Okolju prijazni avtomobili

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.403
113
Omrežje je dimezionirano pa za povprečno obremenitev 1kW po gospodinskem priključku.

Ja, državni elektro kovhozi in sovhozi se bodo morali premaknit iz svojih lenih riti.
Tudi državni Mobitel je imel nekoč NMT centralo dimenzionirano za 5 vzporednih klicev čez celo Slovenijo in računal 100 DEM samo za naročnino.
30 let kasneje, pa ne gre več tako. Seveda je prišla tudi konkurenca.
Je treba enako narest tudi na štromu.
 

BLABLABLA

Guru
28. sep 2007
2.223
717
113
No moj sosed je danes uporabljal puhalnik, oz je rezal slamo za krave....Napetost na mojem analizatorju omrežja je šla po konkretno pod 200V na posamezni fazi..Fino ANE?
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.403
113
Ja, saj NMT uporabniki so tudi čakali po 30 minut, na prost kanal na bazni postaji 30 let nazaj, 100 DEM naročnine brez vključenih storitev navkljub. :)

Lokalni državni elektro sovhoz ima verjetno trafo še iz leta 1912, ko je bila avstroogrska. Tako, kot so slovenske železnice povečini še od takrat. :cool:
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

Floki

Guru
6. sep 2007
9.891
3.018
113
Ja, državni elektro kovhozi in sovhozi se bodo morali premaknit iz svojih lenih riti.
Tudi državni Mobitel je imel nekoč NMT centralo dimenzionirano za 5 vzporednih klicev čez celo Slovenijo in računal 100 DEM samo za naročnino.
30 let kasneje, pa ne gre več tako. Seveda je prišla tudi konkurenca.
Je treba enako narest tudi na štromu.

Državni elektro kolhozi letno zmečejo 80 milijonov € v omrežje. Za toplotne, avtomobile in sončne elektrarne jih bodo morali pa v naslednjih 10 letih vsako leto 400 milijonov. Kje jih bodo dobili še sam Bog ne ve.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Malecky

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Kolikor vem so strošek omrežnine celo nižali, ker so kao preveč pobrali. Omrežnina se plačuje glede na porabo, taki ki porabimo več elektrike (lastnik TČ) tudi več damo za omrežnino, ta znesek naj se pač vrne v vlaganje v omrežje, za nove priključke. Seveda se pa nič ne naredi čez noč, ampak tudi električni avti ne bodo kar čez noč v vsaki garaži. Čisto mogoče da neki točki omrežje ne bo dohajalo in bodo problemi in bombastični članki v Slovenskih Novicah, ampak taki problemi bodo kratkotrajni.
 

Mr_Wolf

Guru
8. jan 2008
3.104
3.397
113
Državni elektro kolhozi letno zmečejo 80 milijonov € v omrežje. Za toplotne, avtomobile in sončne elektrarne jih bodo morali pa v naslednjih 10 letih vsako leto 400 milijonov. Kje jih bodo dobili še sam Bog ne ve.

O, vedo, vedo...
...v ogledalo poglej pa boš videl tistega pri katerem jih bodo dobili.:fredi:
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.307
5.832
113
pri taščici
Nekateri imamo 2 avta in toplotno črpalko...to ponoči pomeni obremenitev 6 kW....Omrežje je dimezionirano pa za povprečno obremenitev 1kW po gospodinskem priključku.
Tole o 1 kW se mi pa vseeno zdi malo. Sploh za hiše. Ajd garsonjere s plinskimi kuhališči ja, hiše pa?

Po drugi strani imaš pa prav.
24kw/dan je že lepa poraba hiše.
Samo kaj ko ni konstanta.
Bo pa nočno filanje avtov zagotovo prineslo dvig NT tarife
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.307
5.832
113
pri taščici
Državni elektro kolhozi letno zmečejo 80 milijonov € v omrežje. Za toplotne, avtomobile in sončne elektrarne jih bodo morali pa v naslednjih 10 letih vsako leto 400 milijonov. Kje jih bodo dobili še sam Bog ne ve.
Elektricarji imajo najboljše povprečne plače.
Poznam nekaj desovcev (ti ki skrbijo za omrežje) pa imam občutek da je še precej rezerve pri njihovi "normi" . Kaj to vse počnejo v službenem času.....
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hondi in sad

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.403
113
Državni elektro kolhozi letno zmečejo 80 milijonov € v omrežje.

Mečejo oni predvsem v luknje brez dna, kot je TEŠ6 ter v žepe in projekte brez dna raznih privilegirancev. Državni monopol so, ki jim nihče nič ne more, zato so pa problemi.
Diskutiramo o zadevah, ki so bile tehnološko rešene že za časa Nikole Tesle, kot da gre ne vem kak high tech v letu 2020.
Kot da bi sedaj v telekomunikacijah diskutirali o dodatnih kablih za Morsejev telegraf.
 

Yogi

Guru
1. sep 2007
4.316
950
113
Da ne odpiram nove teme in povprašam po nasvetu...
Kateri električni avto, bi bil po vašem trenutno dober nakup za naslednje razmere:
- uporablja se kot drugi avto, velikosti "clio" (pri hiši je še tretji avto)
- dnevno bi se delalo res max 50 km, 90% voženj verjetno max 25 km/dan.
- lastna garaža, tako da bo verjetno 99% polnjenj doma
- novo ali rabljeno. O tem še razmišljam, cena recimo toliko kot za novega "cliota", ker se bo verjetno kupoval nov malček za k hiši.
 

novaa

Pubec
19. jul 2007
8.291
1.061
113
Da ne odpiram nove teme in povprašam po nasvetu...
Kateri električni avto, bi bil po vašem trenutno dober nakup za naslednje razmere:
- uporablja se kot drugi avto, velikosti "clio" (pri hiši je še tretji avto)
- dnevno bi se delalo res max 50 km, 90% voženj verjetno max 25 km/dan.
- lastna garaža, tako da bo verjetno 99% polnjenj doma
- novo ali rabljeno. O tem še razmišljam, cena recimo toliko kot za novega "cliota", ker se bo verjetno kupoval nov malček za k hiši.

WV eUP ali Škoda Citigo eiv
ko pač prideš na vrsto enkrat leta 2023 :bonk:
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

Floki

Guru
6. sep 2007
9.891
3.018
113
Mečejo oni predvsem v luknje brez dna, kot je TEŠ6 ter v žepe in projekte brez dna raznih privilegirancev. Državni monopol so, ki jim nihče nič ne more, zato so pa problemi.
Diskutiramo o zadevah, ki so bile tehnološko rešene že za časa Nikole Tesle, kot da gre ne vem kak high tech v letu 2020.
Kot da bi sedaj v telekomunikacijah diskutirali o dodatnih kablih za Morsejev telegraf.

Sploh ne veš kaj govoriš. Ne ločiš distribucije in proizvajalcev.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Da ne odpiram nove teme in povprašam po nasvetu...
Kateri električni avto, bi bil po vašem trenutno dober nakup za naslednje razmere:
- uporablja se kot drugi avto, velikosti "clio" (pri hiši je še tretji avto)
- dnevno bi se delalo res max 50 km, 90% voženj verjetno max 25 km/dan.
- lastna garaža, tako da bo verjetno 99% polnjenj doma
- novo ali rabljeno. O tem še razmišljam, cena recimo toliko kot za novega "cliota", ker se bo verjetno kupoval nov malček za k hiši.

Rabljen i3. Počakaj pol leta bojo res ugodni, ker se no na veliko menjal štromarski vozni park.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.038
4.049
113
Da ne odpiram nove teme in povprašam po nasvetu...
Kateri električni avto, bi bil po vašem trenutno dober nakup za naslednje razmere:
- uporablja se kot drugi avto, velikosti "clio" (pri hiši je še tretji avto)
- dnevno bi se delalo res max 50 km, 90% voženj verjetno max 25 km/dan.
- lastna garaža, tako da bo verjetno 99% polnjenj doma
- novo ali rabljeno. O tem še razmišljam, cena recimo toliko kot za novega "cliota", ker se bo verjetno kupoval nov malček za k hiši.
Zoe?
 

Yogi

Guru
1. sep 2007
4.316
950
113
Hja dejansko sem že sedaj imel v mislih Zoe ali I3. Z I3 (z range extenderjem) imam celo nekaj praktičnih izkušenj in informacij z "druge" roke. O Zoe žal (še) ne.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Na koliko g CO2 si je odvisno od prodanih enot, kako točno potem lahko določiš za celo leto 2020.

A je PSA lani sploh imela kakšen električen avto? C-Zero, Ion se sploh še prodaja? Če prodaš prejšnje leto blizu 0, itak da če prodaš nekaj avtov v Januarju, da je to več kot celo prejšnje leto.