Opel Ampera/Chevrolet Volt

4. dec 2018
4
0
1
Darjan, če ni preveč osebno vprašanje: kaj pa je motiv za prodajo? Glede na trud nakupa, ipd.,
bi človek sklepal, da bos dlje časa imel avto? Sprasujem zgolj zato, ker sam razmisljam o nakupu ampere.
 
14. avg 2009
7.093
539
113
Cena zgoraj v oglasu je bruto, če greš na njihovo stran pa vidiš, da imajo prodajo za B2B v tujino in za fizike. Ta avto je pri njih neto cena in samo B2B prodaja.
 
4. dec 2018
4
0
1
Mogoče malo neumno vprašanje, a vseeno: če oseba kupi ampero v Nemčiji, kjer je bila servisirana na uradnih servisih in je po kilometrih
in letih še vedno v garanciji, lahko koristi garancijo naprej v Sloveniji?

Verjetno je ze kje pisalo, a je preprosto preveč strani: koliko je strokovnjakov v Sloveniji, ki znajo popravljati ampero? Sem iz LJ.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
36.414
29
48
Garancija je seveda "evropska" in ne "slovenska". V SLO bi naj bil samo VIS, čeprav še oni vozijo kdaj šraufat na mađarsko, tako da hardcore expertov v slo ni.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
36.414
29
48
Ampera je v bistvu volt prve generacije plus druga maska. Ne vem pa kako so ampero spreminjali, volt je recimo 2013 dobil malo večjo baterijo, ICE se lahko nastavi da pozimi vklopi šele pri -10, ampera že pri -2, ima hold mode in pa sredinski naslon zadaj
 

B&B

Zelenc'
11. dec 2018
2
0
1
Saj ce avto ni vec v garanciji ti lahko menja olje vsak mehanik.
Res je se popolnoma strinjam. Ampak me zanima kam tile forumasi vozjo in kaj je z menjalniki pri takih avtih?
Kar se mene tice se olje ven spusti in novo noter nalije ampak berem na raznih forumih primer vw golf kaksne studije delajo iz avt. menjalnikov, da te srat prime, ko beres :).
Kar se pa tice mehanikov sem mel pa svoj primer, ko je blo treba mikro jermen zamenat pri mercedes A pa so hotl masino dol jemat :) :) :) k je blo mal placa, dejansko je blo pa dela 10min. Tko, da ni vsak mehanik k ma dvigalo al pa gedore ;).
 

robertto

Pripravnik
4. jun 2014
86
0
6
Tudi to se steinjam s tabo, da ni vsak ki ima gedore in pajser mehanik. Nekaj pa moras razumeti, da sta Ampera in Volt elektro vozili in da nimata menjalnika, kot nima nobeno elektricno vozilo, imata pa reduktor, za boljsi prenos moci iz obratov, ki jih proizvade pogonski elektromotor. Predelani ICE avtomobili v elektricno se vozijo vedno v eni brzini, naprimer v 3 brzini.
 

AndY1

Rusofil
Osebje foruma
18. sep 2007
14.624
198
63
Ampera je v bistvu volt prve generacije plus druga maska. Ne vem pa kako so ampero spreminjali, volt je recimo 2013 dobil malo večjo baterijo, ICE se lahko nastavi da pozimi vklopi šele pri -10, ampera že pri -2, ima hold mode in pa sredinski naslon zadaj
Volt in Ampera sta prakticno isti avto, tako da tudi 2013 Ampera je dobila vecjo baterijo, ne samo Volt.
Enako velja za temperaturo, pri kateri se prižge ICE. Pri obeh je enako, le da thershold ni (bil) pri -2 ampak pri -4.
 

AndY1

Rusofil
Osebje foruma
18. sep 2007
14.624
198
63
Res je se popolnoma strinjam. Ampak me zanima kam tile forumasi vozjo in kaj je z menjalniki pri takih avtih?
Kar se mene tice se olje ven spusti in novo noter nalije ampak berem na raznih forumih primer vw golf kaksne studije delajo iz avt. menjalnikov, da te srat prime, ko beres :).
Kar se pa tice mehanikov sem mel pa svoj primer, ko je blo treba mikro jermen zamenat pri mercedes A pa so hotl masino dol jemat :):):) k je blo mal placa, dejansko je blo pa dela 10min. Tko, da ni vsak mehanik k ma dvigalo al pa gedore ;).
Ampera/Volt nima menjalnika. Ima le planetarni sistem zobatih koles kot reduction gear. Nisem se bral kje, da bi ga bilo potrebno menjati.