Oglaševanje

slo91

Pripravnik
26. jul 2007
435
2
18
Ljubljana
Recimo da imam določen izdelek ali storitev, ki je zanimiva za veliko večino gospodinjstev v Sloveniji. Kakšno oglaševanje je po vašem mnenju najboljše v takem primeru? Jumbo plakati, televizijski oglasi, pošta....?

Lep pozdrav
 

Don_Corleone

THE GODfather
3. sep 2007
5.638
0
36
38
odvisno koliko € imaš na razpolago. potem odvisno od tega, si dobiš cene za vse možne reklame in pretehtaš kako bi čim več ljudi videlo ta oglas oz reklamo. če imaš dovolj €, pa lahko izbereš npr nekaj jumbo plakatov, reklame na dom in v kak časopis ali pa na tv.
 

tis

Fizikalc
25. jul 2007
5.423
0
36
Odgovor žal ni tako enostaven, kot je napisal boter.

Pričakovati odgovor kakšno oglaševanje je "po našem mnenju najboljše" v takem primeru ni smiselno.
Zakaj? Poleg želenega dosega oglaševanja je potrebno oglaševanje prilagoditi produktu oz. pričakovanemu procesu odločanja za nakup produkta. Najprej se vprašaj: Kdo v gospodinjstvu se odloča, Zakaj se odloča, kdo uporablja, ipd. ....

Tako kot si sedaj ti vprašal je najbolje:
- oglaševati v dnevnem časopisju
- oglaševati v periodiki, ki pokrije vse ciljne skupine (od cicibana do managerja)
- oglaševati na jumbo plakatih
- seveda tudi na televiziji (čang šlang style),
- direktna pošta (naslovljena vsakega posameznika v gospodinjstvu) je tudi nujna

(upam, da je razumljivo, kaj sem želel povedati)
 

Don_Corleone

THE GODfather
3. sep 2007
5.638
0
36
38
seveda da to ni enostavno, ampak kaj čem mu jaz zdej vse na dolgo in široko razlagat. pri vsaki reklami je določena možnost, da sporočilo ne bo prišlo na cilj. eni ne berejo časopisov, drugi imajo na nabiralnikih nalepke proti reklamam, tretji ne gledajo televizije...
 

Mitzy

Fizikalc
19. jul 2007
1.079
0
36
Far from here
Če se gre za večjo zadevo (s tem ne mislim fizične velikosti produkta), bi stvar prepustila strokovnjakom, ker oglaševanje za sabo potegne ogromno psiholoških, demografskih, geografskih ipd. dejavnikov, segmentacija trg, + ostalih n-pogojev, je pa res, da bi bila v tem primeru to kar zajetna investicija (sploh če s produktom šele prodirate na trg in za sabo nima nobene že znane blagovne znamke).

V nasprotnem primeru pa si v roke vzami kakšnega KOTLERja (Philip Kotler - Marketing management - trženjska biblija
smile-1.gif



Lp, Mitzy