Nissan Leaf

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.742
6.624
113
Ampak laganje o bateriji bi se lažje dokazalo?

Recimo; kupiš rabljen EV in ti rečejo da je baterija na 80% kapaitete. Prideš domov, ugotoviš da je zgolj 50%. Teoretično ni možno, da bi prišlo do 30% padca kapacitete samo v "nekaj dneh", torej je nesporna krivda na strani prodajalca, saj je zagotovo vedel, kakšno je stanje. Ali pač?
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
1
36
Verjetno res,ampak dejstvo je,da imaš kot kupec s tem same probleme,še posebej,če se stanje "popravi" šele po nekaj mesecih,kot je omenjeno v članku. Potem pa dokazovanje prodajalcu...pa on nič kriv...pa on ni za to odgovoren...pa on za to ni vedel...itd...
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.742
6.624
113
Žal je in vedno bo tako, preprodaja rabljenih vozil je velik biznis, biznis nepoštenih ljudi. To je pač narava biznisa, kupiš poceni in prodaš dražje, nemogoče je brez nategov se it tega posla, to bi moralo biti vsem jasno. Ali nategneš tistega od koga se kupi in mu ne daš po realni ceni, ali pa nategneš onega ki mu prodaš po dražji
wink-1.gif
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
1
36
Poanta je v tem,da če bi Nissan naredil dobro,tekočinsko hlajeno baterijo,teh problemov z izgubljanjem kapacitete praktično nebi bilo. Tako pa so se šli varčevanje,sedaj so pa problemi.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.742
6.624
113
To varčevanje okoli EV mi res ni jasno, itak so cene uber visoke, še posebej cena najema, a še vedno se morajo it varčevanja?

Zdaj ali želijo čimveč zaslužit, ali pa niso sposobni izpogajat neke nizke, tržno sprejemljive, cene za baterije?

Če je še pred 8 leti stal 32" LCD TV skoraj 2000 eur, kako je trg tukaj skorigiral zadevo, da zdaj pride 200 eur, boljši model.
Pri baterijah pa se vrtimo vedno okoli nekih smešno visokih cen, pa če je baterija za telefon, laptop...ali avto, where is the catch?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.049
4.052
113
Citat:
Uporabnik wxy pravi:
Pri Leafu lahko vsakdo preveri stanje baterije preko navadnega OBD vmesnika in programa Leaf spy na svojem telefonu, ki je brezplačen, Leaf spy pro varianta pa je za doplačilo. Pač ne moreš nikomur zaupati in se moraš prepričati sam.
Tukaj pa imaš celotna navodila:
http://www.electricvehiclewiki.com/?title=Leaf_Battery_Application

Za to aplikacijo vem, sem jo videl tudi pri Simonu, ampak, če sem prav razumel, ta RESET, ki ga naredijo goljufi, zresetira tudi GID-e, ki so merska enota za merjenje kapacitete baterije pri Leaf-u, tako da predvidevam, da ti tudi ta aplikacija tega ne prikaže takoj, ampak šele po nekem času, ko se algoritem merjenja kapacitete baterije 'nauči' dejansko kapaciteto izrabljene baterije.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.049
4.052
113
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Poanta je v tem,da če bi Nissan naredil dobro,tekočinsko hlajeno baterijo,teh problemov z izgubljanjem kapacitete praktično nebi bilo. Tako pa so se šli varčevanje,sedaj so pa problemi.

In zato vemo, zakaj Renault ne prodaja avtov z baterijo
wink-1.gif
 

wxy

Pripravnik
18. jul 2014
202
0
16
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik wxy pravi:
Pri Leafu lahko vsakdo preveri stanje baterije preko navadnega OBD vmesnika in programa Leaf spy na svojem telefonu, ki je brezplačen, Leaf spy pro varianta pa je za doplačilo. Pač ne moreš nikomur zaupati in se moraš prepričati sam.
Tukaj pa imaš celotna navodila:
http://www.electricvehiclewiki.com/?title=Leaf_Battery_Application

Za to aplikacijo vem, sem jo videl tudi pri Simonu, ampak, če sem prav razumel, ta RESET, ki ga naredijo goljufi, zresetira tudi GID-e, ki so merska enota za merjenje kapacitete baterije pri Leaf-u, tako da predvidevam, da ti tudi ta aplikacija tega ne prikaže takoj, ampak šele po nekem času, ko se algoritem merjenja kapacitete baterije 'nauči' dejansko kapaciteto izrabljene baterije.

Seveda je možno vse prirediti, saj je v končni fazi le elektronika, točni podatki pa so na servisu, kjer neprestano daljinsko spremljajo telemetrijo preko SIM kartice v avtomobilu. Aplikacija je mišljenja kot pripomoček uporabnikom ima ogromno uporabnih podatkov, potem pa preveriš še ujemanje podatkov s servisno knjigo. Nisem vsega bral, samo če je to Nissan prodajalec, ne razumem zakaj prirejanje podatkov? A ni baterija v Ameriki v garanciji 5 let oz. 100000 milj (160 kkm). Zakaj baterije ne zamenjajo na garancijo? So že sami kaj čarali in je v tem problem? Lahko bi zamenjali samo par celic in bi bil avto spet ok.
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.049
4.052
113
Pri Simonu, ki ima trenutno 77% originalne kapacitete, so vse celice degradirane enakomerno, tako da vsaj to.
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Mučke?
Če ti principal ponudi ceno, s katero bi bil avto 5 jurjev dražji od konkurence in ne pristane na nižjo, bi bil bedak, če bi se ga spravil prodajat.

