Okolju prijazni avtomobili

CLIO15

Guru
1. nov 2007
12.502
3.550
113
Ajd fantje na bajti je recimo na spalnem delu priklop 1x 25 A.

Če kupim 1 fazno polnilnico, z kakšnim max tokom lahko pol polnim avto ki ima 3 fazni polnilec 11kw???
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.893
3.926
113
Ajd fantje na bajti je recimo na spalnem delu priklop 1x 25 A.

Če kupim 1 fazno polnilnico, z kakšnim max tokom lahko pol polnim avto ki ima 3 fazni polnilec 11kw???
3.5kw oz. 16A, pa ne rabiš polnilnice, daš po možnosti vodoodporno industrijsko vtičnico pa polniš preko tistega.

Za AC je omejitev na strani avta, lahko pa tudi DC polnilnico kupiš (malo več $$$) kjer bi recimo lahko izkoriščal tudi (do) 25A na eni fazi.
 
  • Všeč mi je
Reactions: CLIO15

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.760
6.628
113
3.5kw oz. 16A, pa ne rabiš polnilnice, daš po možnosti vodoodporno industrijsko vtičnico pa polniš preko tistega.

Za AC je omejitev na strani avta, lahko pa tudi DC polnilnico kupiš (malo več $$$) kjer bi recimo lahko izkoriščal tudi (do) 25A na eni fazi.
Original polnilci zraven avtov so v veliki večini 10A, ali pa 12A, ravno zaradi tega, da ne bi kdo skuril/zakuril navadne šuko vtičnice. Če bo želel 16A bo moral kupiti polnilnico, in pa za sigurno namontirati "ono kemper vtičnico"
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

kalbo

Guru
7. okt 2013
17.794
9.038
113
A ti spet bedarije trapaš. Prvič, kolikokrat si svojo Teslo filal na šuko? Ker to ti brada zraste preden je poln plug in hibrid, kaj šele Tesla. O kakšni kemper vtičnici ti govoriš? CEE? To je sam drug standard nima veze to z amperi niti s kemperjem.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.760
6.628
113
Ne zaradi amperov, ampak kako so kabli v vtičnici "zvezani". Šuko ni namenjen konstantnemu toku 16A, medtem ko CEE je. Saj si že kdaj zvezal kakšno ne?

OP sprašuje o filanju na eno fazo, kaj mu naj drugo odgovorim?
 
  • Všeč mi je
Reactions: urosvrunc

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.760
6.628
113
Ni namenjen konstantnemu 16A toku več ur. Pregrevanje ki lahko vodi v požar, ali pa vsaj skurjeno vtičnico.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.760
6.628
113
Ima, Šuko je namenjen občasnim 16A obremenitva, permanentni pa 10-12A. Zato tudi priložijo proizvajalci avtov takšno polnilnico.

CEE pa je namenjen konstantni/trajni 16A obremenitvi.
 
  • Všeč mi je
Reactions: mags in CLIO15

LarryClay

Majstr
10. feb 2023
963
983
93
Namesto Šuko zadev se pokne CEE vtičnice in vtikače in je mir tudi za 16A trajno. Take se uporabljajo za kamperje.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
17.794
9.038
113
Odvisno katera CEE, grejo tudi precej višje od 16A. Je treba mal oznake gor gledat. Ampak spet, kamper nima niti pod razno zarad toka CEE.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
17.794
9.038
113
Tko da ne bo zadost sam da daš tamočno vtučnico, bo treba tud pri varovalkah kej naredit, drzgač je popolnoma vseeno, če obdržiš šuko. Skratka enofazno si bolj v riti za filat avto, šuko al pa CEE.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
17.794
9.038
113
Če ga varovalka, potem ga mora tudi kabel za varovalko in vtičnica. Zato je varovalka tam.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
17.794
9.038
113
Mogoče pa zato darjan misli, da mu bo šuko vtičnica na kateri piše 16A zagorela pri 16A.