Opel Ampera/Chevrolet Volt

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.031
4.047
113
Izven obdobja zime vozi avto normalno, torej najprej na baterijo in potem na bencin.

Pozimi pa, ce imas moznost, avto predogrej iz vticnice, ce te moznosti nimas, pa das najprej avto v Hold mode, da dela bencinski motor, s katerim ogrejes kabino in potem preklopis v Normal mode, da gres nazaj na elektriko.
Tako ne bos kuril elektrike za ogretje kabine, ampak bencin, ki bi ga kuril v vsakem primeru, ko elektrike zmanjka, ampak do takrat preden bi ti preklopil na bencin, ti bos kurilo elektriko, kar je skoda, ce lahko izkoristis odpadno toploto bencinskega motorja.
 

robertto

Pripravnik
4. jun 2014
86
0
6
Zelo dobro opisano kako, kaj in zakaj. Hvala AndY1. Kaj pa ostali? Ali imate podobne izkusnje? Mogoce ima kdo drugacno izkusnjo kako prisparat kaksen deci bencina na daljsi poti od zmogljivosti baterije.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.096
6.480
113
zaveterje za šleparom ;)

drugače pa se pri 125 ICE direktno preklopi na pogonsko os.
vedno štrom, voltec ima ogromno prostora za dofilat, pa regeracija je močna
 

robertto

Pripravnik
4. jun 2014
86
0
6
Ali to, da se Ampera dorektno poveze na pogonsko os drzi? V raznih videih na Youtubu nobeden ne omeni te moznosti voznje.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.625
766
113
Zanimivo da pri tako visoki hitrosti, saj je v Kaliforniji najvišja dovoljena hitrost 70 mph (113 kmh), zdi se nesmiselno delat ekstra logiko za tako "prestavo".

Kdaj se vklopi direktna mehanska prestava bolj odvisno od potrebne moči, če se pač moč in obrati poklopijo, da se doseže max učinkovitost. To je potrdil tudi glavni inženir:
  • Motor Trend's reporting that the magic cutoff speed of 70 mph is what the car uses to determine whether or not to make the engine to partially drive the wheels is incorrect. The engine is used to partially drive the wheels when the car calculates that it will be a more efficient use of the engine's power. There is no hard cutoff point.
https://www.plugincars.com/exclusiv...rivetrain-says-volt-electric-vehicle-90758.ht
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.096
6.480
113
Podobna logika kot pri gretju zgleda, zato se pri -10 vklopi ICE, ker se takrat "bolj splača" kurit bencin oz električni grelec več ne folga.
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
Če koga zanima...dokler se ne spravim in zadeve dam na avto.net, objavim tukaj:

Torej v kratkem se bo začel prodajat Chevrolet Volt, 2013 letnik, bele zunanje barve in črno armaturo, z malce večjo baterijo od prve serije, s sredinskim naslonom za roko, prikazom trenutne porabe , in narejenih 166k km. Baterija v top kondiciji, ostalo pa ogled v živo :)


cena?