okvara visokotlačne črpalke CP4

damo

Fizikalc
4. sep 2007
992
147
43
problem so kilometri, ker se osovina olušči in opilki uničijo dize, boljše preventivno pregledat pumpo. Delfi je bil enak šmorn

Ja sam, kaj bos za vsako menjavo olja se glavo pumpe odpiral? Pa slisal sem, da se je zadeva zgodila tudi pri 50.000km (brez podlage, prvi lastnik)
 

Schime

Guru
22. nov 2008
1.814
631
113
V USA so že tožbe :)

 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.369
302
83
250eur, posavje, vgradnja 1 uro. Ce menjas avto, lahko enostavno vzpostavis originalno stanje in adapter uporabis na drugem avtu.
se pravi, adapter preveže mazanje pumpe stran od napajanja skupnega voda?
po domače, ko rolca zataji in se odlušči, gre to nazaj in vgrajevalec doda še en filter na povratek, ki polovi te špene?

napiši malo več, me zanima
 
  • Všeč mi je
Reactions: brane_new

damo

Fizikalc
4. sep 2007
992
147
43
Ja tko nekako kot si napisal, s tem da filter niti ni potreben. Ko zariba, opilki pač letijo v tank. Itak mas pol filter goriva. Jaz se vozim tako ze cca 10.000km, tanka nisem dol dajal in pucal.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.369
302
83
Ja tko nekako kot si napisal, s tem da filter niti ni potreben. Ko zariba, opilki pač letijo v tank. Itak mas pol filter goriva. Jaz se vozim tako ze cca 10.000km, tanka nisem dol dajal in pucal.
ok sem se malo zakopal, najbližje adapterju za CP4.1 je tale:

Če bi našel načrt za zrezkat na Thingiverse bi bila pa to čista zmaga, da ne odkrivam tople vode.
 

damo

Fizikalc
4. sep 2007
992
147
43
Gledam forum, amerigos računa 200$ + 150$ za filter. Pa še poštnina, pa carina....

Posavski mojster pa 250eur, pa še rok si ne umažeš - v tem času pelješ ljubico na dobre lignje v bližnjo gostilno, če je voljna, jo lahko še okol ribnika pelješ pa na kako bukvo nasloniš :)
 
  • Všeč mi je
Reactions: brane_new in Hanzi

brane_new

Guru
10. feb 2008
14.271
2.267
113
Jih ima tale posvec zadosti? Mislim zrezkanih.
Se sploh splača sam rezkat in monterat.
p.s. kje so lignji?
 

damo

Fizikalc
4. sep 2007
992
147
43
Pravi da je zaloga zadostna, le trenutno je na morju.

Da bi šel sam to delat, mogoče profitiraš 50-100eur, pod pogojem da svojo uro dela obračunaš po 1€.

Lignji (pa osliči): http://dular.si/
 
Nazadnje urejeno:

brane_new

Guru
10. feb 2008
14.271
2.267
113
Know how! Pa realiziral je tudi.
Si ja zaslužu kak evro! On zasluži 50€, ti pa 3000€.
 

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.698
137
63
Ok, do sedaj imamo kontakt za kalamare, kar je super.
Ima kdo kontakt od tega majstra?

p.s. Je to AŽ Avtoklinika iz Brestanice?

lp
 

damo

Fizikalc
4. sep 2007
992
147
43
Kar nekaj ljudi, tudi jaz bom dal na ženin avto (A4 8K), čakam na menjavo olja čez 1500km, da naredimo oboje naenkrat.
 

Schime

Guru
22. nov 2008
1.814
631
113
Mogoče na naslednjem, če vzamem kaj takega, da bi potrebovalo to.
Pri zdajšnjem sem okvaro na srečo rešil zelo ugodno. :)
 

damo

Fizikalc
4. sep 2007
992
147
43
Ja, še vedno je preventivna vgradnja 10% ugodnega popravila. Tud jaz se še malo švercam z novo pumpo, ampak bom vseeno adapter dal gor. Ko te enkrat kača piči, se bojiš tud zvite palice :|
 
  • Všeč mi je
Reactions: blazek33 in Hondi

damo

Fizikalc
4. sep 2007
992
147
43
Evo, da malce obudim zgodbo....

Sem se odpravljal na servis, pa zaradi korone malce odlašal. Pride en dan žena iz službe in reče "na armaturi sveti lučka, avto nikamor ne gre". Sem že videl spet okvaro pumpe, injektorjev.... in klel samega sebe, ker nisem dal adapterja montirat. Grem k mojstru, ki odkrije, da je v okvari EGR (počil feder). Pumpa in ostalo b.p.

Sem vseeno rekel: "Majster, montiraj mi adapter, menjava olja je sekundarnega pomena". Naredil je oboje, spodaj je slika, kako ta zadeva zgleda (ni še vijakov, pa če se bo kdo spotaknili ob malce polomljeno plastiko na reg. ventilu - to je bilo polomljeno že od prej).

Zdaj lažje vozim, ker je ni več strahu za injektorje.

cp4.jpg