

ALTERKA 08
29. jul 2007
4.802
0
36
na šihtu
Itak.
smirk-1.gif


Je bilo pa zanimivo branje - vsi vedo več od mene, kaj sem delala in v kateri fazi sem se kako obnašala.
(itak - kdaj pa informatiki še niso bili najbolj pametni?
smirk-1.gif
).

Še vedno mi ni najbolj jasno, kako dobiš internet, če se na konstantno trditev, da je vse narobe pri tebi, samo lepo prijazno in ponižno zahvališ z njihovo diagnozo (in se najbrž pri tem še opravičiš, ker si si jih drznil motiti
confused-1.gif
?)
Ker bejbi je pač ratala živčna, ker nisem sprejela njenega "strokovnega" mnenja.

No, ja - jaz sem še vedno dobila, kar sem hotela, zato nekak ne mislim menjati recepta, ki deluje.
Ne glede na "dobronamerne" nasvete.
smirk-1.gif


Smo pa večinsko le razčistili, da je siolov 080 support zanič, saj drugače - glede na "strokovno" sestavo osebja - niti ne more biti. Našlo se je tudi precej ljudi, ki niso kozarec, pa so vseeno imeli enake probleme s svojo "pokvarjeno" opremo kot jaz, pa četudi so bili vljudni in prijazni - torej očitno ta support načrtno deluje v smeri, da tudi za probleme Siola krivi uporabnika in mu posledično noče pomagati, četudi je to po pogodbi dolžan. In to ne glede na nivo prijaznosti uporabnika.

Zame je to dovolj dober rezultat te debate.
nahrung002.gif

 
Nazadnje urejeno:

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
14.729
6.331
113
Hoj,

Še moj komentar na vse skupaj:

@Odisej: trdiš da nihče ni imel signala, klical si na pomoč uporabnikom, zahteval tehnika in nato vse zrihtal (?!) - to preprosto ni res. Če nihče ni ieml signala, je padla bazna ali pa pol omrežja ne dela. Tisti tehnik ki so ga tebi prevezali nima veze s samim omrežjem in tudi z mezincem na nogi ne more nmigniti v zvezi s tem.

Na siolu nisem imel problemov, razen kadar je vse skupaj padlo dol in nikomur ni delalo.

Nato sem se preselil. Amis. Vse lepo in prav ampak smo se s cimri odločili da gremo na t2 20/20 povezava. Naročnik je pravna oseba. Enkrat vmes kliče cimer t2 kdaj bo preklop in povedo, da so od telekoma dobili še nepotrjen datum za preklop 4.1. Ok pač traja.... Nato nam drugi teden v decembru v petek zmanjka neta. Kličemo Amis in povedo da je vse ok, naj resetiramo modem itd... Ko dobim že tretjega operaterja in mu omenim preklop pa ugotovi da smo res izključeni. HM. Povedo da je t2 poslal nalog naj nas izklopijo. Preverimo na T2 in povedo da so res poslali nalog, vendar z datumom 4.1. Nato smo seveda probal doseči vklop, še posebaj pa sem skušal priti do dna kdo je zasral, T2 ali Amis.

Okrog 18h, so me klicali z amisa da so govorili z neko gospo barbaro na T2 in da bo nam ona pomagala urditi predčasen vklop na T2 (kar se je kasneje izkazalo za debelo laž).

Kličem na T2 in dobim gospoda Marka. Vprašam če je možno dobiti gospo Barbaro. Nato cca 1 minuta tišine, nato pa kot da bi bral:
"Gospod k nam ste večkrat poklical in smo vam že vse razložili, nimamo se več kaj pogovarjati."
Jaz: "Gospod, gospo Barbaro želim."
On: "Gospod k nam ste večkrat poklical in smo vam že vse razložili, nimamo se več kaj pogovarjati."
jaz:"Ali pri vas dela kakšna gospa Barbara?!"
On: "Gospod k nam ste večkrat poklical in smo vam že vse razložili, nimamo se več kaj pogovarjati."
Nato sem seveda že precej zadirčno gospodu pojasnil da trenutno kurim podatke preko umtsa in ali mi on to plačal ker me noče prevezat
On: "Ja,ja,ja..."
Jaz: "torej boste plačali?"
On: "ja,ja,ja,...
JAz: "A lahko to vaše pritrjevanje posnamem?"
On:"Ne strinjam se s tem da me snemate nasvidenje"

Nato še enkrat pokličem in glej ga zlomka dobim gospo Barbaro (tega sem bil bolj vesel kot priključitve neta čez dva dni), ki mi pove, da je amis res klical vendar jim je pojasnila da so jim dali datum 4.1,. in da nas ne morejo prej vklopit (to razumem). Nato ji povem zaprigodo z Markom. In pove, da ona dela v mariboru, dva marka pa v ljubljani. Nato prosim za vodjo izmene. In pove da mora prvo vezat v ljubljano. OK, me preveže in gospod marko je spet tam.

On:"spet vi"
Jaz: "vodjo izmene prosim"
On:"Zakaj?"
Jaz: "Ker bi se rad pritožil čez vas"
ON: brez pozdrava preveže

Javi se vodja izmene neki Mitja.

PReden povem zakaj gre mi pove da ima Marko prav ker sem res že večkrat klical itd. Nato le razložim in on: "Ampak ne vidim razloga da bi vi psolali pisno pritožbo." Ko mu ta razlog še enkrat obelodanim pa izjava stoletja: "PA SAJ VI SPLOH NISTE NAŠA STRANKA; SAJ ŠE NISTE PRIKLJUČENI" Nato sem ga vprašal ali je torej podpisana pogodba nična. NO tu se pa nekako ni mogel opredeliti.

Čez dva dni nas je Amis vklopil.

Isti teden, čez 5 dni v petek nas je spet izklopil. Čez tri dni so ugotovili, da so ponesreči na telekom dali nalog za dokončni izklop tako da nas ne morejo več vklopit nazaj. T2 je povedal da 4.1. s strani telekoma sploh še ni potrjen.

Amis: Sram vsa je lahko da tako poslujete.
T2: Razložite gospodu Marku da je izvor njegove plače naše plačevanje naročnine (oz. z moje strani bo to v bodoče)

Sedaj sem že od 20.12. brez neta. Tudi dva serverja sta brez. In vem da s bom s t2 komuniciral le še pisno. In da se bom trudil da njihov call center čimbolj očrnim pred komerkoli ki ga poznam. Če to bere gospod Marko - začni delat in ne kradi zrak svojim sodelavcem ki so sicer veliko boljši - vsa čast Barbari.
 

Marko_MB

Zelenc'
1. jan 2008
1
0
1
Naj se ve, ce kdo bere to s podobnimi tezavami (predcasen izklop od starega ponudnika pri prehodu na T-2). Pri prehodu med operaterji, predvsem na T-2, stari ISPji "zajebejo" stvar. Nov, bodoci ponudnik, poslje zahtevo za prehod med operaterji na starega. Ta mora nudit osluge narocniku, dokler prehod ni izvrsen. Ampak stari ISPji odklopijo narocnika takoj, ko dobijo to zahtevo za prehod in nato valijo krivdo na novega ISPja (T-2).

p.s.: Ne, nisem ta Marko, ki ga opisuje Apollo
 
Nazadnje urejeno:

tminka

Zelenc'
18. avg 2007
26
0
1
Vsem...Najprej SREČNO- tudi jaz imam Siol in sicer TV,telefon, internet. Pa dostikrat kaj crkne, še posebno TV... pomoč pa takšna kot opisuje kozarec....tudi danes je TV mrknila, pa nimam volje jih klicat....naj se imajo...ampak po praznikih se pa bomo pošteno pogovorili.... LP
 

alexx_

nekaj v tem stilu
11. maj 2007
4.236
44
48
offline
zanimivo... imam siol, kjer so mi na zacetku izgubili podpisano pogodbo (morda so mi jo namerno drzali - optike se takrat kao niso trzili v nasem predelu, je pa ze bila operativna... sem zvedel pac po drugih kanalih). klical na helpdesk, reku al jo majo oni, al pa je posta zasustrala (malo vrjetno), se zmenu, faksiral... blo takoj reseno, so se mi opravicili. optiko potem kmalu dobil, tv internet delata od zacetka brez problemov, meli nekaj tezav z VoIP(telefonijo), poklical da imam tehnicne tezave, cez 10 minut bilo urejeno, poklicali nazaj, ce je vse vredu itd. helpdeks je bil cist ok, narocniska sluzba tako tako (predvsem kolobocija s pogodbo, ampak smo hitro resli zadevo, samo prijazen mors bit - pa met papirje zravn
wink-1.gif


aja, pa se zahvala gre siolovi operaterki na HD, ki mi je pomagala pri optiki in takrat, ko so v narocniski sluzbi zasustrali pogodbo, se je punca aktivirala in vse zrihtala takoj. missClause, hvala se enkrat
cool-1.gif

(aja, pa punca ma zlo seksi glas
evil.gif
)



pred tem pa imel T2... NIKOL vec. saj net je delal (za silo!), ampak HD...mamicu jim! pa se imel sem eno tako tezavo, ki je bila tam znana, ampak noben kur.ac od ovce ni mrdnu leto in pol, ko si pa klical pa so se dobesedno norca delali vmes. da o monterju, ki je bil neprijazen in niti dober dan ni reku ter nam na licu mesta spremenil pogodbo ne govorim... takrat je pa malo manjkalo, da nebi dobu porcije in to konkretne. da bo on lajal na druge v tuji bajti... malo morgen!


aja, pa se en nasvet za vse, ki imate probleme z internetom. ko vidis da zadeva ne dela, pa ce si preprican da je kriva linija in ne ruter, daj kabel direkt iz modema v racunalnik in se probaj tako prijavit na net (mimo rutererjev...itd). se je ze dostkrat zgodilo to, da je pa pol kr naenkrat delalo. hja... ruter pa res ni kriv, al pa seveda sem dal pravo uporabnisko ime in geslo, itd. yeah right
bonk.gif
 
Nazadnje urejeno:

ChaoRen

Fizikalc
21. jul 2007
5.409
0
36
124
@alkoholik

Ti bi dal na support hotline delat izkušene tehnike?
hysterical-1.gif


Za 5 € na uro?
rolleyes-1.gif
 

PIC

Fizikalc
17. avg 2007
2.466
2
38
Citat:
Uporabnik alkoholik pravi:
ja sej to je problem 5€

bi jih dal delat... ampak ne za 5€.... za kar konkretno vec... in morda bi dobili potem tudi kvaliteten support...

Tudi to ni resitev. Lahko si dober tehnik, ampak vecina "racunalnicarjev" ima komunikacijske sposobnosti popolnoma na psu, ne znajo enostavno in jasno razlozit niti najpreprostejsih zadev, tako da bi t.i. strokovnjaki rabili se tolmaca, ki bi neuki stranki razlozil resitev.

Problem studentov je fluktacija, zato lahko ob klicu na HD naletis na nekoga, ki se res dobro spozna, lahko pa naletis na neukega, ki ti bo seveda prodajal bucke
smile-1.gif
.

LP,
PIC
 

01481

cifra
15. maj 2007
5.306
0
36
67
Ljubljana
>>>(zato pa več visim tu in stresam svoj bes čez Jankoviæa ali npr. cifro ).


Moram se izpovedati.
redface-1.gif


To kar se ti dogaja je najino maslo. Ko sem Zoranu omenil na čem sva, sva bila enotna, da se morava maščevati. In kje lažje, kot na Siolu, na internet so vsi najbolj občutljivi. Milka, kava, pijača ...

