Opel Ampera/Chevrolet Volt

AndY1

Rusofil
Osebje foruma
18. sep 2007
14.698
227
63


www.opel.si/vehicles/opel_range/avtomobili/ampera/index.html

Poraba od Domžal do Štajerske in nazaj:



Več objavim, ko se naspim. Pridejo tudi videii z Torque podatki.

Edit: Lahko še povem, da polno naloženi, na avtocesti pri 100km/h po GPS-u in tempomatu, se brez problema pelje 60km samo na elektriko.
Edit2: Če sem koga zavedel - na Štajerskem sem Ampero napolnil za pot nazaj. Nazaj grede je baterija zdržala do Trojan, potem se je zagnal bencinski motor. V obeh smereh je baterija zdržala cca. 60km, pri vožnji 100km/h (po GPS) in s 4 potniki in prtljago.





 
Nazadnje urejeno:

der_Alte

Fizikalc
21. jul 2007
2.056
0
36
Zemlja
alte.aufbix.org
Torej si na relaciji 176km povprečno porabil 2,9l/100km? Povprečna hitrost je bila pa 70km/h?


Bencinar je porabil 5,1 l bencina za 116km. Povprečje je 4,4l/100km. Vseeno ni slabo.
 

ozze

Fizikalc
24. jul 2009
1.685
51
48
Daj naredi še isto relacijo, ki si jo naredil s priusom Domžale-Izola če se ne motim, z istim tempom vožnje. (citirat sem želel andy1-a)
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Rusofil
Osebje foruma
18. sep 2007
14.698
227
63
Citat:
Uporabnik der_Alte pravi:
Torej si na relaciji 176km povprečno porabil 2,9l/100km? Povprečna hitrost je bila pa 70km/h?


Bencinar je porabil 5,1 l bencina za 116km. Povprečje je 4,4l/100km. Vseeno ni slabo.
Vidim, da boš potreboval očala za gledanje slik. Priporočam ti, da si jo še 1x odpreš in tudi prebereš, kaj sem napisal.

Skupna poraba za 176km je bila 2.9 litra. Poraba je bila 1.5l/100km.
Napisal pa sem že, da sem vozil 100km/h po GPS-u nastavljeno na tempomat. Od tega je bil 1km lokalne ceste v Domžalah do avtoceste in 5km na štarjeskem od avtoceste do destinacije.
 

AndY1

Rusofil
Osebje foruma
18. sep 2007
14.698
227
63
Citat:
Uporabnik ozze pravi:
Daj naredi še isto relacijo, ki si jo naredil s priusom Domžale-Izola če se ne motim, z istim tempom vožnje. (citirat sem želel andy1-a)
Na žalost ne bo šlo, ker jo jutri vračam.

Lahko pa povem za primerjavo, da smo šli na štajersko, po isti poti v torek s Prius Plug In-om in smo imeli povprečje 3.1l/100km.

Po izračunu, je break-even pri 173km prevoženih. Prius Plug-In naredi 20km na elektriko in naknadnih 100km na bencin s porabo 4.7l bencina. Ampera naredi 60km na elektriko, in naslednjih 60km na bencin. Pri porabi 6.36l/100km je to cca. 3.9l, torej ravno tam tam.

Edit: Popravek podatkov v zadnjem odstavku.
 
Nazadnje urejeno:

der_Alte

Fizikalc
21. jul 2007
2.056
0
36
Zemlja
alte.aufbix.org
Kaj pa sama vožnja, kateri se bolje obnese Ampera ali Prius? Še ena stvar me zanima, nikjer definitivno ne piše ampak, ali Ampera recimo zna polnit akumulatorje med zaviranjem ali vožnjo navzdol? Volt sicer tega ne zna, ampak Voltu tudi ne moreš povedat, da bi se rad vozil na elektriko ko prideš na cilj.
 

AndY1

Rusofil
Osebje foruma
18. sep 2007
14.698
227
63
Seveda zna. Da Volt tega ne zna? Prepričan sem, da tudi Volt to zna. Je pa med njima razlika, da ima Ampera Hold mode, kjer zadržiš elektriko za kasnejšo vožnjo, vendar to še ne pomeni, da Volt ne bi imel regeneracije.
 

AndY1

Rusofil
Osebje foruma
18. sep 2007
14.698
227
63
Citat:
Uporabnik der_Alte pravi:
Kaj pa sama vožnja, kateri se bolje obnese Ampera ali Prius?
Vožnja Ampere je bolj športna in odzivna. Lega na cesti je enkratna. Seveda; Prius Plug-In ima gume 195/65/15, Ampera pa 215/55/17.
Ampak kljub temu vožnja v Amperi ni bila trda za razliko od navadne Prius Executive verzije, ki ima 17 colska kolesa. Ko smo šli z njo na testno vožnjo in sem naložil tamalo in smo se peljali vsi, sta me punci ob prvi cestni izdolbini čudno pogledali, ker sta navajeni mehkote iz Xsare Picasso, kjer so gume 185/65/15.

Vožnja Priusa PlugIn je umirjena in jo tudi ne smeš preveč pritisniti, če nočeš, da se ti zažene bencinski motor. Pri Amperi lahko pritisneš gas do konca in bo vleeeeekla. Sopotniki (sosednje in sodelavci) so pospešek primerjali s štartom aviona.
 

Guinness

Majstr
2. jul 2008
2.564
248
63
Super, ampak kako misliš da je z vzdržjivostjo vseh elementov v avtu, ker tako na oko je tukaj prihranka cca. 1500 eur v gorivu na leto? Se pravi 15k eur na 10 let recimo samo z gorivom.
 

AndY1

Rusofil
Osebje foruma
18. sep 2007
14.698
227
63
Citat:
Uporabnik Guinness pravi:
Super, ampak kako misliš da je z vzdržjivostjo vseh elementov v avtu, ker tako na oko je tukaj prihranka cca. 1500 eur v gorivu na leto? Se pravi 15k eur na 10 let recimo samo z gorivom.
Mislim, da ne bi smelo biti problema, ker GM ima ze izkusnje od casa EV1, kar se tice elektricnega dela pogona, bencinski motor pa se zazene tekoce - ni cutiti nobenega starterja. No, na elektricno baterijski del je garancija 8 let oz. 160.000 km.
 

AndY1

Rusofil
Osebje foruma
18. sep 2007
14.698
227
63
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Na teh posnetkih se lepo vidi vsa mogočnost OBDII protokola, ki limitira proti ničli. Zelo zanimiv je predvsem podatek o temperaturi lambda sonde.
Ne razumem, kaj zelis povedati. Ce podatka ni, kar ga v primeru Ampere za katalizator drugi del ni bilo, pri Priuski pa je bil, pokaze 0, ampak jaz bi rekel da je to odlocitev programerja aplikacije ne pa samega protokola, kako prikaze podatek, ki ga PID ne vrne.
 

crashednburnt

Fizikalc
Osebje foruma
20. jul 2007
8.109
40
48
Goriška
www.avtopro.si
Poglej temperaturo prve sonde na zadnjem posnetku - 910 stopinj C ... tega ne zdrži niti titan-dioksidna lambda sonda. Pa podatek o throttle valve % v prvem posnetku ... ipd.
 

AndY1

Rusofil
Osebje foruma
18. sep 2007
14.698
227
63
Throttle je in pri Amperi in pri Priuski cudno kazal. Verjetno zato, ker throttle bencinskega motorja sploh ne doloca voznikova noga ampak racunalnik.
 

SJTV1

Avtomagazinovec
18. jul 2007
16.566
187
63
Obišči stran
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik der_Alte pravi:
Torej si na relaciji 176km povprečno porabil 2,9l/100km? Povprečna hitrost je bila pa 70km/h?


Bencinar je porabil 5,1 l bencina za 116km. Povprečje je 4,4l/100km. Vseeno ni slabo.
Vidim, da boš potreboval očala za gledanje slik. Priporočam ti, da si jo še 1x odpreš in tudi prebereš, kaj sem napisal.

Skupna poraba za 176km je bila 2.9 litra. Poraba je bila 1.5l/100km.
Napisal pa sem že, da sem vozil 100km/h po GPS-u nastavljeno na tempomat. Od tega je bil 1km lokalne ceste v Domžalah do avtoceste in 5km na štarjeskem od avtoceste do destinacije.
Škoda, da se nisi peljal normalno, torej po AC 130 po GPS (in manj, kjer je omejitev manj). Ker tole pač ni realno, tole je delanje gužve in propaganda za električarje.
Pa nekeko se mi zdi, da je teh 176 likometrov tja in nazaj (torej 88 kilometrov v vsako stran), vmes si pa polnil ... Česar tudi nisi napial ... Kar pri 176 kilometrih brez vmesnega polnjenja narediš 100+ kilometrov na bencin, in ni šans, da za to porabiš le 2,9 litra goriva.
Če se iz dmžal odpelješ v slovensko bistricvo, recimo, na sestanek za 1 uro (ali manj), pa ga vmes pač ne boš uspel nafilat ...
Skratka: daj bodi malo realen, ne pa da navajaš neke ekstremne, normalno (!) nedosegljive vrednosti ...
 

sajkek

Majstr
16. mar 2008
20.616
483
83
od pakula znanec ima z DS5hibridom 2,9, tako da... zemlja mora marsikaj nositi. oziroma si podatke folk prireja po svoje.. 100 po AC pa marsikateri stroj malo spije.
 

Malecky

Fizikalc
10. sep 2007
10.650
63
48
Moj kur 10+ ni važn kako vozim, kar je tudi pozitivno, če policaji štrajkajo.


Je pa lepo gledat tole Ampero vožnjo, tud če sem navajen plačvat na Petrolih. Smo pa ravno v fazi gradnje na mojem "šihtu" in bo zastonj polnilna postaja za EV zadevce, tako da browsam malo kaj pišete tle.

Je pa edina možnost glede na ceno in nevšečnost avtomobilov, da si kupim motor.
 
  • Všeč mi je
Reactions: mateo87