To so pravljice.
Tudi, da je štrom za gospodinjstva subvencioniran, so pravljice.
Da, bi pa nekaterim krogom zgoraj navedeno ugajalo, je seveda res. Samo tega ne bo.
In 90% slovenskega folka za filanje avta doma ne rabi trofazne polnilnice, temveč je dovolj enofazna 16A šuko za povprečno par uric na noč.
Tistih, ki delajo na dnevni osnovi 200 km, da rabijo rang 40 kWh ali več, je morda 1%. Pa še to (40 kWh) se da nafilat iz enofazne 16A šuko vtičnice v 13ih urah, torej ravno še OK za način kuča-posao-kuča.
Za tranzit in hitro polnjenje bodo pa tu Tesla Superchargerji, Ionity-i in podobno. In verjemi, da njih se tudi ne da ciganit in imajo zmenjene ugodne cene elektrike na kWh, precej cenejše kot bilokateri gospodinjski odjem. Ker sklepajo pogodbe čez celo EU z dobavitelji, ki zanje odprejo lokalne d.o.o.-je, da se kšeftajo tudi v Sloveniji in s slovenskimi državnimi kovhozi in sovhozi.
Švabota (ali pa Janeza) ki bo z električarjem enkrat na leto uletel na Hrvaško na dopust ter nazaj in bo v tranzitui rabil hitro polnilno infrastrukturo, pa tudi ne bo kap, če bo za to odštel 100 EUR. Za Ionity je itak jasno, da je cene "prilagodil", da preferira vozila svojih lastnikov, slednji bodo polnili za tretjino cene.