Ja, tega je danes res ogromno po cestah.Ah Audi Q5 ima tudi dugo lajno preden prešalta.
Elektrika je zakon kaj se tiče vmesnega pospeševanja in menjavanja pasov.
Imaš prav, ker ICEja z enako konji in enako težo ni. So EVji le bajsi.Noben ICE z isto konji in kg ne more imeti boljsih pospeskov kot EV. Instant navor naredi svoje
Ni tak enostavno ne. Max moč se uporabla tudi pri ice par sekund v nekem idealnem območju vrtljajev. Ni zaj da jo lahko skos koristiš. In elektrika bo vlekla iz n do 20k rpm pratično enako. Ice ima krivuljo, ki bolj ali manj pri vseh narašča moč z obrati.Saj vprasanje je enostavno: koliko konj je na kolesih?
Ja pol pa stojiš ob cesti, kot večina BMW jev, ko se pelješ na morje.Saj veste da lepo stevilo ICE kaže teenutne vrednosti moci in navora? Pa ne kot one stolpce renojeve 1 : : priblizno, ampak na lep cagar? Da natancne odcitke prek namenskih appov (npr. Bimmerlink for androidauto) ne omenjam. In kaj mislite se zgodi ce v zadnji prestavi pri ene 220kmh pritisnes gas v oni klanec na AC nad Krajino proti Splitu? Vrh-špric-konec? Ne, ne...bo kar držalo max. moč....kolikor dolgo je treba