Reklamacija na siol tehnični support

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.324
944
113
Titograd
Kličeš in te majo za bebca, potem pa ugotovijo da je napaka pri njih. je lepo povedala kako je bilo, kaj sikaš?

Sicer pa pojma nimajo, pogodbo sklenejo z takimi ki dostopa do ADSL-a sploh nimajo čeprav ti bulijo v monitor in ti na svoji mami prisegajo da ga imaš (izkušnje.press), potem pa je krivo vse, od nastavitev v računalniku, mrežne do modema. Potem pa ugotovijo da pri njih ne štima. Kak jih nebi pošiljal v mesto rojstva za zajtrk, kosilo in večerjo? Sami si prosijo
rolleyes-1.gif


Ne rečem da govori resnico, ker pač ima medalja 2 plati, ampak glede na to kaj sem o njih slišal čisto verjamem da je kaj takega možno.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.367
229
63
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Viper_XxL pravi:
Kličeš in te majo za bebca, potem pa ugotovijo da je napaka pri njih. je lepo povedala kako je bilo, kaj sikaš?

Če nisi opazil, mene ne moti in ne trdim, da tega ni doživela. Motijo pa me osebki, kateri znajo po vseh xy medijih pljuvat čez nekaj, hkrati imajo pa tudi formalno možnost pritožbe, ki je NE izkoristijo.
Ne bi me motilo, če bi ji še v odgovoru na pritožbo težili, potem pač imaš pravico iti naprej. Je pa glupo se izgovarjat na čas in blabla, hkrati pa pisat po netu.

Seveda je pa to najlažje: ker ti pač baje zarukana študentka tukaj ne more odgovarjat, a ne? In potem izpadeš neka huda žrtev, hudičev Siol pa kup nesposobnežev. V glavnem, to delajo pussy-i.
 

kozarec

ALTERKA 08
29. jul 2007
4.802
0
36
na šihtu
Dragi Mtl,

Nekaj faktov of lajf:
- napol monopolna firma, ki fura politiko "požvižgam se na svoje uporabnike, važno, da plačajo čimvečji račun" in temu ustrezno tudi nastavi svojo delovno silo, SE NE UKVARJA S PISNIMI PRITOŽBAMI. Če ne verjameš, pa poizkusi - če se prav spomnim še iz drugega foruma, znaš narediti svetovni problem iz čisto vsake dlake, ki se znajde v radiusu 1 m od jajca. Drugič ne najedaj na forumu, pač pa v skladu s svojim - verjamem, da odličnim - nasvetom pisari pritožbe.
smirk-1.gif

- v skladu z gornjo točko jaz ne pisarim pritožb (konec koncev imajo vso pravico, da so nesramni - kot imam jaz pravico, da tega ne maram).
- pisarim zahtevke (Saj najbrž ločiš med zahtevkom in pritožbo? No, tudi če ne - zate je itak vseeno.
smirk-1.gif
), ampak ta je tu odpadel, ker so mi, res da s stisnjenimi zobmi, naredili, kar so pač morali,
- ne težim študentkam - nisem njihov šef in to je delo šefa. Če seveda sploh vidi kakšen problem. Zato mi je tudi nekak vseeno, ali se bo ta študentka tu branila ali ne.
- očitno pa je, da je šefu za pritožbe strank glede odnosa vseeno (glej prvo točko), sicer bi že davno kaj ukrepal (siol ni bil ustanovljen dva meseca nazaj in zgodbice tu potrjujejo, da ni bil problem samo v tem, da je bil na drugi strani kozarec.press).

In potem pač napišem nekaj na tablo. Ker je veliko večji efekt. Sicer ne na Siolu, pač med njegovimi preteklimi, sedanjimi ali morebitnimi prihodnjimi strankami. Ker drugače ne gre. Mogoče bo tudi Siolu kdaj kapnilo. Čeprav - po odzivu kupa ljudi, ki osnov tega problema ne razumejo - nimam veliko upanja. No, ja - bo že. Če ne prej, pa slej. Aleluja za konkurenco, kamor lahko uporabniki odidejo(mo).
 
Nazadnje urejeno:

Lorus

Pripravnik
3. sep 2007
410
0
16
ljubljana
Jaz sem sicer imel "dobre" iskušnje s SiOl supportom vendar sem vseeno raje prešaltal na AMIS ...

SiOl je imel (ne vem če še ima, ker nisem več na njemu) velik problem s spamom.

Jaz imam doma tudi Linksys WiFi ruter in mi je zdeva krepavala, ker na SiOl strani nimajo nobenih filtrov za razne Torrent/Mula/karkoli v tem smislu napade in mi je vsake toliko zaflodalo ruter, da sem ga moral resetirat, da je začel delat. Sam namreč nič takega ne uporabljam, imam druge ki to radi počnejo
wink-1.gif


Problem sem rešil z dedikated Firewall mašino, ki je vse lepo obdelala in sem imel mir. Od kar sem na Amis-u nimam več te mašine v mreži in Linksys se v dveh letih še ni niti enkrat sesul. Deluje brezhibno.

Pač ker sem bil svoje čase sam serviser računalniške opreme in sedaj delam kot suport uporabnikom za specifično aplikacijo vem kako se dela s strankami in kako in kaj stvari tečejo in tudi jaz kot uporabnik storitev ko kličem support se zelo trudim, da ohranim mirno kri. Vsaj ko sem klical na SiOl pomoč uporabnikov, kjer je bilo redno zelo dolgo pregovarjanje kako in kaj naj naredim navkljub temu, da sem sam že 100x to prej naredil in jih klical kot zadnji obup. Pri Amisu teče pomoč v smislu reševanja problema in če v desetih minutah stvar ne laufa da nalog za reševanje naprej in me ne obremenjujejo več z bedarijami. Sploh sem pa na SiOl klical večkrat v enem mescu kot pa pri Amisu v dveh letih za dve lokaciji ...

@Kozarec: vem kolk je teško imeti znanje in jim v želji čim lažjega rešavanja vse lepo razložiš, na drugi strani pa dobiš totalnega analfabeta in pametnjakoviča, ki misli da če dela na SiOl supportu, da je boga za prašnike prijel (kot se je izrazil nekdo drug) in da smo VSI uporabniki kozli ...
 

Benady

Fizikalc
20. jul 2007
6.825
1
38
KSZ

DISCONNECTED

FAILED TO AUTHENTICATE OURSELVES TO PEER
confused-1.gif


13.gif
kličem 080 1000 50x ob različnih urah...noben ne dvigne...poslušam uno glupo glasbo...vsi operaterji so trenutno zasedeni...ob 5ih zjutraj??

kaj mi je storiti, naj pošljem prijavo po faxu, da si bojo z njo rit obrisali?

ps: tolr seveda pišem na šihtu. mrk je doma. še vedno.

in ja, sem resetiral itd
 

Dr_S

Pripravnik
22. avg 2007
898
6
18
Se ti ne zdi, da je kaj večjega narobe, če je support polno zaseden ob 5h zjutraj?
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.106
752
113
pa si napisal to tvojo napako v google in pogledal, kaj za ena napaka je to?
 

ChickenBoy

Fizikalc
27. avg 2007
1.918
0
36
40
Kakor je meni prišlo na uho je bila splošna napaka včeraj po celi državi. Ne vem če je danes še isto. Samo upam, da mi ne bo kej zabrejkal doma. Ker potem bom mogu router resetirat in se ne bo hotlo nazaj povezat.
grin1.gif
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
3
36
ena vas naprej od Jest-a
Citat:
Uporabnik Dr_S pravi:
Se ti ne zdi, da je kaj večjega narobe, če je support polno zaseden ob 5h zjutraj?
Se ti ne zdi, da bi lahko obvestilo o večjih težavah dali tudi na odzivnik:

"Motnje in izpadi na celotnem omrežju, težave pospešeno odpravljamo. Hvala za potrpljenje."

S tako preprostim obvestilom na odzivniku, bi privarčevali precej slabe volje!
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.106
752
113
pred leti vem da so imeli ob izpadih avtomatično obvestilo na odzivniku, ne vem pa, kako je s tem danes.

@benady: vpisal sem tvojo napako v googla. prvi zadetek so bile težave nekoga, ki se mu z linuxom ni hotelo povezati, medtem ko z winXP dela. drug zadetek so bile težave nekoga, ki se z asusovim routerjem ne more povezati, medtem ko mu ob direktni povezavi modema in računalnika (spet z winXP
grin1.gif
) povezava deluje.
za vsak primer, če bo siol porihtal svoje težave, tebi pa povezava še vedno ne bi delala
smile-1.gif
 

Dr_S

Pripravnik
22. avg 2007
898
6
18
S takim obvestilom bi bil zadovoljen ti in podobni normalni uporabniki. Tisti, ki pa imajo IQ manjši od številke noge pa bi čakali na zvezo, da jim operater še enkrat objasni zakaj NJIM ne dela in taki so tudi najbolj problematični.

Jaz vem, da če pokličem na support in vidim da je povečana "gužva" vem, da je nekaj večjega narobe, saj veliko uporabnikov kliče. In v takem primeru nimaš drugega, kot da počakaš da se težave odpravijo.
 

Benady

Fizikalc
20. jul 2007
6.825
1
38
Saj Asusov router mam
shocked-1.gif


Aja...itak da še ne dela
uf-1.gif


Sem jim poslal fax
evil.gif
no to sploh ne bi bilo smešno
cry12bpy.gif
 

skorpy

organizatorka
18. jul 2007
7.801
0
36
40
emm...nisi bil edini s tem problemom, no meni sploh ni hotelo povezat na net, kao da sta uporabniško ime ali pa geslo potekla oz. da sm ju narobe vpisala
uf-1.gif

so pa težavo hitro rešili, ker okol pol devetih sm klicala mati, da ponovno proba povezat net, pa je šlo brez problemov
cheer.gif