Pohitite pred uvedbo novega davka na vozila...

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Bomo ja....

Performance cars-i so zdle full ugodni.
cheer.gif
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.338
764
113
Pi*** ste nekateri omejeni... kakšen F430? Sem ga kje omenil? Omenil sem pa recimo avtodom, začetni razred, recimo cca 30-35K€. In tudi napisal, za koliko se bo podražil. Samo to normalni državljani ne kupujejo. Normalni državljani kupujejo KTM X-pa še nekaj...
bonk.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.966
1.110
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik XXXL pravi:
Pi*** ste nekateri omejeni... kakšen F430? Sem ga kje omenil? Omenil sem pa recimo avtodom, začetni razred, recimo cca 30-35K€. In tudi napisal, za koliko se bo podražil. Samo to normalni državljani ne kupujejo. Normalni državljani kupujejo KTM X-pa še nekaj...
bonk.gif
Avtodom je, kot F430, čisti luksuz, mimogrede. X-Bow tudi (in bo tudi primerno obdavčen, ker ni ravno najčistejši). Focus RS (tudi dobrih 30K) tudi.
In ker je avtodom tudi dovolj svinjski, je pač primerno obdavčen. Toliko, kot vsako vozilo v tem razredu onesnaževanja. Kaj je zdaj s tem narobe? Pač nabavi avtodom z manj izpusti ... Ga ni? Potem so krivi proizvajalci, ne zakon.

PS: predloga zakona nisem natančno bral, zato niti ne vem, ali bo to za avtodome sploh veljalo. A so omenjeni samo osebni avti, ali tudi LGV? Kam sodijo avtodomi? Je njihova kategorija omenjena?
 

hgard

Majstr
22. jul 2007
4.041
496
83
Kot berem, v vladi niso enotni (kakor je že v navadi v tej vladi
smile-1.gif
) koliko davka uvesti. Erjavec bi ga več, Križanič pa manj.
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.338
764
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik XXXL pravi:
Pi*** ste nekateri omejeni... kakšen F430? Sem ga kje omenil? Omenil sem pa recimo avtodom, začetni razred, recimo cca 30-35K€. In tudi napisal, za koliko se bo podražil. Samo to normalni državljani ne kupujejo. Normalni državljani kupujejo KTM X-pa še nekaj...
bonk.gif
Avtodom je, kot F430, čisti luksuz, mimogrede. X-Bow tudi (in bo tudi primerno obdavčen, ker ni ravno najčistejši). Focus RS (tudi dobrih 30K) tudi.
In ker je avtodom tudi dovolj svinjski, je pač primerno obdavčen. Toliko, kot vsako vozilo v tem razredu onesnaževanja. Kaj je zdaj s tem narobe? Pač nabavi avtodom z manj izpusti ... Ga ni? Potem so krivi proizvajalci, ne zakon.

PS: predloga zakona nisem natančno bral, zato niti ne vem, ali bo to za avtodome sploh veljalo. A so omenjeni samo osebni avti, ali tudi LGV? Kam sodijo avtodomi? Je njihova kategorija omenjena?
Zaradi specifičnih potreb (večji garažni prostor...) se obračam k nakupu povišanega in podaljšanega kombija in predelavo le-tega v avtodom. Luksus, pa še moje športne in delovne potrebe bom lahko zadovoljil s tem. Kar na koncu malo spremni pogled na luksus, ampak važno, da spadam v razred skupaj z F430
cheer.gif

Je pa fino, da se vsak kurči o stvareh, katere ne pozna niti ne ve, kam spadajo in koliko bodo obdavčene, saj konec koncev imamo zato forum.
bonk.gif

jaz glede avtov in razredov nisem ničesar komentiral, ker pa sem v fazi nakupa avtodoma, sem se pa pozanimal, kakšno bo stane tam. In ne bo čisto nič drugače, kot sem zgoraj napisal. Me zanima, kako bo s kombiji, ki predstavljajo nujo za določeno vrsto posla, spadali pa bodo tja, kot F430... Vse močnejše mašine so v najvišjem razredu, + ostali dizl dodatki... luksus, jeeeaa!!! Se pravi, če citiram SJTV1 ker bo recimo tak kombi spadal pod luksus, bo vseeno, če recimo kak parketar za svoje službene potrebe vzame F430...
SJTV1 (in njegovo tolmačenje luksuz razredov...) za predsklednika!
hysterical-1.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.966
1.110
113
www.adriamedia.si
Če bi kdaj prebral kak moj post o teh stvareh, bi vedel, da sem mnenja, da je cela ta toplogredna pravljica en velik nateg.
Ampak dizel poleg CO2 v zrak zmeče še kup svinjarije, bencinar pa nekaj manjši kup svinjarije. Načeloma je je moč uporabo CO2 v predpisih upravičit s tem, da dokaj dobro odseva siceršnjo čistost motorja, pa tudi ekonomičnost samega avta. Oboje je čisto dobra osnova določanje davka, kar pomeni, da je načeloma CO2 tudi.
Smešno je to, da se je cel kup ljudi zapičilo v CO2. Če bi taisti razredi pisali po porabi (in bili enako ločeni za bencinarje in dizle), bi bilo pa OK ... CO2 prvljica je natega, ja, ampak sistem za "novi" DMV je pa v redu.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.966
1.110
113
www.adriamedia.si
Ne, prisobili bodo praktično vsi čisti avti ... In ne bos e treba odvovedvat osnovnim kmosom opreme (6xAB, ESP in podobno), da avto s ceno ne bi skočil v višji razred.
Je pa res, da recimo i30 1.6 za 126 konjev van pljune 152 gramov, kak konkurenčen, podobno zmogljiv avto pa pod 140. In bo imel seveda manj DMV. Naj še korejčki spraviijo emisije v take okvire, pa ne bo več davka ...
 
Nazadnje urejeno:

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Ne, prisobili bodo praktično vsi čisti avti ... In ne bos e treba odvovedvat osnovnim kmosom opreme (6xAB, ESP in podobno), da avto s ceno ne bi skočil v višji razred.
Je pa res, da recimo i30 1.6 za 126 konjev van pljune 152 gramov, kak konkurenčen, podobno zmogljiv avto pa pod 140. In bo imel seveda manj DMV. Naj še korejčki spraviijo emisije v take okvire, pa ne bo več davka ...

In kaj so "čisti" avti.

Na žalost glrdajo CO2 namesto še saje, NOX, aromate, ter ostalo sranje.
Dizli so spet priviligirani, čeprav so nekateri zelo hudi onesnaževalci.
Že tako se jim daje zelo veliko potuho pri trošarini, bencinarji plačujejo namesto njih.

Ali ne zna noben razložiti našim pametnim ljudem, da je pravzaprav CO2 še najmanj škodljiv, naj raje gledajo kaj drugega?
Ali naj vsaj rečejo avto ki izpolnjuje EURO 5 je manj obdavčen kot EURO2?!!
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.966
1.110
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik miha72 pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Ne, prisobili bodo praktično vsi čisti avti ... In ne bos e treba odvovedvat osnovnim kmosom opreme (6xAB, ESP in podobno), da avto s ceno ne bi skočil v višji razred.
Je pa res, da recimo i30 1.6 za 126 konjev van pljune 152 gramov, kak konkurenčen, podobno zmogljiv avto pa pod 140. In bo imel seveda manj DMV. Naj še korejčki spraviijo emisije v take okvire, pa ne bo več davka ...

In kaj so "čisti" avti.

Na žalost glrdajo CO2 namesto še saje, NOX, aromate, ter ostalo sranje.
Dizli so spet priviligirani, čeprav so nekateri zelo hudi onesnaževalci.

Morda nisi opazil, da imajo pri enakem izpustu CO2 dizli višji davek, ker bolj svinjajo?
 

HrabiaMol

Fizikalc
28. jul 2007
1.400
1
38
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Morda nisi opazil, da imajo pri enakem izpustu CO2 dizli višji davek, ker bolj svinjajo?

Ne. Dizli nimajo pri enakem izpustu CO2 višjega davka zato ker bi bolj svinjali, ampak ga imajo zato, ker pri istih zmogljivostih izpustijo manj CO2, pa so zato ufurali dvojno lestvico. Gre za keš, ne ekologijo.
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.338
764
113
Normalno da gre za keš, ekologija je pesek v oči ovcam. Vlada je izračunala, da bo v proračun prišlo 11 MIO € več denarja... nikjer pa ne vidim kakšnega izračuna, koliko manj CO2 bo posledično...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.966
1.110
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik HrabiaMol pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Morda nisi opazil, da imajo pri enakem izpustu CO2 dizli višji davek, ker bolj svinjajo?

Ne. Dizli nimajo pri enakem izpustu CO2 višjega davka zato ker bi bolj svinjali, ampak ga imajo zato, ker pri istih zmogljivostih izpustijo manj CO2, pa so zato ufurali dvojno lestvico. Gre za keš, ne ekologijo.
Seveda ni res ...