pnevmatike homologacija

RoMeX

Guru
20. feb 2008
2.279
761
113
Imam tebe, da bereš za mano in se oglasiš, če se jaz zmotim. Boljši si kot google, OK!
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.836
5.081
113
Felna nima premera 17 R-jev, ampak 17". Pnevmatika ima oznako R17, kar pomeni da je radialna s premerom 17"
 

jello

Guru
22. sep 2008
9.568
3.436
113
Če je širina v J-jih, je premer v R-jih. In še zdej ne vem ali gre 16 Rjska feltna na 17 Rjsko gumo, mislm kontra.
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.070
981
113
Ne, colaža gume in colaža feltne morata biti enaki. Pa oznake na feltni so recimo take.... 7.5J x 17, ET 35, kar pomeni, da je 7.5 cole široka, J pomeni oblika roba platišča, kjer se guma "zatakne", da ne sp.izdi ven, 17 je premer feltne v colah....1 cola je 2.54cm, ET 35 pomeni, da je sredinski naležni del, ki je prislonjen na disk, zamaknjen za 35mm bolj ven od sredine platišča gledano v prerezu, torej, če bi bil ET 0, bi pomenilo, da je naležni del točno na sredi feltne glede na prerez.
ET gre lahko tudi v minus
 
  • Všeč mi je
Reactions: DOMEK

msenjur

Guru
11. sep 2007
25.348
250
113
kako prepoznamo gume z ojačanim robom?

Ali oznaka XL pomeni ojačan rob? te imajo 99T

ali oznaka 102/100T pomeni da je rob avtomatsko ojačan? te nimajo oznake XL
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Da vidim koliko Alter velja:

- problem: na avtodom bom dal 16" platišča, ki imajo priloženo homologacijo za odgovarjajoče FIAT podvozje. Ker je na tem podvozju nadgradnja se je zamenjala homologacijska številka in sedaj ta platišča nimajo več homologacije za to vozilo. Na RTI seveda pričakujejo, da bo vsak proizvajalec platišč v homologacijo vpisal vseh "395" tipov nadgradenj in njihove homologacijske številke. :(

Torej kakšna ideja razen tiste, da jih dam gor in se pač vozim.

Aja, velikost popolnoma ustreza vpisanim v homologaciji 225/70/15 VS 215/70/16.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.625
766
113
Pojdi še kam drugam kot RTI.

Tole res nebi smel biti problem, če imaš že sedaj vpisano točno to dimenzijo pa sploh vprašanje, če rabiš kaj komplicirat. A ET je enak ko je trenutno gor?

Če imaš na certifikatu od platišč, pod to dimenzijo A02, potem ti ni treba storiti nič, samo ta certifikat imej zraven COC papirjev:
Steht in den Auflagen „A02“ bedeutet dies, wenn Sie eine Reifendimension verwenden die laut TÜV-Gutachten zugelassen ist und bereits in Ihren Fahrzeugpapieren (COC-Papiere oder Zulassungsbescheinigung Teil I)eingetragen ist, dann müssen Sie nicht zum TÜV und müssen auch nichts eintragen lassen.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
V homologaciji imam dve dimenziji 15" - 215/70/15CP in 225/70/15 C M+S

215/70/16 C je velikostni adekvat oni drugi, ni pa vpisano v homologacijo. 16" platišča pa imajo v papirjih E3......... homologacijsko številko od mojega Fiata, nimajo pa nove E13....... od nadgradnje.

Bojda Felnar pa en vulkanizer v LJ to porihtata za €€.
 

naliM

Majstr
26. sep 2007
1.376
213
63
Spet RTI: ni prvič, da zahtevajo salto nazaj in telemark pristanek z glavo v svoji riti.
Sem že pomagal bratu, ko je na RTI zadeva obstala v deadlocku po tem, ko je iz tovarne pripeljal novo prikolico, katero je (na njegovo željo) proizvajalec prehomologiral na nižjo nosilnost (in s tem NDM). Ure nategovanja, govoril sem s tovarno, jim razlagal in jim ni bilo jasno, kaj RTI hoče. Ker sem imel v roki ta glavne dokumente iz vloge (seveda je bila taksa na RTI že plačana), skočim preko ceste na Avto Krka: razložim situacijo in pravi, da ni problema. Kličem brata, prileti s prikolico preko in dobre pol ure kasneje je bilo vse urejeno.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Če se ne motim se homologacije za avtodome delajo izključno na RTI v MB in LPP v LJ - oboji znajo bit cvetke.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.836
5.081
113
Ja homologacijo avtodoma v avtodom. Felne boš pa na Krki zrihtal. Načeloma ne komplicirajo. Samo ce pa zahtevanih podatkov ni na papirju,ki ga imaš pa tudi oni ne vpišejo. Idi s papirjem tja in vprašaj ali je ok ali ne.
 
  • Všeč mi je
Reactions: McGiver

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Grem tja pa poročam.
Kot rečeno na TUV od platišč je homologacijska številka Fiata; na homologaciji avtodoma pa je ta ista številka prečrtana in napisana nova (iz tovarne) zaradi nadgradnje. Dejansko se je spremenila samo prva številka homologacije iz E3..... v E13....
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.625
766
113
Nadgradnja bi lahko imela vpliv, v kolikor se spremeni NDM (ali samo osna obremenitev), morda bi bil lahko še drugi ET na nadgradnji. Ampak to so vse zadeve ki so črno na belem napisane in če štimajo res ne vidim razloga za kompliciranje, ampak ja, pri tej birokraciji nikoli ne veš. Moja izkušnja s homologacijo druge dimenzije gume je, da je na trgu dosti konkurence, ki za take primere z veseljem vzamejo denar in to vpišejo.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Evo bil na homologacijah in je zadeva čisto v luftu, ker dejansko bi moral bit TUV platišč napisan na točno določeno E13.... homologacijsko oznako. Sedaj če bo šef pripoznal iz vseh dokumentov, da je kot piše Gasper008 NDM in vse ostalo enako, bo mogoče odobril, če ne pa iščem oblikovalca PDFov. :cool:
 
  • Haha
Reactions: Romzi

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
7 J ne pomeni 7 Joulov širine, temveč:

7 palcev širine platišča (x 2,54 za cm, da ne bo kdo kam svojih palcev vtikal)
Oblika roba platišča: J