Se strinjam.Obremenjevati se s tem kako leta 2035 ne boš model več kupit dizla je čista zabloda, kaj bomo imeli takrat, kam bo šla tehnologija je težko vedeti
Res?Na koncu bo seveda potrošnik povedal kaj hoče, ker potrošniki so konec koncev vseeno volilci.
Kako to misliš oklepamo? Fizična tipkovnica je bila TOP in bi bila še danes, če bi jo nam dali. Z njo si lahko na telefonu dejansko počel konkretne zadeve. Saj meni je zaslon na dotik všeč, samo že en konkreten mail napisat je mučenje, kaj šele zares pregledati in popraviti kakšne dokumente, ali pa celo kodo.Preveč se oklepate tistega kar iamte danes in se prepričujete, da vse druge alternative ne delujejo. Zelo podobno je bilo s fizičnimi tipkovnicami na telefonih. Nekateri so bili tako striktno proti touchscreen, da bi takrat prodali ledvico za eno Nokio s tipkovnico. Kje so vsi ti danes?
Se strinjam.
Res?
To misliš bo potrošnik povedal kaj hoče POTEM, ko mu bo POLITIKA nabila EURO 10 standard, ki bo stal 10 jurjev na vozilo in neke dodatne eko davke na vsak liter goriva?
In potrošni bo tako na koncu plačeval 2x ceno za enako uporaben avto, hkrati mu bo pa taista politika nabila še eko davke na elektriko, ko bomo tako daleč. Ker če si slučajno pozabil, malo poglej kolikšen delež davčnih prihodkov prispevajo davki vezani na goriva v evropskih državah. In to bo ob prehodu na EV potrebno nadomestiti. Recimo ZDA in ostale države so zaradi manjše davčne obremenitve goriv v bistveno boljšem položaju za prehod na EV.
Saj sem ti že napisal, da bo politika silila v smer EVja in bodo zato potrošniki PRISILJENI ''samovoljno'' izbrati EV.Glede obdavčitev je jasno, da bo moralo biti obdavčeno s podobnim zneskom kot danes, ampka ICE bo obdavčen še toliko bolj, tako da razmerje imaš potem isto. Dokler bo EV kot celota pokuril za premikanje manj energije bo to cenejši prevoz na km, kljub temu da gor obesiš enak absolutni znesek davka. Glede nakupne cene bo pa treba nekaj narediti, tu čakamo ekonomijo obsega.
Ne sodi sedaj po sebi. Tu ne gre za navado, ampak za uporabnost. Sedaj ti najbrž rad samo klikaš, zato je res dovolj že preprosta igrača. Zato najbrž tudi ne boš verjel, da se je dejansko dalo pregledovati popravljati dokumente na teh mobilnih napravah s fizičnimi tipkovnicami dobesedno kjerkoli. Ampak takšnih uporabnikov nas je malo, zato smo tržno nezanimivi, dočim klikaši, to pa je biznisStara navada železna srajca pravijo. to kar ti iščeš se reče prenosni računalnik, ker kako si pa drugače predstavljaš da boš urejal dokument, torej potrebuješ velik zaslon + fizično tipkovnico= Prenosnik.
TCO se vedno računa z realnimi stroški polnjenja. Pri nekaterih avtih je to 95% polnjenja doma, pri nekaterih pa tudi krepak delež na DC polnilnicah. Odvisno od planiranega profila uporabe. Firme dobro vedo, kje se vozijo avti in kako, vsak zase pa tudi menda zna ocenit, kje in kako se vozi.Ko je treba zagovarajt domet in da se "pač 1x ustaviš za 20 minut", potem je na tapeti hitro polnjenje in kavica. Ko je treba zagovarjati TCO, potem se privlečejo na plano izračuni ob polnjenju doma, samo toliko, kolikor rabiš, moraš biti na pravilni elektro-distributerju in po možnosti imeti SE...
No, torej. 20 kWh, pa Ionity 80 centov (tadraga cena, ki je skoraj nihče ne plača. 16 € na 100 km. Sem zadnjičl polnil v Nemčliji na Ionity, dirket nad avtom je bil znak za cene goriva. 2,34 €. Pri porabi 7 je to koliko, 16 € na 100 km?Poleg tega, da moraš imeti malo morje kartic (naročnin) na xy različnih polnilnic, če hočeš kolikor toliko ugodno polnit. Zadnjič sem se ravno ustavil na pumpi da tankam, nekoliko severno od Dunaja proti Češki, dizel nekaj čez 2€/l... Zraven kar nekaj (praznih) polnilnic Ionity, cena skoraj 0.9€/kWh. Pri porabi cca 20kWh/100km, kolikor ti uspe, če voziš po polžje... Se TCO ne izzide
Lepa. Priročno vzameš najdražjo možno ceno za dizel, potem pa zraven navržeš še, kako je bilo naslednjič na elektriko ceneje.No, torej. 20 kWh, pa Ionity 80 centov (tadraga cena, ki je skoraj nihče ne plača. 16 € na 100 km. Sem zadnjičl polnil v Nemčliji na Ionity, dirket nad avtom je bil znak za cene goriva. 2,34 €. Pri porabi 7 je to koliko, 16 € na 100 km?
S tem da naslednje polnjenje je bilo pa po 15 centov na kWh oziroma 3 € na 100. Če bi izven AC polnil ICE, bi bilo pa cca 12 €. Ja, TCO ...
Aja, porabo sem imel 20, ampak ne po polžje. Povprečje 100 LJ-MUC s cestnimani, tuneli, zastojem, deli na cesti in vožnjo iz centra Lj krepko v predmestje MUC ... Če češ, ti kompleten strošek vsega polmnjenja za tja in nazaj izbrskam in napišem.
Obračaj kakor češ, ampak trditev, da se ne da in ne splača, ni res. Lahko pa tebi ni všeč. To pa je tvoja pravica in temu ne oporekam. Pač ne kupit.
PS: uporabljam 3 kartice. Čez kak mesec le še 2. Pa še to le v tujini. Pri nas le 1 (zdaj 2). Zgodba s potrebnim kupom kartic je pravljica iz časa prvih EV. Zgodovina.
SJTV primerja ID3 s 77kWh baterijo, ne 58kWh. Vrzi malo uc na to ceno . Javi, če ga še razumeš .Po eni strani SJTV zastopim. Če malo preletim cene golf 2.0 TDI r line 34k, pa matrix iq led, zimski paket, paket polnjenje in je nekje 36 jurjev po konfiguratorju, ID 3 z toplotno črpalko, drugega tako ne moreš doplačati je 45K. Cena z odbito subvencijo nekje 40K. Zadeva se je cenovno zelo zbližala, pa ne na račun pocenitev električarjev ampak nenormalno navijanje cen becin/dizl. Tle posebej izstopa Vag grupa. V tem primeru raje ID3 vzamem kot golfa. Za nas varčne slovence problem nastopi čez xy let. 10 let starega dizl golfa z realnimi 150k km boš prodal za med, ID3 z sfukano baterijo pa bo samo še za v prešo. Z tega vidika boš z golfom še dodatnih 5-7 jurjev profitiral. Tle pa TCO električarja pade na celi črti.