Bova pa odpovedala nadaljni pregon, tako da si lahko mirna ...
zmaga.gif


Razen če ne bova sabotirala routerja.
write.gif
 

Schumi

Fizikalc
2. avg 2007
4.119
8
38
Dejstvo je, da je narobe to, da jemljejo studentke, ki:

1. vecina nima pojma zakaj se gre
2. se jim jebe za vse skupaj, tudi ce jutri se pridejo ali ne

Zaposlili bi kader, ga izsolali, zaposlili in normalno placali. Res je, da je z zaposlenimi kriz, ampak kaj ko ti 5 studentov rece f*uck you in gredo? Isces nove, ki spet nimajo pojma... Saj ne potrebujes na helpdesku ravno tehnikov, ce je en poleg za kaksne informacije je pomoje dovolj. Pa se ena zadeva je, balkanska mentaliteta slovenskega naroda, ki zacne takoj pizdakat, tezijo pijani ker jim je dolgcas etc., na drugi strani pa smrkavi studenti, ki se jim, kot receno sladko jebe za vse skup, mecejo dol slusalke, te kolnejo pa tega sploh ne ves etc. Enostavno je danes zelo malo odgovornih ljudi, med mladino pa sploh.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.367
229
63
Kras
www.mtl.si
Parkrat klical na Siol support, po par ''checking'' vprašanjih, ko sva šla čez tiste najneumnejše zadeve kot ali imate kabel vključen v vtič (kar seveda morajo itak vprašat, ker tudi taki bebci se najdejo), je bilo potem vse poštimano. Tudi meni so enkrat sicer hoteli reč, da je krivo moje omrežje, pa sva potem hitro prišla skupaj, da morda le ni.

Seveda pa, če se začneš dreti kot žival takoj v slušalko, potem bi bilo edino pravilno, da te skenslajo oz. vežejo k nadrejenemu.

PS: Na Siolu imaš tudi mail za pritožbe, pa lahko pošlješ tja in bodo preverili. Verjetno veš, da se pogovori snemajo. Aja, lažje je tukaj igrati užaloščeno kurje jajce.
cheer.gif
 

kozarec

ALTERKA 08
29. jul 2007
4.802
0
36
na šihtu
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Seveda pa, če se začneš dreti kot žival takoj v slušalko, potem bi bilo edino pravilno, da te skenslajo oz. vežejo k nadrejenemu.

PS: Na Siolu imaš tudi mail za pritožbe, pa lahko pošlješ tja in bodo preverili. Verjetno veš, da se pogovori snemajo. Aja, lažje je tukaj igrati užaloščeno kurje jajce.
cheer.gif

Imaš spet sušo s sexom? Ker vidim, da ti klikerji za domišlijo naravnost pregrevajo.

Bakice pravijo, da se je še za vsak štil metla našla, tako da nekoč boš mogoče tudi ti dobil.
priden.gif

(bo sicer verjetno znucana, a bolje to, kot nič.press)


On:

BMK, da se pogovori snemajo. Naj se. Nimam nič skrivati. Pritožb ne pišem. Ker nimam cajta za mučkanje nečesa, kar po defaultu konča v košu.

On the record za moderatorje in administratorje - JA, načrtno žalim mtl-ja. Ker je za to naravnost prosil, jaz sem pa glih dobre volje, sem mu to prošnjo pač uresničila.
(In ŽAL mi je, mtl, ker NIMAŠ prav glede logike leasinga pri oplu in so te - baje velikega strokovnjaka - s svojim sladkim čvekanjem nategnili, kot si dolg in širok. Get over it!
smirk-1.gif
. press)
 
Nazadnje urejeno:

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.367
229
63
Kras
www.mtl.si
Vidim, da čas za bluzenje in pljuvanje po internetu pa imaš. Seveda, tukaj ti nihče ne nastavi ogledala, a ne?
cheer.gif


PS: Seveda nimam prav, ker ne trobim v isti rog kot ti in ti imaš vedno in povsod prav, a ne?
uf-1.gif
 

kozarec

ALTERKA 08
29. jul 2007
4.802
0
36
na šihtu
In tvoj gigantski ego je seveda neskončno užaljen, ker nima prav, zato išče moje sto let stare poste, da lahko za njimi posvinja....
smirk-1.gif


(Zakaj že nisi svojega mnenja na to temo delil takrat, ko si jo prebral, ne pa šele po parih dneh?)

Ne da se mi ukvarjat z mentalnimi dojenčki zato pa-pa.press.
 
Nazadnje urejeno: