Peugeot 1.2 puretech mlinček kuri olje

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.565
4.409
113
Ti hibridi od stelantisa so itak veselje, ko bo začelo crkovat okoli hibridnega sklopa, tako da ne rabi jermena v olju. In enako oz. podobno velja za renaulte, pa se kje kjer se sedaj oglasuje 250 konjev in pospesek <8 sec do 100 pri ICE motorjih ki niti 100 konjev ne pridelajo.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
4.573
1.973
113
Manko moči ni nikoli bil problem pjurteha. Je je vec kot dovolj in 3 cikindri dajo lep navor. V 5008 cisto zadovoljivo če sparjen z lepim avtomatom
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.565
4.409
113
No saj tudi Nemci so zadnje leta sinonim za visoke stroške vzdrževanja.
Če gledamo VAG grupo so šli z dokaj "zanesljivim" motorjem in menjalnikom v hibridizacijo. Seveda gre lahko kaj narobe, samo 4 cilinder 1.5TSI z DSG je svetlobna leta dalje od 3 cilinder 1.2 purtecha s palačinka elektromotorjem, ki so ga vezali na povsem "nepreizkušen" dvosklopični menjalnik (stelantis je do sedaj "pohvalno" uporabljal aisin in ZF klasično avtomatiko). Skratka tehnično ima sistem 3 cilindrca z EM in menjalnikom z dvojno sklopko toliko opcij za napake da dvomim da se bo izšlo ...
 

LeQuack

Guru
26. avg 2007
7.258
3.753
113
41
Lj
Toyotin hibrid je sicer svetlobna leta pred vsemi temi v enostavnosti, tam dejansko sploh ni potrebe po menjalniku, njihov eCVT dejansko niti ni menjalnik kot tak. Res super tehnologija.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.565
4.409
113
Ampak je namenska tehnologija s 30+ let staro zasnovo, ki se je preizkušala v eksotičnih modelih (prius), preden je prišla med rajo. In trenutno cenovno enostavno ni konkurenčna "palačinka"* pogonom. Tudi glede ostalega je moje mnjenje da je toyotin pogon kot tak totalno nekonkurenečen, čeprav se bodo sedaj vsi jota loverji postavili na trepalnice.

* palačinka pogon je tip pogona ko med menjalnik oz. vztrajnik motorja in motor obesiš še elektromotor, tu ni neke znanosti zadaj. Isto rešitev lahko daš v 50 let staro zasnovo pa deluje enako. Strošek razvoja je minimalen, proizvodnji stroški prav tako. Zato pa imaš lahko za isto ceno v VAG grupi plug-in hibrida ali pa klasičen pogon, ista cena je jasno posledica "CO2 odbitka" na hibridu.
 

tony

Guru
23. jul 2007
10.415
1.738
113
"Tudi glede ostalega je moje mnjenje da je toyotin pogon kot tak totalno nekonkurenečen"

Que?

Glede česa ostalega? Tega, da ne pade narazen po 50 jurjih in (očitno) uspešno streže vedno bolj perverznim zahtevam une odcvetele domine iz Bruslja, zaradi katere vsi ostali je6ejo sami sebe v glavo s trivaljnimi mlinčki, jermeni v olju in ketnami, ki padajo narazen?

Je pa res, da zna malo pomasirati ušeša, ampak, hej, za otroke od migrantov gre!
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.565
4.409
113
Pogon je nekonkurenečen ker je v osnovi predrag glede na trenutne alternativne rešitve. Da ne bomo offtopic poglej si cene P5008 (P)HEV, Kodiaqa (P)HEV ali pa RAV 4 (P)HEV. Slednji pade ven že po ogledu cenika, ko se usedeš noter v vsa tri vozila pa misllim da ni dileme zakaj slednega nebi izbral. skratka ostanemo samo še pri noti "zanesljivost" kjer pa tudi toyota ni več kar je bila in gledaš pri nakupu novega samo in edino garancijo in pogoje prodaje.
 

tony

Guru
23. jul 2007
10.415
1.738
113
"Pogon je nekonkurenečen ker je v osnovi predrag glede na trenutne alternativne rešitve."

Cene nabijejo točno take kot jim paše. Prej si pisal o 35 let stari zasnovi, pa še NiMH baterijo dajo not... Te cene kot produkt realnih stroškov ne vidim.

"ko se usedeš noter v vsa tri vozila pa misllim da ni dileme zakaj slednega nebi izbral."

Taki so pač japonci od nekdaj, od manka zvočne izolacije naprej. Tudi jaz jo preklinjam na vsak parni dan, ampak kogar to moti, lahko kupi lexusa.

"Pogon je nekonkurenečen ker je v osnovi predrag glede na trenutne alternativne rešitve."

Kje pa so alt. rešitve? Tista revščina z mild in plugin hibridi? DSGjem, ki se podre vsakih 100k km? Ne kupim.

"skratka ostanemo samo še pri noti "zanesljivost" kjer pa tudi toyota ni več kar je bila"

V primerjavi z motorjem, ki je za generalno pri 50k km, so ultra super duper jabadabadu zanesljivi. Dej nehi no.

Da sploh rabiš računati na garancijo je perverzna kalkulacija tovarne, ki bo vso EU avto industrijo spravila na kant. Zasluženo.

In ko na pežoju pa res rabiš garancijo ti pa olje zamenjajo in ti pokažejo vrata. Hvala za rože.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.565
4.409
113
Peugeot (5008) ima 7 let jamstva, stane te pa pod 35k eur, poraba je pri 1.2 hibridu vsaj na papirju enakovredna kot rav 4 ... torej zakaj bi dal za rav4 5k eur več?

Pa ker ne zaupam ravno temu francozu sem dal še primer iz VAG grupe, kodiaka 1.5 hibrid dobiš tudi pod 35k eur, za ceno kot dobiš rav 4 osnovno verzijo je kodiak/p5008 že PHEV oz. obstajajo celo električne verzije (p5008, oz, v vag grupi je to pač na drugi platformi in se imenuje eniaq).
 

tony

Guru
23. jul 2007
10.415
1.738
113
Predlagam, da glasuješ z denarnico.

Kupi nekaj od naštetega in, iskreno, držim pesti, da tistih prišparanih 5 jurjev ne boš izgubil, ko te bodo ob prvi havariji in garancijskem kvazi popravilu bolj ali manj pustili na cedilu, nato boš pa avto moral, z izgubo, na hitro prodati.

Vso srečo...

Si pa vzamem pravico trditi, da ti RAV4 take pi*darije, kot jo je doživel OP v tej temi, ne bo naštimal v naslednjega četrt stoletja. To je tako dolga doba, da sploh nisem ziher, morda bi preživel še lastnika. Skratka, kaj pa je 5 jurjev v primerjavi z večnostjo? :valjamse: :valjamse: :valjamse: :fredi: :D
 

tony

Guru
23. jul 2007
10.415
1.738
113
"električne verzije (p5008, oz, v vag grupi je to pač na drugi platformi in se imenuje eniaq)."

Ta varianta se zdi tudi meni simpatična, in na eu električarje se čisto nič ne spoznam, sem pa slišal za zanimive primere na Mercedesu, kjer pač el. komponente čakajo, da se jim obrne counter (kot se je Vsevedu na suxu, s števcem postov v minus :aplauz:) in lepo nehajo delati. Ker lahko.

Skratka, sam nimam dovolj denarja za take eksperimente. Če gre kdo v to, pozdravljam morebitno dobrovoljno deljenje izkušenj čez nekaj let.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.565
4.409
113
Mogoče je to za v temo o corolli, ampak določene generacije baterij v toyotah crkujejo pred 200k km (ne vse, ne povsod, je pa tega precej). In toyota pogon za razliko od palačinka pogonov ne deluje brez aktivnega elektromotorja, ker enostavno ne more. Tako da zanesljivost gor ali dol, dovolj je ena falš komponenta pa obstaneš na cesti. Jermen od puretechov je precej bolj analogna okvara in če vsaj približno veš zakaj se gre je stvar vseeno v okviru obvladljive napake.
 

tony

Guru
23. jul 2007
10.415
1.738
113
Najprej: nobene statistike ni, ki bi hibridne yote kazala kot manj zanesljive od EU konkurence, in niti od yotine flote nehibridov. Kar pišeš je FUD na osnovi neke teoretične možnosti.

Na Hyundaijevih električarjih pa na veliko in prezgodaj crkavajo svinčeni akumulatorji, pa to ni razlog, da ga ne bi kupil...

Ja, so znane finte z NiMH baterijo, kjer se izkaže, da servisi v garanciji potihoma menjajo po kakšno fuč bat. celico vsako leto, ki crkne zaradi slabo dizajniranega hlajenja (EVC priporoča celo prekomerno lavfanje klime) ob tem so pa tako debilni, da niti hladilnih kanalov ne spucajo (v dokaz imamo MTLjeve slike). Ampak to je vse daleč stran od težav, o katerih beremo v tej temi in predvsem, težave rešujejo v prid stranke.

Obenem pa, so kot rečeno, kljub hibridnemu sklopu in bateriji, avti zelo zanesljivi. Niso najboljši avti na svetu, ampak saj takega sploh ni. (Nekam poetičen postajam, ali kaj... :p)
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

tony

Guru
23. jul 2007
10.415
1.738
113
"ampak določene generacije baterij v toyotah crkujejo pred 200k km (ne vse, ne povsod, je pa tega precej)."

EVC omenja ceno kpl nove za 2 jurja, lahko zamenja tudi samo posamezne celice ali pa izklopi baterijo iz hibridnega pogona. Vse cenejši in mnogo enostavnejši posegi od generalke ICE motorja.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
43.309
5.162
113
Manko moči ni nikoli bil problem pjurteha. Je je vec kot dovolj in 3 cikindri dajo lep navor. V 5008 cisto zadovoljivo če sparjen z lepim avtomatom
Mnja..

Mene je naprimer motilo pri C5 Aircrossu....

1.2 pa 8gang Aisin....

Kruzaš v 7-8.....malo pohodiš gas pa variraš z gasom.... pač tok prometapa se začne...8-4-5-6-3-5-6-7-4-3-1-2-3-4-5-2-5-6-7....

Ko no mel avtomat 1x 150kkm pa bo vn iz garancije bo tud veselica....pa še sealed for life je če se prav spomnim...na uradnem ni predvidene menjave olja...res :zaljubljen:
 

tony

Guru
23. jul 2007
10.415
1.738
113
Ker se je ravno dobro začelo objedati yoto: Aisin je v (delni?) lasti Toyote, in težav ne pričakujem, life-time fill je pa seveda popolna neumnost...

Sem pa sam na Aisonovem 6-gangu (vsebuje 6,2 litra olja, tovarniška ob obični menjavi predvideva le menjavo 4 litrov, kar je premalo) dal pri 60k 2x menjati olje...

Uradni servis me je - seveda - v zahvalo, ker jim nosim denar, ob tem dal v predal ta sitnih strank in mi olje, ki stane kakih 13 eur na liter šel zaračunavati po 32 EUR... Je kaj čudnega, da nihče ne menja olja? :aplauz: