Problem na servisu Teleray

3. avg 2009
5
0
1
Najprej lepo pozdravljeni.


Pišem iz čistega obupa nad servisom TELERAY. Pred cca 2 tednom mi je aparat NOKIA N95 nehal loviti signal. Ko sem se prepričal da ni kriv operater sem nesel telefon na uradni servis TELERAY. Uveljavljal sem garancijo ki jo ima telefon še cca 3 mesece in naštel še nekaj dodatnih stvari ki sem jih opazil da ne delujejo pravilno. 1. Zunanji zvočniki so začeli hreščati, 2. Vibra v telefonu ne deluje, 3. telefon ne lovi signala. Drugi dan po oddaji telefona na servis sem dobil sms da je popravilo aparata cca 45 eur in da sem sam kriv oz mehanska napaka krivda uporabnika. Ženska na drugi strani linije mi razlaga da je bila Vibra odlomljena in da ne vedo kaj sem jaz delal z telefonom. Verjetno sem po njihovem zabijal žeblje z njim heh.
Ne priznajo garancije zaradi tega ker je na ohišju vidna posledica udarca telefona na tla. Ko je bil telefon prvič pri njih na servisu je imel isto vidno posledico udarca in garancijo so mi vseeno priznali Zakaj sedaj ne. poleg tega naj bi jaz sam odlomil vibro: KAKO ŽE. mi ni jasno. Zavrnil sem popravilo vibre in povedal da naj popravijo samo anteno oz. da bo telefon lovil signal. Operaterka mi je rekla da bo telefon naslednji dan popravljen in da naj pridem ponj. Res pridem po telefon in kaj dobim; TELEFON ŠE ZMERAJ NE LOVI SIGNALA. Še isti moment se obrnem nazaj ter telefon vrnem servisu (cca 3min). Gospa za pultom je bila nesramna in živčna ker sem telefon prinesel nazaj ter sva odprla nov delovni nalog. da se popravi samo signal oz napaka na anteni. Drugi dan po tem dobil sms da je popravilo telefona vredno 336.36 eur. in da naj potrdim popravilo. Seveda kličem 3 dni a zaman. Kar naprej so vsi operaterji zasedeni. Verjetno se ne upajo več oglašat na telefone zaradi strank ki doživljajo šoke. Nakar jim pošljem iz tegote mail. In dobim odgovor: Pozdravljeni,

aparat ni več v garancijskem roku, saj je mehansko poškodovan - odtrgana vibra, poškodbe na ohišju. Po prejšnjem delovnem nalogu je bil izdan predračun za popravilo in ste bili opozorjeni, da je možnost kasnejših težav v delovanju zaradi mehanske poškodbe, kar pomeni da ne garantiramo za delovanje aparata. Za popravilo se niste odločili zato smo aparat vrnili nepopravljen. Ker je popravilo tako poškodovanega aparata nezamnesljivo, vam lahko ponudimo nakup novega vitalnega dela.

Lp, servis

IN zraven mi pošljejo kar eno sliko z skurjenim vezjem. nevem kako bi se to lahko zgodilo v žepu. Zanimivo verjetno imamo gremline na delu haha. Vidna poškodba na ohišju je stara cca 1 leto in je od tistega momenta ko mi je telefon padel na tla delal normalno razen napake na softwerju. Odlomljena vibra (mi ni jasno kako) Nepriznana garancija in vrtoglavo spreminjanje računa za popravilo. Skurjeno vezje. Končam z službo kolega me pokliče da je prišel pome in ko pridem domov telefon ne lovi več signala. Vezje skurjeno Z BATERIJO al kaj. Prosim če mi lahko pomagate. Lp. Borut
 

kripo

Fizikalc
19. avg 2007
1.941
1
38
46
Ljubljana
Imel podobno izkušnjo z njimi
crazy1.gif


Očitno serjejo samo slovenski GSMi ..
crazy1.gif


Reši problem tako, da se obrneš na SiMobil in njihov center ..
zmaga.gif
 

MayheM

Pripravnik
9. nov 2008
151
0
16
Tipično za Teleray, drugega ne morm rečt. Čas je že, da jim nokia uzame licenco.. ker je vedno več takilih zgodbic.
 
3. avg 2009
5
0
1
Ja sam telefon ni bil kupljen na simobilu ampak na tušmobilu. Poleg tega pošljejo sliko vezja oz čipa v telefonu. Povečavo seveda skurjenega dela v telefonu. In kak naj jaz za boga vem da je to moj telefon oz vezje mojega telefona. In ali bi se dalo prijaviti na varstvo pravic potrošnikov, na išpektorat in seveda TV. Ker telefon je v garancijskem roku in to ne more biti mehanska napaka.
 

limetka

Pripravnik
26. jul 2007
597
0
16
Ne vem, a se samo meni zdi, ali je ob normalni uporabi popolnoma nemogoče odlomiti vibro? In če telefona ne nosiš v delovni obleki, ga ne pritiskaš ob vreče cementa in polivaš s pivom, mora delovati normalno in ni nobene pametne razlage, zakaj ne lovi omrežja, hrešči ipd.

Če s telefonom delaš kot s ceglom ne moreš pričakovat, da bo ustrezno deloval, kaj šele, da boš lahko za takšne očitne znake neustreznega ravnanja z aparatom uveljavljal garancijo.

Pa da ne bo pomote, ne branim Teleraya, so vse prej kot biseri, samo sodeč po tvojem opisu, ne vidim težave pri njih. Razen, grrrr, neoglašanja na telefon! Mobilni aparati so dandanes vse prej kot trpežni. Razen redkih izjem. Vrzi N95 v koš na enem izmed Mobitelovih prodajnih mest, pobasaj majčko in si kupi tole!
zmaga.gif


http://si.samsungmobile.com/mobile-phones/Samsung%20B2100
 

Benady

Fizikalc
20. jul 2007
6.825
1
38
Delim tvojo izkušnjo glede potrjevanja popravila oz klicanja po telefonu. Klical x krat v dveh dneh, nato mi je dvignilo pokrov in sem šel osebno tja, pač nimam tako blazno daleč. Za pultom je bil neki mlajši moški (verjetno študent), povedal sem mu kako in kaj nakar mi model zabrusi "Gospod, to je pa popolnoma nemogoče da se ne bi noben javil, imamo šest (6!) ljudi ki se samo na telefone javljajo!"!!!! Yea rajt..
rolleyes-1.gif
Da ne omenjam kolikokrat sem poslušal bebavo glasbo in "vsi operaterji so trenutno zasedeni", impulzi so pa tekli. In to na vse možne številke.
 

Evrofil

Dopisnik z Bruslja
18. jan 2008
4.522
1
36
Pa si ti ziher, da imas Telerayevo garancijo? Ker Tus je telefone iz Uzbekistana in Zimbabweja uvazal, in ni nujno, da si zraven dobil plav listek na katerem pise "Teleray"...
 

Marburg

Fizikalc
18. avg 2007
976
63
28
Pa za bozjo voljo: a ne obstaja evro garancija---> terminal kupis v EU prostoru in ga potem kjerkoli v EU prostoru das tudi na servis??? Kako je s tem?
A na firmi "Mobi svet", ki terminale posilja v Avstrijo tudi stvar "pade v vodo" glede popravila in izgovarjanja servisa v tujini (stik s tekocino/vlago, neprimerno ravnanje...)?
Lp
 

Evrofil

Dopisnik z Bruslja
18. jan 2008
4.522
1
36
Jap. Evro garancija.

Od kje so ze nekatere Tuseve Nokie? Singapur?
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.340
672
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik MayheM pravi:
Tipično za Teleray, drugega ne morm rečt. Čas je že, da jim nokia uzame licenco.. ker je vedno več takilih zgodbic.

Zanimivo, da take zgodbice ponavadi pisejo frisno registrirani uporabniki ... Alter nick nekoga, ki nima "jajc" pisat s svojim nickom?
grims-1.gif
 

Numy

Majstr
1. jan 2008
9.833
371
83
Sploh ne vem kako da folku ne pripelje da ni težava toliko v teleray kot v teh cheap ass nokiah, to se samo kvari.
 

Marburg

Fizikalc
18. avg 2007
976
63
28
Odmisliva Singapur, Hong Kong etc. Velja ali ne velja v slucaju: kot Slovencelj napravo kupis v Spaniji, servisirat jo das (po posti) v Nemciji, Franciji,..? (Sedaj razmisljam, da te v Nemciji zavrnejo rekoc, da imas kot Slovencelj pooblascen servis v SLO)
Lp
 

Axi

Fizikalc
2. sep 2007
893
28
28
Meni se po vseh primerih šalabajzerstva z nakupi/popravili v Sloveniji, ki sem jih doživel na lastni koži, tole sploh ne zdi čudno. Precej firm je pri nas v kurcu, zalog nobenih, naročeno blago dobavljajo po pol leta, ko se pojavi napaka, so vedno vsi drugi krivi, samo oni ne in se poskušajo na vse možne načine izogniti njihovi krivdi.
stupid-1.gif


Napake so pa tudi večinoma nesposobni odpraviti tako kot bi bilo potrebno, tudi če pride do napake po njihovi lastni krivdi, se boš moral prekleto ukvarjati in klicariti, dopisovati, da se bo zadeva rešila, če sploh.

Govorim na splošno in ne konkretno o tem primeru...
 

Radirko

Fizikalc
18. avg 2007
6.242
0
36
Nihce drug ni tega omenil, a padec telefona na tla eno leto nazaj se ne pomeni nujno, da bi se napake morale manifestirati takoj; lahko se tudi pojavijo bistveno kasneje ali celo nikoli. Spoji so zelo trdi (rigidni) in jih dovolj mocan sok lahko odtrga z ene ali druge strani (s tiskanine ali iz komponente), hkrati pa ni nujno, da ga odtrga v celoti - baker se odlepi kot nekaksna folija in lahko ohrani stik, dokler ne pride se kaksen dodaten sok in ga odtrga do konca.

Jaz za telefon, ki je padel na tla, vsekakor garancije ne bi priznal, ker metanje telefona po tleh ni normalna uporaba. Ce so to storili enkrat, je pac njihova stvar.

Druge pripombe (arogantnost, nedosegljivost, ...) so najbrz na mestu, pritozevanje glede (ne)obravnave takega primera pac ne.
 

Evrofil

Dopisnik z Bruslja
18. jan 2008
4.522
1
36
Citat:
Uporabnik Marburg pravi:
Odmisliva Singapur, Hong Kong etc. Velja ali ne velja v slucaju: kot Slovencelj napravo kupis v Spaniji, servisirat jo das (po posti) v Nemciji, Franciji,..? (Sedaj razmisljam, da te v Nemciji zavrnejo rekoc, da imas kot Slovencelj pooblascen servis v SLO)
Lp

Verjetno, vendar ne nujno.
Teoreticno je to seveda mozno, v praksi je to skoraj povsod, vendar pa nikjer ni "zapovedano", da mora proizvajalec servisirati napravo kjerkoli.

Mozno je, recimo, da imajo "rajone" razdeljene - ce si kupil v Sloveniji "revenue" od Servisa pripada slovencem, in jo moras tja poslati.

