Opel Ampera/Chevrolet Volt

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.040
4.049
113
Ujetniki so le tisti, ki so kupili nov avto po 2016?

Do te letnice pa jih lahko mirno das ven ali pa pusti, da ne delajo. Jaz jih npr. na zimskih kolesih nimam.

Sem pa napisal, da ce bi jih ze menjal, da bi menjal vse 4 in ne samo enega.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.373
6.551
113
Jaz sem toliko ujetnik tega, koliko mi pomaga, da imam vedno vse gume na 3.0

ker če ne bi imel bi bila razlika tudi do pol bara.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Se pravi če prav razumem, ti senzorji povzročijo, da ti zrak v gumah drži na točno enakem pritisku, navadni ventilčki pa naredijo to, da ti pritisk ni enak? Saj se hecaš ne?

V celotni karieri voznika (cca 37 let) sem imel samo enkrat primer kjer bi mi senzorji "pomagali" - na avtodomu z dvojnimi kolesi zadaj mi je spustila notranja guma - avto je bil normalno vozen.
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: mtl

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.373
6.551
113
Pozimi nič, ker nima smisla, poleti sem pa kar pogosto, hudič je ker je avto cel dan na soncu in samo ob eni strani, potem pa takoj obvestilo o tyre imbalance ko grem domov, zjutraj pa spet kontra, ko je hladen luft not. Zato sem tudi pred časom razmišljal o plinu, ampak je baje neuporabno
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.367
229
63
Kras
www.mtl.si
Pozimi nič, ker nima smisla, poleti sem pa kar pogosto, hudič je ker je avto cel dan na soncu in samo ob eni strani, potem pa takoj obvestilo o tyre imbalance ko grem domov, zjutraj pa spet kontra, ko je hladen luft not. Zato sem tudi pred časom razmišljal o plinu, ampak je baje neuporabno
Torej, če te prav razumem, se na tvojem avtu gume v Sloveniji v osmih urah zaradi sonca na eni strani tako ''napihnejo'', da ti takoj javi napako na tlaku? In to ne na 40-ih stopinjah poleti, temveč od septembra naprej...
Sedaj ali si svetovni fenomen in daj zahtevo za Nobelovo nagrado za to dognanje ali pa je nekaj s tvojim avtom hudo narobe. Ali pa kaj tretjega, kar ni ravno primerno za javno pisanje :).
Dopuščam možnost, da bi se tlak ob ekstremnih razmerah zvišal recimo za 0,1 ali 0,2 bara, ampak zaradi tega ti noben TPMS sistem ne bo šel jamrat. Recimo pri BMW TPMS sem videl že razliko 0,2 bara med pnevmatikami, pa zadeva ni nič jamrala. Na njemu lahko vidiš tudi točno temperaturo posamezne pnevmatike, bom prav pozoren naslednjič.

PS: vozil že ogromno vozil s TPMS in še nikoli imel tega problema, pa se pogovarjamo o avtu na 35-ih stopinjah poleti. Ravno tako mi še niti ena stranka ni česa takega omenila.
PS2: Nabavi si dva grelca gum in jih pokneš gor na gumi v senci. Na bolhi ziher dobiš dokaj ugodno od relistov...
 
Nazadnje urejeno:

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.367
229
63
Kras
www.mtl.si
Kdo pa pravi, da jih tudi jaz ne pumpam še vedno na 3 bare:p? Pa ne vse 4.
In meni nič ne jamra, res pa imam pasiven TPMS, ki je glede tega bistveno manj občutljiv.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.367
229
63
Kras
www.mtl.si
Trenutno imam na gajbi 2,8 spredaj in 2,6 zadaj, kar je MENI OSEBNO optimalno za mojo vožnjo. Namreč ne maram svaljkanja gum in pa moja gajba je kar težka pa balonarce so gor. Na priporočenem tlaku se sam ne morem vozit, ker se mi guma v ovinkih zvija in svaljka :(. Pa ko jo pogledaš je kot bi bila pol prazna.
 
Nazadnje urejeno:

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.373
6.551
113
Hja ko se sonce pojavi, takoj segreje gumo, očitno, druge razlage nimam. Mislim pa da pali na razlike 0.3
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.371
302
83
Torej, če te prav razumem, se na tvojem avtu gume v Sloveniji v osmih urah zaradi sonca na eni strani tako ''napihnejo'', da ti takoj javi napako na tlaku? In to ne na 40-ih stopinjah poleti, temveč od septembra naprej...
Sedaj ali si svetovni fenomen in daj zahtevo za Nobelovo nagrado za to dognanje ali pa je nekaj s tvojim avtom hudo narobe. Ali pa kaj tretjega, kar ni ravno primerno za javno pisanje :).
Dopuščam možnost, da bi se tlak ob ekstremnih razmerah znižal recimo za 0,1 ali 0,2 bara, ampak zaradi tega ti noben TPMS sistem ne bo šel jamrat. Recimo pri BMW TPMS sem videl že razliko 0,2 bara med pnevmatikami, pa zadeva ni nič jamrala. Na njemu lahko vidiš tudi točno temperaturo posamezne pnevmatike, bom prav pozoren naslednjič.

PS: vozil že ogromno vozil s TPMS in še nikoli imel tega problema, pa se pogovarjamo o avtu na 35-ih stopinjah poleti. Ravno tako mi še niti ena stranka ni česa takega omenila.
PS2: Nabavi si dva grelca gum in jih pokneš gor na gumi v senci. Na bolhi ziher dobiš dokaj ugodno od relistov...

temp kaže že 14 let star audi ;)
za 0.1 do 0.2 nikoli TPMS ne opozarja, pri 14 let starem audiju pri 0.3 oz mogoče še nekaj več da rumeno opozorilo (rumena pnevmatika narisana), če je več pa takoj rdeče
glede svaljkanja: ne vem sicer, katere pnevmatike imaš in dimenzijo, ampak pri meni na 1977kg in 225 55 17 imam tlak 2.6 na mrzli pnevmatiki, se je pa situacija izredno izboljšala, ko sem snel dunlop sportmax in namestil falken fk510, ki ima neprimerno tršo bočnico (da ne govorim, da je guma "barvna TV" proti Dunlopu tako v mokrem kot v suhem)
razlika v tlaku pri npr maja med avtom, ki je stal celo noč na 2.6 in vožnjo po AC smer SLO obala je tudi 0.3 bar (prideš na morje pa kaže 2.9 do 3.0 Bar)
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.367
229
63
Kras
www.mtl.si
temp kaže že 14 let star audi ;)
glede svaljkanja: ne vem sicer, katere pnevmatike imaš in dimenzijo, ampak pri meni na 1977kg in 225 55 17 imam tlak 2.6 na mrzli pnevmatiki, se je pa situacija izredno izboljšala, ko sem snel dunlop sportmax in namestil falken fk510, ki ima neprimerno tršo bočnico (da ne govorim, da je guma "barvna TV" proti Dunlopu tako v mokrem kot v suhem)
Jah, pri BMW-ju to žal ni serijsko, razen pri športnih različicah...
Nimajo trdih stranic, zato je pa tako kot je. Saj praktično nimava neke hude razlike pri tlaku...
razlika v tlaku pri npr maja med avtom, ki je stal celo noč na 2.6 in vožnjo po AC smer SLO obala je tudi 0.3 bar (prideš na morje pa kaže 2.9 do 3.0 Bar)
Drži, ampak tukaj se pogovarjamo, da darjanov avto protestira, ker mu sonce med parkiranjem na eni strani ''pregreje'' pnevmatike tako, da se TPMSju utrže. Ne vožnja, tam je seveda normalno, da tlak poskoči... In to sedaj čez zimo, kaj bo šele poleti. Po moje mu bo razneslo kakšno pnevmatiko. Jaz bi parkiral nekam pod klimo avto.:D
 
Nazadnje urejeno: