Pohitite pred uvedbo novega davka na vozila...

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.636
144
63
Na da se drugače vrnemo k davku, ko sm si takole na hitr računal, kolk bo dražje, če bom v bljižni prihodnosti kaj uvažal iz tujine: cca 1600€ bo več pršlo
tongue-1.gif
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Al pa mesec prej!
aplauz.gif


Upam da se bo kriza še kaj okrepila, da še mal padejo cene tem kripcam.
grin1.gif
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.338
764
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Seveda ni res ...
Naši državi se gre itak povsod za ekologijo. Denar je postranskega pomena, zato tudi razmišljajo o nižjem DDV-ju, o nižjih cenah vinjete, o nižjem DMV-ju, o ne-uvedbi DMV-ja še za motorna kolesa, o nižaju trošarine pri bencinu,...
hysterical-1.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.963
1.108
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik XXXL pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Seveda ni res ...
Naši državi se gre itak povsod za ekologijo. Denar je postranskega pomena, zato tudi razmišljajo o nižjem DDV-ju, o nižjih cenah vinjete, o nižjem DMV-ju, o ne-uvedbi DMV-ja še za motorna kolesa, o nižaju trošarine pri bencinu,...
hysterical-1.gif
Tega predloga ni spravila skupaj država (in ni bila pobudnik spremembe), temveč uvozniki - in sistem je njihov, država je potem samo nabijala procente gor-dol. Sistem po CO2 in višji davek za dizle pa ni državna ideja.
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.338
764
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
...država je potem samo nabijala procente gor-dol.
Tale ''dol'' lahko mirne duše izpustiš... Se trudim, da bi našel med motornimi kolesi kak ''dol'', pa mi ne uspe...
hysterical-1.gif
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.338
764
113
Še mopede do 5kW so usekali s 7%, pa ne dol... pa ne zaradi CO2... ugani zaradi česa...?!?
17758-icon_confused.gif
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.171
2.267
113
Jaz bi konkretno dvignil davek na avtodome in temu primerno zmanjšal davke na osebna vozila
evil.gif
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.338
764
113
Jaz bi konkretno dvignil davek na vsa prevozna sredstva in potem vozil avto/motor/avtodom z ustrezno ''najemno'' pogodbo in lastništvom izven naše gnile kokoške.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.963
1.108
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik XXXL pravi:
Še mopede do 5kW so usekali s 7%, pa ne dol... pa ne zaradi CO2... ugani zaradi česa...?!?
17758-icon_confused.gif
Pri motociklih je na moč, ker nimajo definiranega standarda merjenja porabe (in psledično CO2). So pa zakonodajalci pozabili, da imaš motociklez različno čistimi motorji.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Pač pri nas se očitno smatra, da so motorji in mopedi striktno luksuz in se noben ne obremenjuje s kako pametno politiko tudi na tem področju.

Ogo
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.963
1.108
113
www.adriamedia.si
Problem je, ker pri motorjih razen merjenja moči ni standaredov. ne za porabo, ne za izpušne norme ... Ni standrdov, zato ni osnove za obdavčenje - razen meritev moči. Na motorje se slabo spoznam, ampak vseeno pa ugobam, da so vendarle razlike. A imajo vsi katalizatorje? Elektrote je treba izločit ... Skratka, linija najmanjšega odpora s strani zakonodajalca.
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.338
764
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik XXXL pravi:
Še mopede do 5kW so usekali s 7%, pa ne dol... pa ne zaradi CO2... ugani zaradi česa...?!?
17758-icon_confused.gif
Pri motociklih je na moč, ker nimajo definiranega standarda merjenja porabe (in psledično CO2). So pa zakonodajalci pozabili, da imaš motociklez različno čistimi motorji.
hysterical-1.gif

Še parkrat na tak način zagovarjaj ta zakon, pa bom še verjel, da si ga ti napisal. Sploh del okoli mopedov...
bonk.gif
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.338
764
113
Je že veliko znanstvenikov (kot kaže vključno s tabo...) poskušalo izmeriti porabo mopedov in motorjev, pa nikakor ni šlo... Klasična metoda litri, kilometri, množenje, deljenje,... se ni obnesla, sinus in kosinus tudi ne, pa so raje rekli bomo kar 7% dali za najmanjše mopedke, potem pa lepo samo še gor... Če bi bil mopedek z manj kot 5kW narejen iz CO2, ne bi padel v tak razred... tebe pa skrbi, kako izračunati ali izmeriti CO2
bonk.gif

P.S. Se ne bi čudil, če bi po kW lestvici z davkom na CO2 cepili še električne motorje... so verjetno tudi poskušali izmeriti (izračunati...) količino CO2, pa spet ni šlo...
hysterical-1.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.963
1.108
113
www.adriamedia.si
Še vedno ti ni uspelo navest standarda, po katerem se meri poraba motociklov in ki bi lahko bil realna osnova za obdavčenje na enak način kot pri avtih. Ker nekako jih je treba obdavčit - zakaj bi avtomobili iemli DMV, motocikli pa ne?
Za elektro skuterje sem pa že napisal, da je bedarija, da v predlogu niso izvzeti.
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.338
764
113
Saj ti razlagam, da vesoljnemu svetu nikakor ne uspe izmeriti porabe motorjev. Greš v prodajalno motorjev, se zanimaš za en model, vprašaš za porabo in reče med 1 in 100l na 100km... Veste, ne moremo bolj natančno izmeriti. Niti ne moremo izmeriti dejanske moči, kot pri avtomobilih, ker se to pri motorjih spet ne da izmeriti. In ker tudi pri električnih motorjih ne znamo izmeriti porabe bencina (in s tem proizvedenega CO2...), jih davčno vsekamo kar po moči.
Imamo (imajo) pa srečo lastniki motorjev, da jim je proizvajalec vgradil števec (ali pa vsaj opozorilno lučko) za bencin... ker nihče ne, kakšna je poraba, jih vsaj števec potem opomne, da je po prevoženih 200km potrebno na bencinski črpalki naliti 10l bencina.

P.S. Glede na tvoj stil razmišljanja sem sedaj že popolnoma prepričan, da je AM samo krinka, tvoje pravo mesto pa nekje na ministrstvu. Predlagaj rebalans proračuna in namenitev kakih 100MIO €€ za študijo, kako izmeriti porabo bencina na električnem motorju... mogoče vam primakne kaj še EU, v Bruslju so podobni patroni...
cheer.gif
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Mam možnost kupit avto, pri katerem v dokumentaciji piše 0g CO2....

Mislite da ne bi več komplicirali naprej?
grin1.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.963
1.108
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik XXXL pravi:
Saj ti razlagam, da vesoljnemu svetu nikakor ne uspe izmeriti porabe motorjev. Greš v prodajalno motorjev, se zanimaš za en model, vprašaš za porabo in reče med 1 in 100l na 100km... Veste, ne moremo bolj natančno izmeriti. Niti ne moremo izmeriti dejanske moči, kot pri avtomobilih, ker se to pri motorjih spet ne da izmeriti. In ker tudi pri električnih motorjih ne znamo izmeriti porabe bencina (in s tem proizvedenega CO2...), jih davčno vsekamo kar po moči.
Imamo (imajo) pa srečo lastniki motorjev, da jim je proizvajalec vgradil števec (ali pa vsaj opozorilno lučko) za bencin... ker nihče ne, kakšna je poraba, jih vsaj števec potem opomne, da je po prevoženih 200km potrebno na bencinski črpalki naliti 10l bencina.

P.S. Glede na tvoj stil razmišljanja sem sedaj že popolnoma prepričan, da je AM samo krinka, tvoje pravo mesto pa nekje na ministrstvu. Predlagaj rebalans proračuna in namenitev kakih 100MIO €€ za študijo, kako izmeriti porabo bencina na električnem motorju... mogoče vam primakne kaj še EU, v Bruslju so podobni patroni...
cheer.gif
Ja, seveda, komaj čakam, da bi med bebce v javni upravi zavil.
uf-1.gif

Dejstvo pa ostaja: motorje je treba obdavčit z DMV, če so obdavčeni avti. Ostaja tudi dejstvo, da NI normativa za merjenje porabe motociklov (kot je avtomobilski ECE), s tem pa ni podlage za obdavčenje na tej osnovi (poraba oz CO2). Torej ostane le še moč, ki IMA standard merjenja. In ostaja dejstvo, da je nek bedak pri pisanju zakona pozabil, da so tudi motorji lahko elektro, da niso vsi enako čisti (katalizatorji ipd) in da nekateri tipi motorjev (recimo skuterji) nadomestijo avto za mestno uporabo (in bi zato bili tudi upravičeni do vsaj delne oprostitve, recimo) ...
Če je tebi to smešno, pa tudi prav ... Ko (če) boš kupoval motor, ti bo malo manj ... Še posebej, če bo elektro.
grims-1.gif
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Po mojem bi bilo zrelo nasresti normativ tudi za merjenje porabe skuterjev in motorjev. Verjetno bi bila zrela dva normativa. Eden za mopede in podobne "prdalice", ki naj bi bile bolj za mestne gužve in zmorejo le do 50 km/h (oz. naj bi), drugi pa za prave motocikle, ki zmorejo tudi kaj več.
Štos je le v tem, da verjetno nekega težkega interesa za urejanje tega področja ni. Mopedi in motocikli so pač neka mala niša, razen morda v državah, kot je npr. Italija, kjer so mopedi in motocikli zaradi visoke prometne obremenitve in pomanjkanja parkirišč, pač nekaj samoumevnega. Greš samo recimo v Rim in ti je jasno, zakaj se večina vozi v službo z mopedi. Kak Smart pa se že smatra kot velik avto. Preprosto zato, ker nimajo kje parkirati.
wink-1.gif


Ogo