Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Dober električni avto (se pravi: s sprejmljvimi zmogljivstmi in dosegom) bi porabil več kot 10x več kot skuter ... Morda celo 20x več ...
Citat:
Uporabnik Slovenet pravi:
in domet z enim polnjenjem.
Skuter pa 1,7. Faktor je torej 10 ali več.Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Dober električni avto (se pravi: s sprejmljvimi zmogljivstmi in dosegom) bi porabil več kot 10x več kot skuter ... Morda celo 20x več ...
Ne. Poglej si članek v Delu (mislim, da je tudi Online) od cca. enega tedna nazaj od enega slovenca, ki je predelal Espace-a na elektriko. 10kWh za manjši avto in 20kWh za večji avto.
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi: Moj Vectrix pri polnjenju vleče 1.7kW
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Sorry, nisem opazil, da so bile v igri kilovatne ure, pa dsem tole gledal:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi: Moj Vectrix pri polnjenju vleče 1.7kW
Ampak če ma tvoj skuter 3,4 kWh, ima avto z normalnimi sposobnostmi precej več kot 20 kWh ...
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Sorry, nisem opazil, da so bile v igri kilovatne ure, pa dsem tole gledal:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi: Moj Vectrix pri polnjenju vleče 1.7kW
Ampak če ma tvoj skuter 3,4 kWh, ima avto z normalnimi sposobnostmi precej več kot 20 kWh ...
Ne bereš dobro. Pri polnjenju vleče 1.7kW. V 2 urah napolni 80% baterije. Kapaciteta baterije je 3.7kWh (ne 3.4kWh).
Avti imajo precej boljšo aerodinamiko kot motocikli, skuterji,... To se zelo pozna. Tako da, po osebnih izkušnjah, bi rekel, da je 20kWh za avto zadosti.
Če razumem prav, delaš za Avtomagazin. Če te zanima, ti Vectrix kdaj pokažem, da tudi vidiš sposobnosti, kaj zmore elektrika. Samo voziti ti ga pa ne dam
128 končne, 18 do 100 ... Doseg je na papirju OK (čeprav ne verjamem, da se lahko z njo pelješ 120 kilometrov po AC po ameriški omejitvi - vsaj nobenemu ameriškemu časopisu, ki jo je sprobal, to ni ratalo - menda je realen doseg pri "mešanem ciklu" tja do 100 kilometrov).Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Kakšen dvomljivec. PoGooglaj Toyota RAV4 EV.
2kW je v osmih urah 16kWh ... Premalo. Rabiš vsaj 6kW ... Pri 100.000 avtih je to 600.000 kW ... Trikrat preveč. No go ...Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Kakšen dvomljivec. PoGooglaj Toyota RAV4 EV.
Edit: Aha, vmes si že poEditdal. Vidim, da še vedno ne bereš, kaj sem že napisal. Samo pri Elektro Ljubljani je v nočni tarifi za 200 000 kW manj porabe kot čez dan. Koliko prevoznih sredstev se lahko tistih 8 nočnih ur polni? Če se vsak polni z 2kW, je to samo pri Elektro Ljubljana za 100.000 električnih vozil.
Avtomagazinec, pa tako zaprt za argumente
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
128 končne, 18 do 100 ... Doseg je na papirju OK (čeprav ne verjamem, da se lahko z njo pelješ 120 kilometrov po AC po ameriški omejitvi - vsaj nobenemu ameriškemu časopisu, ki jo je sprobal, to ni ratalo - menda je realen doseg pri "mešanem ciklu" tja do 100 kilometrov).Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Kakšen dvomljivec. PoGooglaj Toyota RAV4 EV.
Torej odpade pri vsaj 2 od 3 kriterijev. Da bi ziher izpolnila vse 3, bi rabila vsaj še 1x zmogljivejšo barerijo. Pa smo tam ...
Da ne bo pomote (ker se mi zdi, da me narobe razumeš): verjamem, da je tehnologija dovolj sposobna, da naredi uporaben električni avto. In to zelo kmalu. Ne verjamem pa, da je ostanek tehnologije/sistema (proizvodnja in prenos elektrike) sposoben vzdrževat količkaj večje število teh vozil v vsakdanji uporabi. In še nekaj časa ne bo (za kar so krivi predvsem zeleni s svojim nasprotovanjem nuklearkam) ...
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
2kW je v osmih urah 16kWh ... Premalo. Rabiš vsaj 6kW ... Pri 100.000 avtih je to 600.000 kW ... Trikrat preveč. No go ...Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Kakšen dvomljivec. PoGooglaj Toyota RAV4 EV.
Edit: Aha, vmes si že poEditdal. Vidim, da še vedno ne bereš, kaj sem že napisal. Samo pri Elektro Ljubljani je v nočni tarifi za 200 000 kW manj porabe kot čez dan. Koliko prevoznih sredstev se lahko tistih 8 nočnih ur polni? Če se vsak polni z 2kW, je to samo pri Elektro Ljubljana za 100.000 električnih vozil.
Avtomagazinec, pa tako zaprt za argumente
Zato pa pravim, da bodo še zelo dolgo rešitev plug-in hibridi ...
Aja, nisem napumpan z vodikom ... Načeloma mi je vseeno, a ima avto baterije al pa gorivno celico, itak ga na koncu poganja elektrika ... Vozil sem pa že večino obojih (izjema je recimo Tesla). Električarji imajo trenutno prednost pri uporabnosti, celice pri dosegu in polnjenju ... Pri električarjih je minus to, da se elektrika porablja večinoma ponoči, pri vodiku je poraba elektrike za proizvodnjo zelo enakomerna, kar je dosti lažje za zgradit elektrodistribucijski sistem (in veliko ceneje) ... Je pa več izgub (ampak ni faktor 3, temveč precej manj)