Okolju prijazni avtomobili

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Nah, bo različno. Keč je, da se teslatardi delajo norca iz konkurence, da sploh ne obstaja in ni na nobenem nivoju. X in S sta paradna konja, ker imata x2 prodajno ceno in na njih Tesla veliko zasluži, na Model 3 pa ne.

Skratka, konkurenca še kako je, resda je pa trojka še brez, ker jaz tudi ne bi kupil H Ioniq, KIA/Kona ipd. namesto Model 3.

Drugače slabo kaže zaradi servisov in uporabniške izkušnje. Folk je dal čez 100k€ v EU za X ali S, zdaj se pa do teh kupcev obnašajo, kot da so yugote kupili. Servisi se čakajo mesece, avti so lahko na popravilu mesece, ko imaš težavo v EU ne moreš dobit od Tesla človeka preko telefona, ampak samo APP ali spletni formular ipd.

Mislim, da je zato zdaj prehod na e-tron oz. karkoli drugega, tudi ID3 so norvežani naročli več kot ostala EU skupaj. Kdo od kar premožnih bo pa fural nekaj let staro Teslo brez garancije. Še kaki influencerji od Tesle jokcajo po Twitrju...

Moja napoved...za 20k boš lahko kupil 5 let str Model S iz skandinavije čez kako leto.
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
8.879
8.907
113
EU
Ta je podobna, kot da bi od proizvajalcev zahtevali omejitev, da avte polnijo samo z elektriko iz TEŠ - a. To bi še naša vlada znala spraviti skozi :oops1:
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.078
3.565
113
Marlbor
Malo si poglej trošarinske smernice oz. plane pri uporabi elektrike v prometu. Avto se na tvojo 3 fazno vtičnico z gospodinjskim odjemom sploh ne bo odzival.
Gospodinjski odjem je tudi subvencioniran sicer ...

Boš moral dvigniti odjemno moč na določeno višji vrednost, boš pa temu primerno tudi tarifo plačeval, za gospodarski odjem.

Potem boš pa preračunaval, ali se ti splača mesečno par 100eur več plačati za štrom za višjo odjemno moč in nasploh porabo celega gospodinjstva, ali boš raje poceni gospodinski tok doma uporabljal, avto pa na polnilnicah polnil.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.403
113
To so pravljice.
Tudi, da je štrom za gospodinjstva subvencioniran, so pravljice.
Da, bi pa nekaterim krogom zgoraj navedeno ugajalo, je seveda res. Samo tega ne bo.

In 90% slovenskega folka za filanje avta doma ne rabi trofazne polnilnice, temveč je dovolj enofazna 16A šuko za povprečno par uric na noč.
Tistih, ki delajo na dnevni osnovi 200 km, da rabijo rang 40 kWh ali več, je morda 1%. Pa še to (40 kWh) se da nafilat iz enofazne 16A šuko vtičnice v 13ih urah, torej ravno še OK za način kuča-posao-kuča.

Za tranzit in hitro polnjenje bodo pa tu Tesla Superchargerji, Ionity-i in podobno. In verjemi, da njih se tudi ne da ciganit in imajo zmenjene ugodne cene elektrike na kWh, precej cenejše kot bilokateri gospodinjski odjem. Ker sklepajo pogodbe čez celo EU z dobavitelji, ki zanje odprejo lokalne d.o.o.-je, da se kšeftajo tudi v Sloveniji in s slovenskimi državnimi kovhozi in sovhozi.
Švabota (ali pa Janeza) ki bo z električarjem enkrat na leto uletel na Hrvaško na dopust ter nazaj in bo v tranzitui rabil hitro polnilno infrastrukturo, pa tudi ne bo kap, če bo za to odštel 100 EUR. Za Ionity je itak jasno, da je cene "prilagodil", da preferira vozila svojih lastnikov, slednji bodo polnili za tretjino cene.
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.078
3.565
113
Marlbor
Smo v preteklosti že imeli zelo rigorozen pravilnik o uporabi elektrike za namene ogrevanja ...

Ideje so, da bi polnjenje delovalo le na toku nad določeno odjemno močjo, recimo 40A. Gospodinjski tok pa bo možno imeti le do 35A. Pa boš kalkuliral, ali boš raje imel gospodinjski odjem za doma, avto pa polnil drugje. Ali boš pa enkrat dražji ostali odjem plačeval za celotno bajto zaradi avta.

Je že zdaj recimo FURS na preži za privatniki, ki si obračunavajo kilometrino, hkrat pa si ga polnijo na stroške firme.
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

Floki

Guru
6. sep 2007
9.851
2.986
113
Glede nato da NEPN za prihodnjih 20 let preferira toplotne črpalke ki so ponavadi 8kW ne vem zakaj bi bilo problem polni avto z 2 kW za tistih 100 km na dan oziroma pol manj za povprečnega voznika.
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.078
3.565
113
Marlbor
Glede nato da NEPN za prihodnjih 20 let preferira toplotne črpalke ki so ponavadi 8kW ne vem zakaj bi bilo problem polni avto z 2 kW za tistih 100 km na dan oziroma pol manj za povprečnega voznika.
Zaradi želje po pobiranju trošarin. Za kurilno olje tudi ne vem zakaj bi ga bilo problem v avto ali traktor vlivat ...
 
Nazadnje urejeno:

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.834
1.062
113
www.adriamedia.si
V tej smeri bodo pač šle trošarine za ves štrom gor. Z EV boš pa lahko kaj prišparal, če ga boš vključil v smart grid. Ne eno ne drugo pa se ne bo zgodilo prej, kot čez recimo 20+ let (pa še takrat bo bolj logično manjko nabirat pori tistih, ki bodo še svinjali z ICE avtI)
Polnilni tok 40+ A je pa itak nekaj, česar ne boš videl kar tako. Sploh pri AC polnjenju. Pozabi.
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Wuf Wuf WUF


Končno nekaj pametnega in ne samo neki mini jajčki ali pa "super" športniki.
EV za prave dece.

Torej imamo sedaj končno dober razlog za TSLA short (po včerajšnjih +10 % oz. dobrih 300 % plus od junija 2019 :evil:)...
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Torej imamo sedaj končno dober razlog za TSLA short (po včerajšnjih +10 % oz. dobrih 300 % plus od junija 2019 :evil:)...

Kdor bo zadel top bo pa mel bragging rights. Sicer je to skoraj dnevni dogodek pri shitcoinih v cryptu. o_O

EPmk5T1W4AAc21k.png
 
  • Ljubezen
  • Všeč mi je
Reactions: Ginginova in afroC

novaa

Pubec
19. jul 2007
8.283
1.373
113
to jih večina ne razume.... da je 2kw dovolj za sekundarni avto in fijakanje v službo, mesto in nazaj.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad