Okolju prijazni avtomobili

Steve

Guru
13. avg 2007
10.384
2.462
113
Zanimivo tukaj je, da sta obe znamki znotraj istega koncerna in sta vseeno ubrale čisto drugačne poti

Screenshot_20251109-082558.png

Mimogrede, 25% marža v avtomobilski industriji je skoraj da znanstvena fantastika. Vsem drugim pada ko kamen in je trenutno krepko pod 10%.

Potem pa pogledaš njihove sosede, Masserati in lahko dobiš solzne oči. Stelantis jim kopa globoki grob :(
 

LarryClay

Guru
10. feb 2023
1.720
1.697
113
Porše proda 31 krat več avtomobilov letno.
Primerjaš neprimerljivo.

Lambo je mala niša, Porše je že mass market.

Pa na koncu bo tudi Lambo gagnil. Vsak mulo z Xiaomijem za 5% cene bo snel vsakega Lambota v pospeških in bo ego lastnikov Lambotov trpel do onemoglosti.
Edina poanta Lambota so performanse. Ni luksuza, ni udobnosti. Ni to Rollce Royce.
Ko te vsak mulo z električarjem na ulici sname na cesti, je konec.

Mlajše kot so generacije, manj je tudi brand loyalty. Stari fosili pa izumirajo.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
13.486
7.590
113
Mulo bo za 50k namesto honde kupil šajomija. To je res. Kdor pa je mislil kupiti lambota, pa si ne bo kupil šajomija. Ker se lambo se ne kupuje da se izkažeš kot mazoljavi mulo ampak ima drugačen simbol.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

sad

Guru
24. avg 2007
22.633
11.435
113
To je za kazat ego na cesti, ki bo trpel, ko te mulo sname na križišču z rabljenim Xiaomijem za male pare.
Piši kuči propalo.
Boomerji pa itak izumirajo.
Loool, kakšen nakladač. Malo poglej starostno strukturo kupcev Lamborghinijev.
Boomer se še iz Lambota ven skopat ne more. No, razen iz Urusa.
Ampak ti veš.
Pa naredi preizkus: pripelji se z električnim mešalnikom od Xiaomija na srečanje, potem pa to ponovi še z Lambotom. Pa glej, okrog katerega se bodo froci limali in selfije delali.
Se pa strinjam, da kupcem Lambota ni čisto vseeno, da jih en električni likalnik pusti zadaj, ampak bodo ostale stvari tudi to nadomestile.

The typical age for a Lamborghini customer varies by model, but generally ranges from the
mid-30s to early 50s for established buyers, while the average for new buyers is younger, around 30 to 40. Some younger enthusiasts are buying them in their late 20s and even below 30, representing a significant customer segment.
 
  • Všeč mi je
Reactions: MrDaco

mtl

Guru
19. jul 2007
11.075
733
113
Kras
www.mtl.si
Do neke mere res. Ker jaz si z Ev recimo ne predstavljam polovico moje žlahte, ki so vsi preko 60 let. Pa ne da so zabiti, ampak ljudje so zrasli v drugem času, pod drugimi pogoji in jih razumem.
Vprašaj jih, če kaj pogrešajo ''zauh'' pa smrad po bencinu, ko so zaganjali avte z vplinjačem. Pa, če bi še imeli avto brez klime ;).
Velika večina ljudi se priuči brez večjih težav, če jih nekdo pelje čez to. Največja težava pri tem so dejansko aplikacije ali karte za polnjenje. Ampak težava so, dokler tega ne urediš. In tukaj se zalomi starejšim ljudem. Če jim to ti urediš (jih registriraš in povežeš račun z njihovo kreditno kartico) in greš potem z njimi na eno ali dve polnilnici, da sami polnijo, strah izgine. ;) Itak pa več ali manj vedno polnijo doma. In noben me ne bo prepričal, da je težava tisti kabel v šteker priključiti. No, recimo meni gre to na živce, ampak težava pa ni.
Spet, če rabijo AC polnilnico, je fajn, da imajo nekoga, ki jim pomaga izbrati lokacijo namestitve in polnilnico. Bo spet lažje in ena težava manj.

Ja saj vem da moraš bit. In 90% naroda pač ni in ne bo. Zakaj bi si grenil življenje s tem, če je plug&play pumpa na vsakem vogalu.
Res? Tako lahko je to? Zadnjič sem šel z mojo hčerko prvič tankat, da se nauči. No, ugani kaj se je zgodilo? Gledala je kot tele v nova vrata. Verjetno si bil ti enak, dokler ti ni nekdo pokazal, kaj je potrebno narediti.
Beri moj sestavek zgoraj.

Temu primerne so prodajne številke. Še od teh ubogih številk je 70% davčno prisilnih nakupov na firmo. Privat nakupi so ne omembe vredni
In hvala bogu, da so vsaj nakupi na podjetja. Ker nove EVje potrebujemo, da jih lahko potem fizične osebe kupimo rabljene.
Gremo na elektriko lepo deluje in imaš pred vsakem Bauhausu polnjenje za 19 centov,
Geni ti da rfid kartico pa dobiš vse na skupnem računu za elektriko.
Ja, ponoči kolikor vem pri Bauhausih ne deluje, vse ostalo je pa 30 centov in gor. Poleg tega je koliko Bauhausov? 3 v Sloveniji.
Kar se mene tiče, če nimaš možnosti polniti doma, ostaneš lepo pri ICE. Razen, če si EV navdušenec, kvazi ekolog ali redka izjema, ki ima možnost polniti v službi ali pa se mu življenje odvija ravno okrog hitrih polnilnic. Pa še takrat bi jaz verjetno raje na ICE ostal.
Za take bodo še dolgo na voljo ICE ...
Glede na trenutno veljavno zakonodajo niti ne. In ravno to je problem, da nam vsiljujejo EV.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
14.873
5.083
113
V tem trenutku bi bil to strel v koleno in zmaga Kitajcev, ker EU avtomobilska industrija bi bankrotirala.
 

shift

Guru
20. jul 2007
10.246
2.815
113
za šankom
Kmalu tudi v EU?
Čakaj da se "spomnijo" tudi nadomestilo za uporabo cest izenačiti z ICEji, kdor pa misli da država ne bo pobrala subvencij nazaj in nadomestila izgubo trošarin od fosilnih goriv je velik naivnez
 
  • Všeč mi je
Reactions: novaa

Steve

Guru
13. avg 2007
10.384
2.462
113
Jaz ne vem kaj ti vidiš v tem svojih slikah, jaz samo vidim en mozaik v celoti več, zakaj nemčija tone ko kamen, ostala eu pa ne. Sploh vzhodni del.

Mislim resno, katero tele vidi smisel in ekonomsko računico, da nabavi ev cisterno? Eko oprani švaba only in noben drugi
 

Steve

Guru
13. avg 2007
10.384
2.462
113
Sicer plačljiv članek, ampak saj razumeš nemško in naslov pove vse.
Švabi so edini bedaki, ki se še blamirajo s svojim all in eko fanatzimom na freak šov imenovan cop30. Švaba je edino tele, ki si lahko izmisli ev cisterno


In taki članki se zdaj pojavljajo že v medijih, kot so Welt, torej politični korektnih medijih