Okolju prijazni avtomobili

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.625
766
113
A ga Daimler še ni prodal kitajcem? Zgleda da ne, ker sicer ga sajkek nebi niti povohal :p

Trenutni ima eno veliko pomanjkljivost, nima DC polnjenja, če to popravijo bo veliko bolj zanimiv avto.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.625
766
113
Torej PHEV, je kar zajeten kupček denarja tole, ciljajo na zmogljivosti in višjo vrednost, ni to za nas "commuterje". Nekaj podobnega kot VW GTE varianta, ni to ravno neka prodajna uspešnica.

A samo mene zmoti ta pozicija električnega priključka, pri VW I.D.3 mislim da je tudi tako, vedno ko boš parkiral v svoji garaži se boš sprehodil na drugo stran avta in tam vklapljal kabel, to se mi zdi malo nepriročno.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.166
8.953
113
EQV - prvi pravi elektro mercedes van,kao

Pudarek:
EQV: 405 KM NEFZ-REICHWEITE, 150 KW E-MOTOR
Die Serienvariante der Mercedes-Benz V-Klasse mit E-Antrieb – der EQV – kommt mit einem maximal 150 kW (204 PS) starken E-Motor, was das Fahrzeug bis zu einer Höchstgeschwindigkeit von (abgeriegelten) 160 km/h beschleunigt. Das maximale Drehmoment beträgt 362 Nm. Mercedes-Benz gibt das maximal achtsitzige Fahrzeug mit einer NEFZ-Reichweite von bis zu 405 km – je nach der vorhandenen bzw. verbauten Batteriekapazität und Außentemperaturen


 
  • Všeč mi je
Reactions: Malecky

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.832
1.061
113
www.adriamedia.si
Od cca 70 jurjev. Ampak bo serijska oprema veliko bogatejša kot pri recimo osnovnem V. Glede na to, da sem se poleti vozil z podobno močnim dizelskim Vjem za 65 jurjev, ki ni imel neke posebej hude oprme (še posamičnih sedežev ne, je pa bil 4Matoc), ni hudega.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83

bah... še vedno polno grešk za moje pojme, nekaj v škodo in nekaj v plus BEVom. Je res kar težka kalkulacija, samo pač ne vem zakaj se ne naredi 20 različnih scenarijev pa se res vidi kako in kaj. Drugače kot v veliki excel tabeli pa pomoje ne gre.

V vsakem primeru okoljsko ni nakup novega avtomobila namesto "starega" lepo delujočega in večkratna uporaba javnega prevoza.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.031
4.047
113
Namenimo svoje točke zvestobe za naše skupno okolje


Dejstvo je, da vaš avto z vsakim prevoženim kilometrom izpusti v ozračje ogljikov dioksid (CO2), ki obremenjuje okolje in prispeva h globalnemu segrevanju. Toda te izpuste lahko izravnate.

Koliko točk lahko namenim za ogljično izravnavo?
20 točk zadostuje za izravnavo izpustov, ki jih povzroči zgorevanje 29 litrov goriva, kolikor naši člani povprečno natočite ob vsakem obisku bencinskega servisa OMV. Če imate na svojem računu dovolj točk, pa se lahko seveda odločite tudi za večje število točk (denimo 40, 60, 80, 100 ...) in tako poskrbite za izravnavo večje količine izpustov.
Če meri rezervoar vašega vozila denimo 60 litrov, boste tako s 40 točkami izravnali oziroma nevtralizirali izpuste, ki jih boste proizvedli z vožnjo do naslednjega točenja. Seveda pa lahko z večjim številom točk poskrbite za ogljično izravnavo izpustov, ki ste jih s svojim vozilom že proizvedli v preteklosti.

01_OMV@2x.png


02_OMV@2x-1.png


Torej, glede na to, da se za 1liter 95 oktanskega bencina dobi 1 točko, za 1 liter 100 oktanskega bencina dobi 2 točki, se s porabo vsake točke več reducira CO2, kot je izpustov goriva za tiste ene točke (pri 100 oktanskem celo 2x več)?
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.625
766
113
Točke so denar in ta denar gre za tole:
Vaš prispevek bo namenjen projektu zmanjševanja emisij z uporabo obnovljivega vira energije – biomase. V bolgarskem podjetju Svilocell izdelujejo beljeno celulozo, kot vir energije pa uporabljajo odpadne surovine, ki nastanejo pri predpripravi lesa za proizvodnjo. Biomaso sežgejo v posebej za to narejenem kotlu, pri čemer nastane toplotna energija v obliki pare. Ker jo uporabijo za proizvodnjo celuloze, je toliko manj potrebujejo iz bližnje termoelektrarne, ta pa tako porabi tudi manj premoga. Pri tem se v ozračje sprosti manj CO2.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.031
4.047
113
To razumem, ampak ocitno so te tocke vredne toliko, da vec kot pokrijejo izpuste za gorivi, ki si ga kupil in s tem pridobil tocke.
 

as21

Pripravnik
18. dec 2007
786
21
18
KSZ

kako je z nakupom e-vozila in finančnim leasingom ter subvencijo? Vidim da jo lahko dobiš kot prvi leasingojemalec (če prav zastopim potem uporabnik dobi subvencijo in ne leasing hiša). kaj se zgodi če se v teh 2 letih odločim predčasno poplačati leasing? je potrebno vrnit subvencijo, ker postanem nov lastnik vozila?
kakšna pa je situacija, če drug uporabnik prevzame leasing? lastnik je tu še vedno leasing hiša, če prav zastopim pa dobim subvencijo jaz.
 

as21

Pripravnik
18. dec 2007
786
21
18
ker je v mojem primeru finančni leasing, ki ga lahko dobim ugodnejši in hitreje urejen.

Eko kredit z 1,3% obrestno mero žel ne obstaja. je treba gledati celo sliko (ali si komitent intensa sanpaolo banke/zavarovanja/odobritve itd,) in v tem primeru eko kredit ni več ugoden. vsaj v mojem primeru ne. Pa da zadeva ne krene v napačno smer-tu vsak najbolj zase ve na kakšen način bi kupil vozilo.
Jaz sem bolj kot ne odločen za nakup preko leasinga.
 
Nazadnje urejeno: