Ja in? Kdor ima denarja zdaj za F430, ga bo imel tudi potem. Normalni državljani pa ne bomo nič na slabšem.
Avtodom je, kot F430, čisti luksuz, mimogrede. X-Bow tudi (in bo tudi primerno obdavčen, ker ni ravno najčistejši). Focus RS (tudi dobrih 30K) tudi.Citat:
Uporabnik XXXL pravi:
Pi*** ste nekateri omejeni... kakšen F430? Sem ga kje omenil? Omenil sem pa recimo avtodom, začetni razred, recimo cca 30-35K€. In tudi napisal, za koliko se bo podražil. Samo to normalni državljani ne kupujejo. Normalni državljani kupujejo KTM X-pa še nekaj...
Zaradi specifičnih potreb (večji garažni prostor...) se obračam k nakupu povišanega in podaljšanega kombija in predelavo le-tega v avtodom. Luksus, pa še moje športne in delovne potrebe bom lahko zadovoljil s tem. Kar na koncu malo spremni pogled na luksus, ampak važno, da spadam v razred skupaj z F430Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Avtodom je, kot F430, čisti luksuz, mimogrede. X-Bow tudi (in bo tudi primerno obdavčen, ker ni ravno najčistejši). Focus RS (tudi dobrih 30K) tudi.Citat:
Uporabnik XXXL pravi:
Pi*** ste nekateri omejeni... kakšen F430? Sem ga kje omenil? Omenil sem pa recimo avtodom, začetni razred, recimo cca 30-35K€. In tudi napisal, za koliko se bo podražil. Samo to normalni državljani ne kupujejo. Normalni državljani kupujejo KTM X-pa še nekaj...
In ker je avtodom tudi dovolj svinjski, je pač primerno obdavčen. Toliko, kot vsako vozilo v tem razredu onesnaževanja. Kaj je zdaj s tem narobe? Pač nabavi avtodom z manj izpusti ... Ga ni? Potem so krivi proizvajalci, ne zakon.
PS: predloga zakona nisem natančno bral, zato niti ne vem, ali bo to za avtodome sploh veljalo. A so omenjeni samo osebni avti, ali tudi LGV? Kam sodijo avtodomi? Je njihova kategorija omenjena?
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Ne, prisobili bodo praktično vsi čisti avti ... In ne bos e treba odvovedvat osnovnim kmosom opreme (6xAB, ESP in podobno), da avto s ceno ne bi skočil v višji razred.
Je pa res, da recimo i30 1.6 za 126 konjev van pljune 152 gramov, kak konkurenčen, podobno zmogljiv avto pa pod 140. In bo imel seveda manj DMV. Naj še korejčki spraviijo emisije v take okvire, pa ne bo več davka ...
Citat:
Uporabnik miha72 pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Ne, prisobili bodo praktično vsi čisti avti ... In ne bos e treba odvovedvat osnovnim kmosom opreme (6xAB, ESP in podobno), da avto s ceno ne bi skočil v višji razred.
Je pa res, da recimo i30 1.6 za 126 konjev van pljune 152 gramov, kak konkurenčen, podobno zmogljiv avto pa pod 140. In bo imel seveda manj DMV. Naj še korejčki spraviijo emisije v take okvire, pa ne bo več davka ...
In kaj so "čisti" avti.
Na žalost glrdajo CO2 namesto še saje, NOX, aromate, ter ostalo sranje.
Dizli so spet priviligirani, čeprav so nekateri zelo hudi onesnaževalci.
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Morda nisi opazil, da imajo pri enakem izpustu CO2 dizli višji davek, ker bolj svinjajo?
Seveda ni res ...Citat:
Uporabnik HrabiaMol pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Morda nisi opazil, da imajo pri enakem izpustu CO2 dizli višji davek, ker bolj svinjajo?
Ne. Dizli nimajo pri enakem izpustu CO2 višjega davka zato ker bi bolj svinjali, ampak ga imajo zato, ker pri istih zmogljivostih izpustijo manj CO2, pa so zato ufurali dvojno lestvico. Gre za keš, ne ekologijo.