Problem na servisu Teleray

wacko

Fizikalc
18. jul 2007
5.450
0
36
Citat:
Uporabnik Numy pravi:
Sploh ne vem kako da folku ne pripelje da ni težava toliko v teleray kot v teh cheap ass nokiah, to se samo kvari.

Cheap ass? 200€ in podaljašnje naročnine se meni ne zdi ravno cheap ass telefon. Edino če je Nokie treba kupovat za 700€++ v redni prodaji, da zdržijo dve leti.
 

guardy

Guru
3. avg 2007
8.397
965
113
Obišči stran
Citat:
Ko sem enkrat (v 9 letih ko sem imel Motorole) nesel telefon na ram2 je bila drugačna zgodba. Prijazni, ne gledajo te kot da si jim otroke požru, storitev opravijo hitro, predvsem pa dobiš nazaj telefon ki dejansko dela.

Potem si očitno edini, ki je imel na ram2 dobre izkušnje
grin1.gif


Pač vsak servis je izpostavljen, sploh če zavračajo popravila. Isto je bilo s Svemo, sedaj TopTime, isto je drugje. Ko ti prvič (pa če so prej 100000x popravli) nebi hotli popravt, češ da je voda prišla ali da je kaj skurjeno, bi se tukaj pisalo pa jokalo...
 

MadMitch

Fizikalc
29. sep 2008
6.163
0
36
Pri Telerayu lepa beseda ne zaleže. Treba je malo ponoret, zahtevati dokazila, da je do napake prišlo zaradi tvoje lastne malomarnosti - v pisni obliki. Zahtevati odgovorne in tistega, ki je to napako odkril, zapisnik pri prevzemu, kjer je ta vidna poškodba navedena (trdiš, da je na servisu nekdo zapeljal s stolom čez telefon)... Vse to je treba narediti brez povzdigovanja glasu, da se razumemo. Ko se prikaže nekdo, ki je nad bejbo na šalterju, zahtevati, da telefon pošlejo v Nokio...

Ali to pomaga, ker se jim ne da ukvarjat s tabo še naprej ali zato, ker se ustrašijo posledic (predvidevam, da prvo bolj kot drugo), vendar zaleže. Če ocenijo, da se jim bolj splača dati nov telefon, se lahko zgodi tudi to, drugače ga pa zelo hitro popravijo.


Dragi moji, ne se pustit nategovati servisom. Večinoma delajo po sistemu "Kadia tuži, Kadia sudi" (so tožnik in razsodnik) in probajo čim več napak in okvar naprtiti uporabniku.
 

Radirko

Fizikalc
18. avg 2007
6.242
0
36
Citat:
Uporabnik wacko pravi:
Čudno da na drugih servisih upoštevajo garancijo kljub vidnim odrgninam
smirk-1.gif
A so samo Nokie taka jetra, da ne zdržijo padca na tla?

Res je cudno ... v bistvu tako cudno, da dvomim da bi bili kjerkoli pripravljeni v okviru garancije popraviti napako na telefonu (ali pa kaksnem drugem aparatu - npr. TVju), za katero je najbolj verjetno, da je posledica padca, ce so na napravi vidne poskodbe ohisja, do katerih pride pri padcu.

Jaz se nimam take izkusnje (da bi to kje bili pripravljeni popraviti na svoje stroske).

Lahko pa potrdim, da tudi telefoni nekaterih drugih znamk preverjeno ne zdrzijo padca na tla
smile-1.gif
 

HEPAN

Majstr
5. sep 2007
2.888
155
63
Da stopim malo v bran telerayu...začuda so meni brez težav popravili telefon v garancijskem roku, skupaj s posiljanjem in popravilom je trajalo 8 dni pa ne delovnih..popravljeno vse brez težav...Pokvaril pa se mi je zvočnik na slušalki in razrahljal vtič za polnjenje. NOkia pa je e66...to je mimogrede moja prva dobra izksunja z njimi...
 

wacko

Fizikalc
18. jul 2007
5.450
0
36
Citat:
Uporabnik guardy pravi:
Citat:
Ko sem enkrat (v 9 letih ko sem imel Motorole) nesel telefon na ram2 je bila drugačna zgodba. Prijazni, ne gledajo te kot da si jim otroke požru, storitev opravijo hitro, predvsem pa dobiš nazaj telefon ki dejansko dela.

Potem si očitno edini, ki je imel na ram2 dobre izkušnje
grin1.gif


Pač vsak servis je izpostavljen, sploh če zavračajo popravila. Isto je bilo s Svemo, sedaj TopTime, isto je drugje. Ko ti prvič (pa če so prej 100000x popravli) nebi hotli popravt, češ da je voda prišla ali da je kaj skurjeno, bi se tukaj pisalo pa jokalo...

Na Telerayu mi niso zavrnili popravila ampak se delajo norca in vračajo nepopravljen aparat oziroma ga servisirajo nenormalno dolgo. Nisem ravno agronom, da nebi vedel na kakšen sistem se popravlja razno razna elektronika.
 

wacko

Fizikalc
18. jul 2007
5.450
0
36
Neumno je pričakovat, da tako prenosna naprava kot je telefon prej kot v letu ne bo staknila odrgnine, tako da je primerjava s TV-ji in podobnim brezvezna. Sploh pa.... kako za hudiča naj bi odlomil vibrator (si sploh videl na kakšen princip to dela), potem mu kot dokaz pošiljajo pa sliko "skurjenega" vezja. Ah please....
smirk-1.gif
 

Company

Pripravnik
7. okt 2007
787
6
18
KSZ
No, jaz jih moram kar pohvaliti. Nokia E65 je izgubljala signal, prekinjala klice in podobno. Popravili so jo v 6 delovnih dnevih, mimogrede so mi zamenjali tudi odrgnjeno ohišje. Pohvalno!
LP!
 

Radirko

Fizikalc
18. avg 2007
6.242
0
36
Citat:
Uporabnik wacko pravi:
Neumno je pričakovat, da tako prenosna naprava kot je telefon prej kot v letu ne bo staknila odrgnine, tako da je primerjava s TV-ji in podobnim brezvezna. Sploh pa.... kako za hudiča naj bi odlomil vibrator (si sploh videl na kakšen princip to dela), potem mu kot dokaz pošiljajo pa sliko "skurjenega" vezja. Ah please....
smirk-1.gif

Ne vem kaj ti pocnes s telefonom, a moji so v 11 letih doziveli dve odrgnini, obakrat ob padcu na tla, niti ene pa od normalne uproabe. Enkrat je bil telefon neuporaben (odstopilo je nekaj na vezju), drugic je prezivel, le en gumb je odletel, pa je bil poceni za zamenjat.

Sicer pa indikatorji pretiranega pospeska za enkratno uporabo (shock/impact indicator label) stanejo priblizno toliko, kot indikatorji vlage. Proizvajalec si bo prihranil najvec glavobola, ce jih doda v vsak telefon, vkolikor tega se ne pocne, in ko je presezena dovoljena meja (G), servisiranje pod garancijo gladko zavrne.

Ti vleces ene zakljucke na podlagi zgodbice, ki jo je tukaj natvezil nekdo, ki se je prijavil zato, da je lahko pojamral. Jaz sem opozoril na to, da ni nujno, da karkoli odpove zaradi posledic soka takoj, ampak se lahko to zgodi kasneje, dodal sem pa se svoje stalisce da (kot nekdo, ki se ukvarja z elektroniko - razvijam vezja po meri) tudi sam ne bi popravljal v okviru garancije necesa, kar je ocitno preseglo parametre delovanja. V konkretni primer se nisem spuscal, ker nimam nobenih podatkov o njem (tako kot tudi ti ne, razen seveda ce je OP tvoj alter ego ... to bi razlozilo butast odziv na moje sporocilo
rolleyes-1.gif
).
 

wacko

Fizikalc
18. jul 2007
5.450
0
36
Ne vlečem zaključkov na podlagi ene zgodbice. Take zgodbice o Telerayu krožijo že dolgo okoli tudi od folka ki ga osebno poznam, pa sem še malo dvomil o njihovi nesposobnosti, dokler tudi sam nisem preizkusil njihove "strokovnosti".
Če pustimo odlomljeno vibro ob strani - recimo, da je bilo to zaradi poškodbe. Po prvem popravljanju očitno niso ugotovili, da bi za izgubo signala bila kriva fizična poškodba in so zadevo poštimal na garancijo. Zdaj pa nastopi problem - sploh niso nič popravili in se je moral on, tako kot jaz, zastonj furat do teleraya, da jim je povedal, da telefon še vedno ne dela. Že na tej točki je vse jasno kako nesposoben servis so. Potem pa v enem dnevu ugotovijo da je za nedelovanje kriva fizična poškodba. Če bi bila kriva fizična poškodba bi vsak normalno sposoben servis to opazil že ob prvem popravilu ne pa da telefon "popravijo", drug dan pa ugotovijo fizično poškodbo.

Meni je povsem jasno, da zaradi fizičnih poškodb lahko pride do težav kasneje, samo ne pa v treh minutah. Če je kriva fizična napaka se to pove takoj, če pa to narediš potem, ko ti stranka prinese telefon po treh minutah nazaj, ker ugotovi, da nisi nič poštimal, pa je malo sumljivo. Kot sem že omenil - že vračanje pokvarjenega telefona je skrajno neresno.

Anyway.. očitno bo treba spet na motorolo ali kakšno drugo znamko. Tam niso kompliciral za odrgnine in podobne malenkosti, bratu so celo poštimali telefon na garancijo, čeprav je bila že mesec in pol pretečena. Da ne govorim, da so že v osnovi motorole precej bolj trpežne od nokij, vsaj po mojih izkušnjah.
 
3. avg 2009
5
0
1
Lepo pozdravljeni.

Vesel sem vaših predlogov, vaših izkušenj z Telerayem vidim da nisem edini primer. Včeraj sem poslal Mail na Inšpektorat za varstvo potrošnikov in dobil zelo lep odgovor. Poslal jim bom Zahtevane dokumente in bodo oni naprej ukrepali. Razmišljam tudi o tem da bom Teleray dal v časopis ter na TV. Oglasil sem se tudi pri odvetniku, in povedal kaj se mi dogaja tako da bo prevzel tudi on postopek zoper Teleray če seveda ne bo telefon popravljen pod garancijo. Ker je to kršenje potrošniških pravic in po posvetovanju z tehnikom za prenosne telefone taka napaka ne more biti od udarca oz da tukaj ni krivda uporabnika ampak napaka na materialu. Tako da upam da bomo vse čimprej rešili.
 

Mare2

Guru
18. avg 2007
4.996
-1.289
113
problemiproblemi, držim s tabo.

Poročaj, kako se bo izteklo. Nekdo jim bo moral "DATI VETRA".
smile-1.gif
 

wacko

Fizikalc
18. jul 2007
5.450
0
36
Citat:
Uporabnik problemiproblemi pravi:
Lepo pozdravljeni.

Vesel sem vaših predlogov, vaših izkušenj z Telerayem vidim da nisem edini primer. Včeraj sem poslal Mail na Inšpektorat za varstvo potrošnikov in dobil zelo lep odgovor. Poslal jim bom Zahtevane dokumente in bodo oni naprej ukrepali. Razmišljam tudi o tem da bom Teleray dal v časopis ter na TV. Oglasil sem se tudi pri odvetniku, in povedal kaj se mi dogaja tako da bo prevzel tudi on postopek zoper Teleray če seveda ne bo telefon popravljen pod garancijo. Ker je to kršenje potrošniških pravic in po posvetovanju z tehnikom za prenosne telefone taka napaka ne more biti od udarca oz da tukaj ni krivda uporabnika ampak napaka na materialu. Tako da upam da bomo vse čimprej rešili.

Če rabiš še kakšnega da potrdi slabo izkušnjo, ti lahko posredujem dokumente, ko so mi vračal pokvarjen telefon... če slučajno tud to šteje za nategovanje.
 

Bush

Fizikalc
19. okt 2008
1.735
0
36
Citat:
Uporabnik limetka pravi:
Razen redkih izjem. Vrzi N95 v koš na enem izmed Mobitelovih prodajnih mest, pobasaj majčko in si kupi tole!
zmaga.gif


http://www.mobitel.si/telefoni-in-naprave/aparati.aspx?aid=1259&pu=0 - Aparat z izboljšano odpornostjo na vlago, prah in udarce (certifikat IP57); 1.3 MegaPixel fotoaparat, Bluetooth, svetilka, razširljiv pomnilnik z MicroSD ...

Če bi Teleray bil poomlaščeni serviser za Samsung, ti ob napaki na tvojem Samsung B2100 ne bi priznali garancije, ker da ti je telefon padel v vodo...
 
3. avg 2009
5
0
1
Zahvaljujem se vsem ki mi stojite ob strani še posebej tistim ki ste imeli isto ali podobno izkušnjo na telerayu in ki bi radi da se tem pride do dna in naredi konec zavajanju ljudi. Tisti ki imate ali ste imeli problem in veste da ste bili zavedeni prosim pošljite sporočilo in skupaj oddamo inšpektoratu. To se mora nehati.
 

MadMitch

Fizikalc
29. sep 2008
6.163
0
36
Pri večini teh servisov me najbolj moti in jezi, da špilajo tožnika in razsodnika. Oni ti povedo, kaj si ti delal, kako je prišlo do napake (po tvoji krivdi) in so v svojem napuhu (itak, saj so serviserji) prepričani, da te lahko nategnejo kadar želijo. Res bi jim moral nekdo na jaica stopit, da jih par leti iz služb, da mora servis plačati za vse nasrane stranke nazaj... To, da so EDINI pooblaščeni servis, je napaka, ni konkurence in se lahko obnašajo kot jih je volja. Mi ovce pa itak po večini sklonimo glave in mirnabosna.
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.340
672
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Slovenija je premajhna, da bi imela vec pooblascenih servisov... Se ze enega Nokia ne dovoli, da bi vse delali sami... in je potrebno za vecja popravila posiljat vse v glavni servis v Koeln ... In to ni zgolj problem pooblascenega servisa ampak tudi Nokie (in ne samo Nokie... tudi drugje ni kaj dosti drugace... poglej samo, kaj se dogaja okoli Sony Ericssona) ... Tudi v Avstriji recimo ne delajo vsega sami...ampak enako posiljajo v centralni servis v Koeln ...

Zdaj se bo spet nasla kaksna pametna buca, ki bo rekla, da zagovarjam Nokiin pooblascen servis... ampak ni cisto tako... Napisal sem samo tisto, kar dejansko je... In nekateri mislijo, da ce Teleraya ne bo vec, da bo potem vse z "rozcami postlano"... Lep primer je Sony Ericsson... kjer so s tem naredili precej skode na slovenskem trgu... in kolikor berem, je sedaj se slabse kot je bilo prej, ko je bila Svema pooblasceni servis... Sploh tisto vmesno obdobje, ko je bil servis "nek DHL iz Italije" je naredil precej zmesnjave, ki se pozna se danes...
 

MadMitch

Fizikalc
29. sep 2008
6.163
0
36
Jest, se strinjam, pravim samo, da jim zaradi "monopola" zrastejo krila, mi ovčke pa nič. Saj ni važno, če nas hočejo nategnit za 0 al pa 1.000 evrov, gre bolj za princip. Na žalost nas večina reče, da s tem se pa že ne bom ukvarjal. Jebiga, če se jaz za vsako stvar prelomim, da naredim, kot mora biti, naj se še drugi, ko delajo nekaj zame. Ker mam sila hecen delovni urnik in delam doma, imam včasih dovolj časa, da komu zagrenim življenje, ker se do mene obnaša vehementno in vzvišeno, če me hoče samo za šuške nategnit, to čisto razumem, dvigne me, ko me hoče navaden serviser narediti za bebca in se proba iz mene norca delat. Konec koncev imam malo preveč šol in izkušenj, da me bo vsak jaz_bi_bil_pa_strokovnjak poslal vesla sisat.
Še enkrat, problem je arogantnost, vzvišenost in nategancija malih papkov. Da se razumemo, niti daleč niso vsi serviserji, pooblaščeni ali ne, tako, kje pa. Na take cvetke sem naletel pri Telerayu, Comtronu (comshop) in reklamacijah BigBanga.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.665
1.583
113
Tudi sam imam enako izkušnjo z njimi. telefon nov, zapakiran, odprem, ne lovi signala. oz ga lovi en čas, pol pa zgubi. nov telefon!! tak da ne mi tu nekih pametnih izjav metat da če s telefonom delaš lepo, da do tega ne more prit.
gre na servis, pride nazaj po 45 dneh, stestiran, z točno enakim problemom
bonk.gif
 

MViper

Fizikalc
19. jul 2007
12.139
0
36
45
... pa mlacom in bivsi jerovsek computers je bil podoben smorn.

Res ne vem, a je to samo v Sloveniji ali je to svetovni trend, da cim dobi folk malo visji "rang" postane hudicevo brihten, prepotenten in vseveden.. in potem prides na servis z diagnozo, jim prijazno poves, da mislis, da ves kaj je narobe in, da naj to za hec preverijo. Na koncu po vseh teh prerekanjih ugotovis, da bi bilo cenejse in zivcem bolj prijazno pozreti garancijo in sam zamenjati dolocen del.

Govorim sicer na primeru racunalnistva. Offtopic, kakopak, ampak princip je podoben, vsevedni serviserji, kjer te niti ne pustijo do besede, da jim lahko namignes kaj bi lahko bilo narobe. Ce si laik itak ne bos vedel ama nic.


Pa se nekaj ontopic. S telerayem na sreco takih izkusenj, da bi nekajkrat nosil ena in isti aparat nazaj nimam. Imam pa vseeno dve:

Pri E60 so mi "upasali" tipkovnico nazaj tako, da je bila 2 mm nizje, kot prej.

Pri 8800 so mi menjali steklo nad zaslonom. Najprej je le-to odstopilo in se je naredil zracni mehur na vogalu telefona. Dobim telefon nazaj je bilo steklo cca 1mm visje, kot prej (rob stekla zulil v uhlje), nesem nazaj, kakopak 1328 izgovorov in na koncu sem obupal in pustil tako, kot je.
 
Nazadnje urejeno: