Nissan Leaf

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.031
4.047
113
Sam sem zasledil tole novico na forumu o EV:

V odziv na #rapidgate je Nissan preizkusil polnjenje v avstralski puščavi, na hitri DC polnilnici sredi žgočega sonca
smile_sun.gif
, po 412 prevoženih kilometrih.
Pravijo da je moč in hitrost polnjenja v okviru pričakovanj:


file.php
Link?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.031
4.047
113
Domnevam, da gre za hec :)

Mimogrede, mislim, da Leafa sploh ne bodo prodajali v Avstraliji.
 

semnov

Pripravnik
19. feb 2009
188
22
18
Ja tudi sam sem naredil prve kilometre z njim. Na splošno dobra stvar, z nekaj pomankljivostmi. Bo poceni vožnja. In še ekološka.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.167
8.949
113
no no, ekološka ni ravno, oziroma so začeli pravilno označevat ta vozila in sicer Zero LOCAL emition vehicle. ;)
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.031
4.047
113
Berem, da števec hitrosti v Leaf2 kaže vsaj 10km/h več od realne hitrosti.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
12.218
3.369
113
To je zato da lažje dosegaš domet.

Voziš počasneje pa še 10 % več kilometrov narediš kot jih je dejansko.

No saj vw tudi pri 130 laže za 7 kmh.
Se pravi 137 kmh po števcu je 130 kmh po GPS
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.031
4.047
113
V bistvu je to zato, kar je razloženo v zgornjem video posnetku (če imaš čas si ga pogledati) in na kar sem opozoril že nekaj časa nazaj. Poleti bo situacija samo še eksponentno slabša.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Sem se vozil po Štilanki dva tedna in opazil ogromno Leafov - poleg množice klasičnih hibridov. Ker gre za večinoma precej vroče področje - tropsko bi rekel, z visoko vlago, bi upal spekulirat, da ta baterija ni tak problem kot se nekaterim zdi.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.031
4.047
113
In v tem je razlika. Enka je žrtvovala baterijo zaradi neobstoječe implementacije Thermal Management Systema in so bile posledice degradacij baterij jasne, na dvojki pa so se lotili reklamacij tako, da uporabniku, ko v zaprti škatli baterija doseže določeno temperaturo, omeji moč hitrega polnjenja (do 14kW), omeji pa tudi moč, ki jo ima uporabnik na voljo za vožnjo.
In to se zgodi že po prvem hitrem polnjenju, pa še nismo blizu poletja.

Kaj pa bo poleti si pa lahko le mislimo.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Hm, ne razumem kaj hočeš povedat. Fakt, ki sem ga jaz opazil je, da se v precej vročem delu sveta vozi veliko Leafov - če bi bili tako za en drek, se verjetno nebi, sploh ker avto - katerikoli - pri njih ni poceni hec - 300% dajatve!!!

Edino kar jih po moje sploh ne prizadene je hitro polnjenje, ker nekih polnilnih postaj sploh nisem videl, ergo polnijo doma.
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
3.970
2.687
113
Ti si verjetno videl prve generacije. Kot ti je Andy napisal so imeli ti problemi z degradacijo baterije, se pravi je baterija dokaj hitro izgubljala kapaciteto in posledično se je manjšal domet. Verjetno še vedno zadošča za mestna skakanja samo (govorim na pamet) nov je s polno baterijo prevozil 100, po 1 letu s polno baterijo prevozi 85 in tako naprej.