5k višjo ceno? Zakaj se potem v Avstriji (kjer so avti z redkimi izjemami sicer cca.10-15% dražji) PULSAR prodaja za 15k EUR (1.2 T motor). Ali je naš trg res tako butičen in specifičen?

http://www2.nissan.at/angebote/details/city-cars/pulsar.html
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
1
36
Razumem,Nissan...ampak tema je o Leafu,zato vprašam kaj ima nek Pulsar,ki ne zanima nikogar,tukaj povezave z električnim Leafom?
smile-1.gif
 

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
Citat:
Uporabnik wxy pravi:
Lahko bi zamenjali samo par celic in bi bil avto spet ok.

Pri električnih avtomobilih se skoraj nikoli ne menjuje celic. Ker okvara ene ali dveh celic je praviloma možna samo pri novem avtomobilu, kjer je nekaj prišlo iz fabrike na pol ferdirbano.
Pri navadni uporabi se pa celice iztrošijo približno enakomerno in z zamenjavo celice dobiš samo to, da hodiš na servis vsak teden menjavat po eno celico, namesto samo enkrat zamenjat cele baterije. V prvem primeru zapovrh dobiš še totalno neuravnotežen sistem in gredo reči cugrund še hitreje, kot v začetku.
 

wxy

Pripravnik
18. jul 2014
202
0
16
Citat:
Uporabnik Dr_Strangelove pravi:
Citat:
Uporabnik wxy pravi:
Lahko bi zamenjali samo par celic in bi bil avto spet ok.

Pri električnih avtomobilih se skoraj nikoli ne menjuje celic. Ker okvara ene ali dveh celic je praviloma možna samo pri novem avtomobilu, kjer je nekaj prišlo iz fabrike na pol ferdirbano.
Pri navadni uporabi se pa celice iztrošijo približno enakomerno in z zamenjavo celice dobiš samo to, da hodiš na servis vsak teden menjavat po eno celico, namesto samo enkrat zamenjat cele baterije. V prvem primeru zapovrh dobiš še totalno neuravnotežen sistem in gredo reči cugrund še hitreje, kot v začetku.
Ti to pišeš na pamet ali imaš kakšne izkušnje s tem? Saj je govora o Leafu, ki je relativno nov avto in do 100 k km se bo izvajalo ravno to, da bodo zamenjali slabe celice in ne celotne baterije. Imaš absolutno prav in tako bi moralo biti, vendar je za Evropo malo drugačna zgodba. Verjetno v Ameriki zaradi določenih predelov, kjer imajo visoke temperature bodo menjali celotne baterije, kako bo pa v Evropi pa verjetno še ne vedo dobro in ni jasnih informacij. Pravtako nisem še nikjer v Evropi zasledil, da bi komu menjali celotno baterijo. V Ameriki je marsikaj drugače in verjetno že sam pravni sistem in zaveza proizvajalca se lahko iztoži za dobre odškodnine. Sem govoril z Nissan serviserjem iz Celovca, ki je rekel, da Leafu v dobi garancije ne menjajo stare baterije z novo. Avto pošljejo z vleko (celotno vozilo) na Dunaj in ti potem zložijo baterijo. Pravi da se Nissan sklicuje na garancijo (pod 70 % kapacitete baterije v 5 letih oz. 100K km) in baterijo zložijo tako, da je nad to mejo kapacitete. Ali bodo dajali nove celice oziroma flikali s starimi pa ni povedal. Me je zelo presenetila ta izjava a kot kaže imajo taka navodila. Upam, da bodo pri Nissanu spremenili mišljenje in menjali celoten paket baterije, vendar je potrebno počakati, da bodo vsaj kakšno zamenjali. Če pa kdo ve za koga, ki je dobil novo baterijo, pa naj javi.
 
Nazadnje urejeno:

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
Še enkrat za malo tumaste: Zamenjava posamičnih celic je najdražja možna rešitev. Celice se izrabljajo relativno enakomerno. Zamenjava ene celice reši problem za morda teden ali dva. Potem se razjebe že sledeča celica. Mešanje nove celice s starimi zapovrh še dodatno vrže baterijo izven ravnotežja.

(Če ti še ni jasno, ponavljaj preteklo besedilo, dokler ne bo jasno.)

Zadeva preizkušena že na Priusih z NiMH baterijami relativno neobčutljivimi na uravnoteženje. Best case scenarij je bil, da je baterija zdržala še 10.000 km, potem je škrpnila že druga celica. Servisna ura je 50 EUR na uro. Ena celica vsaj 4 ure dela, torej 200 EUR. 200 EUR samo za delo na 10 k km, NO Go! Šalabajzerji ti bodo sicer računali manj na uro, bodo pa dva dni motali po bateriji in avtu in ga po možnosti še zakurili.
Skratka edina dolgoročna pametna rešitev za izstrošeno baterijo je zamenjava vseh členov z novimi, torej celotna nova baterija ali pač obnovljena. Zamenjava člena je dobra samo da se avta losaš in koga nategneš pri prodaji.
 
Nazadnje urejeno: