Pri Razdrtem: trčilo od 30 do 40 vozil

ThaShizznitt

Fizikalc
13. jan 2008
4.781
4
38
Citat:
Uporabnik kalbo pravi:
Citat:
Uporabnik Nenasiten pravi:
Citat:
Uporabnik kalbo pravi:
Citat:
Uporabnik Nenasiten pravi:
a to tablo si si iz riti potegnil? omejitev na cesti rezervirani za motorna vozila je namreč 110 km/h.
rolleyes-1.gif
ni čudno da poka kar naprej
in sevede resno dvomim, da bo tak veleas kt si ti dojej razliko med VOŽNJO po PREHITEVALNEM pasu in pa VOŽNJO po VOZNEM pasu. itak se men jebe, grem po desni mim vas
grims-1.gif

A si ti mal zadej? Hitrost na cesti rezervirani za motorna vozila je namreč omejena na 100 km/h. 110 je bila v časih, ko je bla na AC 120.

sej pravm pr takih znalcih in svakojakih umotvorih je nesreč še zlo mal v tej vukojebini
(3) Na cesti zunaj naselij je najvišja dovoljena hitrost za vozila:

1. na avtocestah 130 km/h;

2. na hitrih cestah 110 km/h;

3. na vseh ostalih cestah 90 km/h.

Mogoče je pa problem v 150 spremembah zakonodaje na nekem področju. Sploh znalec ki piči po desni mimo je zelo kompetenten za dajat raznorazne karajoče komentarje.

Zihr bolj kot ti, ki kampiras na prehitevalnem. Al ves ne, da oviras, ali pa nalasc to pocnes. Po desni gremo lepo mimo tisti, ki smo pri stvari. Jezni ste pa vi, struckoti.
hysterical-1.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.943
1.098
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik uncle_sam pravi:
Danes na Primorki brez megle, le tam višje po Nanosu se je vleklo par meglic. In na vrhu razcepa Gabrk in še 1x na vrhu klanca od Senožeč utripajoče table "MEGLA"...
Na Portalu čez cesto pri Kozini pa klicaji in "pozor megla, 20 km"...

Zdaj pa bodo pretiravali
crazy1.gif

Innko bo res orenk megla, bodo vsi igorirali.
Evo, to je eden od prblemo faking darsa. Da nimajo pojma, delajo pizdarije in samo gobcajo.
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.302
2.404
113
še v SLO - ampak komaj
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik uncle_sam pravi:
Danes na Primorki brez megle, le tam višje po Nanosu se je vleklo par meglic. In na vrhu razcepa Gabrk in še 1x na vrhu klanca od Senožeč utripajoče table "MEGLA"...
Na Portalu čez cesto pri Kozini pa klicaji in "pozor megla, 20 km"...

Zdaj pa bodo pretiravali
crazy1.gif

Innko bo res orenk megla, bodo vsi igorirali.
Evo, to je eden od prblemo faking darsa. Da nimajo pojma, delajo pizdarije in samo gobcajo.

Enako kot z omejitvijo čez Trojane, 80, včasih celo 60, zaradi dežja ali rahlega sneženja.
stupid-1.gif
 

ThaShizznitt

Fizikalc
13. jan 2008
4.781
4
38
Pa kaj bo slepcem znak, ce jih ne znajo gledat. Primer: Na ulci prepovejo parkiranje, kjer se je dalo prej leta parkirat....oznacijo z vec tablami, prekrijejo parkomate z vrecami....prebarvajo bele crte s crno, sicer se se vedno vidijo obrisi, ....nalepijo rumene crte, da razvrstijo po novem pasove......pa se se zmeraj najde cel kup bedakov, ki parkirajo sedaj na "sredi ceste". Pa table majo na polno.....ni pomoci, jebiga. Tko da, lahko svetijo tam table za karkoli, doloceni ne bojo tega sploh dojel.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.367
229
63
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik uncle_sam pravi:
Danes na Primorki brez megle, le tam višje po Nanosu se je vleklo par meglic. In na vrhu razcepa Gabrk in še 1x na vrhu klanca od Senožeč utripajoče table "MEGLA"...
Na Portalu čez cesto pri Kozini pa klicaji in "pozor megla, 20 km"...

Zdaj pa bodo pretiravali
crazy1.gif

Innko bo res orenk megla, bodo vsi igorirali.
Evo, to je eden od prblemo faking darsa. Da nimajo pojma, delajo pizdarije in samo gobcajo.
Ja, zna biti to kar res. Včeraj, ko sem šel proti Kopru je bil znak za meglo že kar precej km prej, preden se je dejansko začela. In itak ignoriraš.
Ampak moje vprašanje pa je: kateri bedak gre v takšno meglo, kot zna nastati tam v nekaj minutah, na slepo s hitrostjo več kot 100 km/h in to brez nekoga spredaj, da ima oporno točko.
Tole sem posnel včeraj (ko ni bila res totalna megla). Škoda ker nisem imel kamere vključene zjutraj, ko je ob gostejši megli šel mimo padalc z več kot 100 km/h?
Tako da, ja se strinjam, da bi tehnična sredstva, itd. zmanjšala možnost za nesreče, ampak hudiča no, je treba tudi glavo uporabljat.
PS: Video je dolg 9 minut in je sporočilo videa malo drugačno, ampak se na njem vidi, kako megla kar naenkrat nastane in tudi nekaj neumnosti voznikov. In to je bilo posneto vse V ENI VOŽNJI, podobne in hujše zadeve se pa dogajajo VSAKIČ.
Dober zgled je pa recimo tisti Ukrajinec z terencem (ko imate nekateri tako za povedat čez Vzhodnjake
grims-1.gif
), ki je točno v pravem trenutku vključil meglenko.
 

Tony_Clifton

Fizikalc
18. okt 2014
1.635
1
36
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
Ti očitno res ne veš kako se na polno zavira - ali?

Polno po bremzo in polno na sklopko - ali pa v ler, če z levo stojiš na bremzi.
Prav čas imaš dajati v ler pri bremzanju na polno
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.302
2.404
113
še v SLO - ampak komaj
Pusti zdaj ali imaš "čas" - če bremzaš na polno z levo, moraš dati v ler, sicer ti crkne motor. Drugače je pa avto zelo hitro v leru, še posebej če si navajen zaviranja z levo.
Ni pa to priporočljivo za tiste, ki tega niso navajeni. Je treba kar nekaj vaje, da se osvoji. Enako kot je potrebno nekaj vaje za pravilno zaviranjem na polno z desno nogo. Tu mora namreč takoj leva na sklopko.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.375
5.891
113
pri taščici
Tole bom pa probal kako se da v ler(brez sklopke) , ko si enkrat na polno na zavori. Razen ce ste vi tak dirkač da najprej date v ler, potem pa bremzate. Seveda se pogovarjamo o casu nekaj milisikend.

Kot imam izkusnje z menjalniki, ne gre tavno rado v ler pod obremenitvijo. (kar zaviranje na polno definitivno je)
Sicer pa dvomim ze v trditev da avto crkne ob takem zaviranju in posledicno odpove abs. Naj pove kdo drug ki je to ze testiral. Crkne, ko se ustavis (če ne stisneš sklopke, da pa bi med zaviranjem?)
 
Nazadnje urejeno:

gr69

Guru
15. dec 2009
11.302
2.404
113
še v SLO - ampak komaj
Ob bremzanju na polno običajno crkne motor.

Glede lera in leve noge na bremzi - naj ti SJTV1 razloži koliko cajta rabi za v ler dati. Jaz sem desničar in samo teorijo teram.
tongue-1.gif


Aja - pa ko žlajfaš na polno to običajno ni samo nekaj mili sekund, če pa je, je pa itak vseeno ali si dal v ler. Ali ne rabiš več žlajfati, ali pa si že ustavil pod kakim šleparjem.
 
Nazadnje urejeno:

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.375
5.891
113
pri taščici
In ko crkne motor, tudi abs (samodejno zaviranje...) odpove? Potem ne rabimo abs, esp in ostale navlake ki stane pol avtomobila) Saj pravim, alter vozniki imajo levo nogo na zavori (samo pritisnejo) desno pa na prestavni rocici. Huje kot pravi dirkac. Tisti zavira s peto desno noge, alter pa kar z levo.
Skoda ker ima alter samo nekaj 10 aktivnih uporabnikov. Ce bi jih bilo mio na alterju, potem v soboto ne bi bilo nobenega mrtvega.
Me prav zanima koliko vozil je imel v razdrtem v leru in koliko v peti/sesti prestavi. Jaz bi najbrz imel v leru
evil.gif
ker se po klancih vozim v leru
 
Nazadnje urejeno:

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Tudi ko crke motor, je tlaka v hidravličnem sistemu še dovolj za še kar nekaj sekund zaviranja. Svinčeni akumulator pa napaja vsa elektronska pomagala.
V principu je bolje takoj zavirati v 6. brzini in takoj zmanjšati hitrost, kot z 90 km/h prileteti tovornjaku v rit v leru, ker si izgubil sekundo ali dve za prestavljanje.
 

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.353
1.733
113
Jaz sem, ko sem imel še ročni menjalnik, ob kakem "kritičnem" zaviranju vedno užgal hkrati po zavori in sklopki. A je to narobe?
 
Nazadnje urejeno:

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.343
677
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Citat:
Uporabnik crnobog pravi:
Jaz sem, ko sem imel še ročni menjalnik, ob kakem "kritičnem" zaviranju vidno uŞgal hkrati po zavori in sklopki. A je to narobe?
To je pravilno.

Offtopic:
MTL.. od kod ti tole pises... ker sem ze veckrat opazil, da od tvojega sporocila naprej zjebe sumnike... ?

skitched-20160204-081651.jpg


Tole so pa se druga tvoja sporocila, ki zjebejo sumnike... ravno od tvojega sporocila naprej...
smile-1.gif


skitched-677-20160204-081734.jpg


skitched-676-20160204-081817.jpg
 

masevc

Guru
2. sep 2007
3.442
862
113
Citat:
Uporabnik crnobog pravi:
Jaz sem, ko sem imel še ročni menjalnik, ob kakem "kritičnem" zaviranju vedno užgal hkrati po zavori in sklopki. A je to narobe?

način ki si ga navedel je ena prvih stvari v šoli varne vožnje in je pravilen.
gre se predvsem zato, da ti vozilo na tak način ne ugasne, ker potem pa nimaš več nadzora nad varnostnimi sistemi v avtomobilu (ABS, ESP, itd.).

torej DA. vedno sklopka in zavora skupaj. Tiste zgodbice, da se s tem podaljša zavorna pot so pa bedarija.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
17.564
8.912
113
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
Ob bremzanju na polno običajno crkne motor.

Glede lera in leve noge na bremzi - naj ti SJTV1 razloži koliko cajta rabi za v ler dati. Jaz sem desničar in samo teorijo teram.
tongue-1.gif


Aja - pa ko žlajfaš na polno to običajno ni samo nekaj mili sekund, če pa je, je pa itak vseeno ali si dal v ler. Ali ne rabiš več žlajfati, ali pa si že ustavil pod kakim šleparjem.

Zaviranje z levo? Ja ful kul res. Si mogoče Loeb? Grem stavit da tud Loeb ko vozi civilen avto z normalno sklopko lepo zavira z desno in se ne kurči z nekimi dirkaškimi tehnikami po navadni cesti. Pri zaviranju v sili, kar je razlika od zaviranja na polno bi ti dajal še v ler. Čestitke res. takrat je mesto desne roke na volanu, ne pa na šaltkeblu.
 

eXHair

Fizikalc
12. sep 2007
2.697
0
36
www.facebook.com
Citat:
Uporabnik kamela213 pravi:
dars je kriv tu samo to, da nima na vsakih 20m led table za sporočanje, ker eni jo očitno rabijo na vsakem koraku.

Pa na tem odcepu bi lahko bile. Pa na 20m bi bilo preveč tega. Lahko bi na 50 oz. se naredi test, kako bi bilo najbolje. Namreč, sem šel službeno čez dva dni tam mimo. Po tastari. Povsod lepo vreme in brez megle. Tam pa prov, da bi se nekaj kuhal. Zanimivo.