Citat:
Uporabnik uncle_sam pravi:
Eno mogoče začetniško vprašanje - a obstaja tehnologija oziroma na kakšen način bi to delovalo, da bi se energija regenerirala pri "pravem" zaviranju in ne samo z zaviranjem z motorjem? Veliko ljudi veliko na polno bremza, ker nimajo ravno filinga za vožnjo...
Ali česa ne vem in to že obstaja?
Ampera zavira regenerativno in ko spustiš pedalko za gas in ko pritisneš pedalko za zavoro, le da, ko pritisneš pedalko za zavoro, zavira regenerativno še močneje, kot ko le spustiš pedalko za gas.
Maksimalna moč regenerativnega zaviranja pri Amperi je 60kW, šele kar je nad tem, zavira tudi s frikcijskimi zavorami.
Večina drugih zavira regenerativno le, ko spustiš pedalko za gas (vem za Teslo, Kio), ker je ceneje in preprosteje (ni potreben blending zaviranja, kot ga imata implementiranega GM in Toyota) narediti regenerativno zaviranje le na pedalko za gas, zavora pa je namenjena le frikcijskemu zaviranju.