Najprej: nobene statistike ni, ki bi hibridne yote kazala kot manj zanesljive od EU konkurence, in niti od yotine flote nehibridov. Kar pišeš je FUD na osnovi neke teoretične možnosti.
Na Hyundaijevih električarjih pa na veliko in prezgodaj crkavajo svinčeni akumulatorji, pa to ni razlog, da ga ne bi kupil...
Ja, so znane finte z NiMH baterijo, kjer se izkaže, da servisi v garanciji potihoma menjajo po kakšno fuč bat. celico vsako leto, ki crkne zaradi slabo dizajniranega hlajenja (EVC priporoča celo prekomerno lavfanje klime) ob tem so pa tako debilni, da niti hladilnih kanalov ne spucajo (v dokaz imamo MTLjeve slike). Ampak to je vse daleč stran od težav, o katerih beremo v tej temi in predvsem, težave rešujejo v prid stranke.
Obenem pa, so kot rečeno, kljub hibridnemu sklopu in bateriji, avti zelo zanesljivi. Niso najboljši avti na svetu, ampak saj takega sploh ni. (Nekam poetičen postajam, ali kaj...

)