Pa mislis da imajo ti modeli custom podvozje, ali vzamejo od druge znamke? Diske, ploscice, roke, polosivine, ležaje, ipd…torej potrosno robo ki se najveckrat servisira…saj motor/baterija ne bo problem
Ne bom nič mislil, ker to pomeni nič vedeti, bi ti pa komentiral tole:
- da baterija ne bo problem, povej lastniku Dongfenga, ki mu pade baterija iz 40% na 1%, avto star par mesecev
Če ti misliš, da turški proizvajalci delajo za pest pšenice, potem premisli dvakrat. Ker še za avte, ki so splošno dosegljivi v velikih količinah in na katerih bi dosegli dober rvc nimajo v ponudbi navadnega stekla:
Upam da se bodo dobile kmalu turske sipe in luči za teslo da ne bo treba en.mesec cakat na njih..
Tako da, ta tvoj sestavek je v celoti popolna neumnost.
V primeru konkretno nizje cene vozila, bi mogoce delno zalaufalo. Ampak ponavljam, konkretno nizje cene. Ce bos prisparal par tisocakov.. s tem se ne bo noben normalen ukvarjal in narocal avte s kitajske.
Ni bilo potrebno mene citirati, ker moj sestavek se je nanašal na rezervne dele, ne na nakup avta preko ''alija''.

O tem imam sicer svoje mnenje

. Vključno s tem, da so kvazi vodilna platforma, ki je prodala v prvi polovici leta na celem svetu nekaj čez 7.000 vozil

.