Kako je pa to specificno pri Nokii pa ne vem - ampak mislim, da je naceloma "evro" garancija. :S Kot receno, povsem mozno je, da je telefon kupljen izven EU, potem se pa slikajte :S
 

halo

Fizikalc
22. jul 2007
2.211
0
36
51
Ljubljana
Tudi jaz imam podobne izkušnje z njimi.
Po skoraj treh mesecih prerekanja in boja so mi vrnili kupnino za aparat, ker je bil nov.
Eno in isto napako so popravljali 3x.....če so jo sploh
stupid-1.gif
 

Tenforest

Majstr
3. sep 2007
5.659
499
83
41
povsod malo
Nisi edini, ki je imel probleme s Telerayom.
Prijateljica je dobila za rojstni dan Nokio ???? (taka kvadratasta na školjko...) in ji po 14 dneh crkne.
Jasno ne sme zvedt koliko stane in ji pač nismo dali garancije in računa.
In jo nesem jaz na Teleray. Ter mi povejo, da je skurjeno vezje in da ni v garanciji. Ni mi jasno kako lahko v 14 dneh uničiš telefon, ki ga imaš v štunfku in predalčku za telefon v torbici.
 

wacko

Fizikalc
18. jul 2007
5.450
0
36
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Citat:
Uporabnik MayheM pravi:
Tipično za Teleray, drugega ne morm rečt. Čas je že, da jim nokia uzame licenco.. ker je vedno več takilih zgodbic.

Zanimivo, da take zgodbice ponavadi pisejo frisno registrirani uporabniki ... Alter nick nekoga, ki nima "jajc" pisat s svojim nickom?
grims-1.gif

Trenutno imam tud jst telefon na servisu pri Telerayu... So mi prejšni teden poslali SMS, da je telefon popravljen in da ga naj pridem iskat. Ko sem stopil čez vrata s "popravljenim" telefonom in ga vklopil, sem ugotovil, da telefon še vedno ne dela. Sem ga nesel nazaj in mi začne gospodična nalagat da je telefon zihr delal in da so vse stestiral. Kako za sto mater lahko spregledajo da sredinska tipka za potrditev ne dela, glede na to da jo moraš uporabit takoj ko vpišeš pin?!? Potem je rekla, da ga bodo poslali v tujino in da bo dlje za čakat. Pa kakšen ****** servis so, da enga telefona ne morjo popravt v Sloveniji. Kaj imajo Finci kakšne posebne aparature kjer testirajo če tipke delajo?

Ta isti telefon je bil pred pol leta že enkrat na servisu, pa so ga že takrat pošiljal v tujino, za čakat je blo pa skoraj en mesec...

Ti na privatno sporočilo pošljem osebne podatke, da mi boš verjel?
smirk-1.gif
Teleray je navadna banda nesposobnežev. Dokler bo Teleray pooblaščeni serviser ne kupim več Nokie ali pa jo bom pošiljal v tujino. Mogoče so drugje že vzeli lekcijo kako biti prijazen in normalno opravit storitev.

Ko sem enkrat (v 9 letih ko sem imel Motorole) nesel telefon na ram2 je bila drugačna zgodba. Prijazni, ne gledajo te kot da si jim otroke požru, storitev opravijo hitro, predvsem pa dobiš nazaj telefon ki dejansko dela.
 

wacko

Fizikalc
18. jul 2007
5.450
0
36
Citat:
Uporabnik Radirko pravi:
Nihce drug ni tega omenil, a padec telefona na tla eno leto nazaj se ne pomeni nujno, da bi se napake morale manifestirati takoj; lahko se tudi pojavijo bistveno kasneje ali celo nikoli. Spoji so zelo trdi (rigidni) in jih dovolj mocan sok lahko odtrga z ene ali druge strani (s tiskanine ali iz komponente), hkrati pa ni nujno, da ga odtrga v celoti - baker se odlepi kot nekaksna folija in lahko ohrani stik, dokler ne pride se kaksen dodaten sok in ga odtrga do konca.

Jaz za telefon, ki je padel na tla, vsekakor garancije ne bi priznal, ker metanje telefona po tleh ni normalna uporaba. Ce so to storili enkrat, je pac njihova stvar.

Druge pripombe (arogantnost, nedosegljivost, ...) so najbrz na mestu, pritozevanje glede (ne)obravnave takega primera pac ne.

Čudno da na drugih servisih upoštevajo garancijo kljub vidnim odrgninam
smirk-1.gif
A so samo Nokie taka jetra, da ne zdržijo padca na tla?