Nissan Leaf

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.042
4.049
113
O tem sem že bral. Dejansko se da to implementirati z vsakim vozilom, ki ima CHADEMO priključek.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.534
6.590
113
Ni slaba ideja, s tem bi se nekako upravičila, ekonomično, velikost baterij, ki bi za večino EVjev bile neuporabljene, če bi seveda obstajale baterije, ki bi omogočale 700km+ domet, ki ga človek rabi parkrat na leto
smile-1.gif

ampak potem bi pač naredili nek SW, avto ves čas na omrežje, ponoči črpa elektriko, podnevi jo oddaja.

Ampak...sem ziher da bi s tem bilo potem konec dnevne/nočne tarife in spet ne bi bilo tako ekonomično to početi
wink-1.gif
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.650
780
113
Saj imamo že danes črpalne elektrarne pa je še vedno razlika med dnevno in nočno tarifo, seveda pa ne sme obstajati preveč takih ki bi počeli isto, ampak mislim da se za nadaljnih n let ni za bat.

Ampak se je treba vprašat kaj bo od tega imel lastnik, če si predstavljamo da avto jasno polniš ponoči, potem dopoldne greš v službo, ko prideš nazaj pa bi recimo do 10h zvečer uporabljal kar Leaf-a za vso elektriko, če bi kaj ostalo bi pa vračal v omrežje.

Tako bi npr. porabil 700 kWh/mesec NT in še vrnil 200 kWh/mesec VT, kako bi naši birokrati to uspeli izračunat? Po koliko bi ti plačali to vrnjeno energijo v omrežje? Mislim da bi hitro prišli do tega da se ti splača samo do točke kjer si na VT na nuli.

Prihranek:
Če je trenutno razmerje VT:NT 3:5 (ker avto itak polniš ponoči), potem bi z vračanjem v omrežje prihranil 17% na variabilnem delu položnice, torej ca. 13€/mesec prihranka.

To je 1500€ prihranka v 10 letih, se splača, kurit baterijo zaradi tega?
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.534
6.590
113
Če je baterija v najemu ti je vseeno, ker itak dobiš novo, ko/če ji pade kapaciteta, kar pa itak pride v poštev pri Leafu.

Saj ne, da bi bila zdaj to neka jaka bogatija, pač dodaten PR in razlog, da se nekdo odloči za EV, če že cena ni ugodna, pač nudi druge ugodnosti. Recimo.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.042
4.049
113
Jaz bi rekel, da so ti sistemi bolj namenjeni kot back-up v nujnih primerih izpadov elektrike. Recimo nekaj takega, kot je to imel Pečjak narejeno v času žleda.
Npr. nekaj podobnega je narejeno za Volta/Ampero - neuradno seveda. Volt/Ampera ima 1.5kW DC-DC pretvornik iz HV na 12V baterijo. Na 12V baterijo se priklopi 1.5kW inverter iz 12V na omrežno napetost. Pri tem moraš imeti avto vključen, da avtov DC-DC pretvornik dobavlja elektriko 12V bateriji.
Ampera/Volt je še toliko bolj primerna, ker, ko se izprazni njena HV baterija, zažene bencinski motor in le-ta postane vir elektrike, ki napaja celoten sistem.

1.5kW, kolikor pa ta sistem omogoča, pa je načeloma zadosti za osnovne potrebe hiše (razvetljava, črpalka centralne kurjave,...).
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.650
780
113
Smisel kot backup vidim samo pri PHEV, ker v nasprotnme primeru imaš pri daljšem izpadu elektrike poleg vseh problemov še nepremičnino v garaži.
 

igi

Guru
13. okt 2007
5.394
1.013
113
Celje
Obišči stran
Dokler so polnilnice še zastonj imaš po tem tudi elektriko "za doma" lahko zastonj...

Ali pa polniš v službi "brezplačno" in elektriko neseš ob 15.00 domov
evil.gif
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.374
303
83
za vikend je bil avantcar-jev v Trzicu - madonca v zivo je (se vedno) grd, sploh z boka, ko sam sat4n
oprosti, ne morem mimo oblike
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
1
36
Imajo srečo,da je bil Leaf tako dolgo brez prave konkurence...me zanima koliko bi se jih prodalo,če bi že od vsega začetka prodaje (od 2010) na trgu obstajala E-Astra,E-Golf,E-Mazda3,E-Focus,itd...?
Meni na zunaj sicer ni niti preveč grd,mi je pa toliko grša notranjost!
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.042
4.049
113
Nissan recalls 47k Leafs for freezing brake booster

Citat:
The Basics: Nissan is recalling 46,859 examples of the 2013-15 Leaf EV manufactured between November 19, 2012, and July 31, 2015.

The Problem: The relay inside the electronic brake booster could freeze and not function properly, forcing the driver to apply more effort to slow down the vehicle.

Injuries/Deaths: None reported.

The fix: A simple reprogramming of the Intelligent Brake Control Unit is all that's required.

If you own one: Watch out for the brake warning light when starting up the vehicle after it was parked in the cold for a long period of time, and prepare yourself to apply more pressure than usual on the brake pedal.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.650
780
113
Oni nimajo vozila pri sebi na zalogi, to je ponudba iz tujine in tam je taka cena verjetno normalna, v Slo pa pač ni ker imamo 7.5k € subvencije na novega.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
1
36
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Oni nimajo vozila pri sebi na zalogi, to je ponudba iz tujine in tam je taka cena verjetno normalna , v Slo pa pač ni ker imamo 7.5k € subvencije na novega.

Avto je (bo) iz tujine,ne ponudba...ponudba iz tujine bi bila,če bi bil link iz Mobile.de!
Se ti zdi normalno,da slovenska avtohiša na slovenskem avtoportalu prodaja pol leta starega Leafa (s slabšo baterijo) po ceni novega z boljšo baterijo
sprasujem se.gif
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.650
780
113
Ponudba je glupa se strinjam, ni pa treba biti picajzelj, avto se prodaja nekje v tujini, lahko ga ponuja več posrednikov lokalno med njimi tudi ta slovenski, nebi se čudil če bi bil točno ta avto ponujen tudi na mobile.de ali na kakšnem drugem lokalnem portalu.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
1
36
Heh,sploh ne gre za picajzelstvo...ampak vidim da ne razumeš dobro,kako te stvari potekajo
smile-1.gif

Avto se NE prodaja "nekje v tujini",ampak lepo pri slovenskem ponudniku na slovenskem avtoportalu...bo pa avto pripeljan iz tujine,ko (če) se nek slovenski kupec odloči za njega,in to je vse kar ima ta ponudba opraviti s tujino!