Nakup rabljenega Tourana

  • Spletno mesto uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. Izvedi več...

gufy

Pripravnik
11. apr 2009
557
0
16
#2
Zdravo!

Verjetno se bo šlo v nakup rabljenega Tourana, letnik tam okoli 2011 - 2014, 2.0TDI. Na kaj je treba kaj posebej gledati pri teh avtih?
Vsekakor bom pregledal servisno zgodovino, tudi preko carfaxa in brez tega se skoraj ne upam kupiti škatle. Je še kaj posebnega, mogoče glede mašine ob podobnega?

Lp
 

vomedo

Pripravnik
9. dec 2016
93
4
8
#3
2.0 TDI CR, v kolikor je redno servisiran, je bulletproof. Za ostalo pa tudi skoraj upam trdit, da je neproblematično.
 

luka51

Fizikalc
16. avg 2007
5.959
69
48
#5
EGR. Če še ni bil menjan (kar dvomim) ga boš menjal. Če vzameš GSV garancijo maš 100€ samoudeležbe pri EGR-u
 

gufy

Pripravnik
11. apr 2009
557
0
16
#6
2.0TDI so itak vsi CR kajne?

Iščemo nekaj s cca 150 k km, torej je za pričakovat, da bo treba menjat sklopko & vztrajnik enkrat v naslednji 100 kkm. Po lastnih izkušnjam raje malo prej kot kasneje

Kaj točno je z EGR? se samo zapaca ali je nujna menjava? Gledam cene, okoli 250€, ni tako grozno, če vse ostalo špila.

Glede dieselgate pa sploh ne bom spraševal, so dolge klobase drugje napisane
 
15. avg 2007
10.616
44
48
#7
Sodelavec ga ima namen prodajat
letnik 2011, motor 1,6 cena okoli 12000 ampak je pripravljen spustit menda

poslji ZS ce te bo zanimalo da vaju povezem
 
22. sep 2008
4.678
101
63
#8
Pri egr-u je težava to da je treba pol avta podret da prideš do njega. To pomeni da odpade opcija da ko začne egr srat sam 4 vijake odršraufaš in ga spucaš dokler res ne crkne. Kot pri večini. Jaz sem ga menjal pri 200k ko se je delal veliki servis.

2011 do 2012 letniki imajo 150k samo na štajerskem. Povsod drugje pa 2x toliko. Aja, pa slovenskih 2.0 praktično ni.
 

VAG

Fizikalc
11. avg 2007
1.290
1
38
#10
Citat:
Uporabnik Apollo8 pravi:
Sodelavec ga ima namen prodajat
letnik 2011, motor 1,6 cena okoli 12000 ampak je pripravljen spustit menda
poslji ZS ce te bo zanimalo da vaju povezem
1.6 TDI odsvetujem, še posebej, če so mu že na uradnem servisu naredili downgrade.
Cena je pa tudi pretirana, razen če ima avto realnih 50.000 km.

Jaz sem točno pred dvemi leti gledal za Tourani, so bile (končne) cene letnika 2011-12 nekje okrog 12k €, za slabih 13k € bi dobil že 2.0 motor, vse slovensko poreklo in z realnimi okrog 100k km.
 
22. sep 2008
4.678
101
63
#16
Dobro nehajmo srat po temi, napisal sem iz lastne izkušnje izpred treh let, ko v treh mesecih nisem našel slovenskega 2.0 TDI, iskal sem starega do 3 leta. Oziroma, bil je eden, ki se je prodal v dveh dneh. Za 20k, ostali so bili tam nekje do 17k. 2-3 leta stari s 120-150k.
 

Hondi

Fizikalc
18. avg 2007
2.496
6
38
#17
nafehtaš enega, ki ima tester in zna brati parametre delovanja + ECU info
tako bo ziher, da:
- imaš DPF še vgrajen in koliko je kritičen/zabit, kdaj je nazadnje delal ECU regeneracijo
- je ali ni bil še na dieselgate posodobitvi
- turbina polni tako, kot mora

vse ostalo je malo stvar sreče :D

pa še opomba: najprej ga pojdi sam gledat, ker če že tebe kaj moti, potem bo stručko sigurno potopil nakup:D
Malo imaš smolo, ker iščeš avto, katerih resnično v SLO praktično ni naprodaj
 
Nazadnje urejeno: