Radijske postaje v Sloveniji

B81

22. jul 2007
34.577
9.017
113
KSZ
spremljam zjutraj in ne vidim neke razlike, še vedno isti trio zjutraj?
 

B81

22. jul 2007
34.577
9.017
113
Uh poslusam na poti v sluzbo 15 minut...to ne bo dolgo trajalo.
Prestavim na val202, tisto pa sploh ne bi smelo trajat.
 

cvetka2

Pripravnik
1. jun 2021
53
40
18
Vrsto let sem zjutraj pred službo in v avtu poslušala Radio City. Po nekaj dnevih novega režima sem včeraj prestavila na drugo postajo, to ni več to :(.
 
  • Všeč mi je
Reactions: B81

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.227
4.711
113
Bojim se, da bosta crknila dva mariborska radia in ne samo en. Mogoče bi lahko obstal tisti, ki bi našel lastnike, da prenašajo izgubo nekaj let. Dvomim, da bodo oglaševalci v celoti hitro preskočili na drugo postajo kot verjetno sanjajo tisti, ki so šli z radia City. Nekaj pa jih bo. Oglaševanje je edini resni vir prihodkov takega radia. Poslušalci bodo delno ali v celoti migrirali, vprašanje pa je kako hitro, s kakim zamikom sledijo oglaševalci in če kapital zdrži ta zamik in finančno sušo. Obstajajo posli, ki so manj tvegani.
Poslušal sem Reporter Milana, ki pa se je že precej izpel. Tako, da ne bom ravno jokal, lokalna postaja, ki jo redno poslušam, je druga, ker nisem iz MB.
 

BuDi

Guru
6. sep 2007
6.969
3.263
113
Dvomim, da bodo oglaševalci v celoti hitro preskočili na drugo postajo kot verjetno sanjajo tisti, ki so šli z radia City. Nekaj pa jih bo. Oglaševanje je edini resni vir prihodkov takega radia. Poslušalci bodo delno ali v celoti migrirali, vprašanje pa je kako hitro, s kakim zamikom sledijo oglaševalci in če kapital zdrži ta zamik in finančno sušo.
Ne moreš si mislit, kako hitro je "propadel" en najbolj poslušanih radiev osrednje Slovenije svoje čase - radio Hit. Prej kot v "14 dneh" po spremembi so pobegnili poslušaci in oglaševalci.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.227
4.711
113
Pobegnejo hitro, vprašanje pa je, če res večina pobeglih oglaševalcev pride k novi radijski postaji in za kak denar so pripravljeni oglaševati na postaji, ki poslušalce šele pridobiva.
Radio kot medij za oglaševanje ni več tako strašno pomemben.