Nakup iz ene spletne trgovine in cena je 0E

Tenforest

Majstr
3. sep 2007
5.633
490
83
41
povsod malo
Ena spletna trgovina nima za artikel nobene cene piše samo:
Priporočena prodajna cena z DDV: in to je vse. Kliknem daj v košarico in še vedno ni cene ko se doklikam do konca mi piše:
Skupaj v košarici: 0,00 €
DDV (20.00%): 0,00 €
Poštnina: 3,49 €
Znesek za plačilo: 3,49 €

Kaj zdaj a to pravno velja?
Med pogoji uporabe piše:
Vse cene so izražene EUR.
Cene veljajo od 01.01.2008 do preklica. Pogodbe je mogoèe skleniti v slovenskem jeziku.Vpogled sklenjene pogodbe je mogoè do 3 leta po datumu sklenitve pogodbe. Za vpogled cen v Euro valuti, pri izdelku kliknete na veè informacij!

Dostava
Blago naroèeno do 13 ure bo odpremljeno še isti dan našemu pogodbenemu partnerju Pošti Slovenije, ki vam bo naroèeno blago dostavil. Blago naroèeno po 13 uri bo odpremljeno naslednji dan oziroma v ponedeljek v primeru naroèila v petek po 13 uri. Naroèeno blago vam bo poslano priporoèeno in je last pošiljatelja do konènega plaèila. Dostava blaga je omejena na obmoèje Republike Slovenije. Poštnino krije kupec in jo plaèa ob prevzemu. V primeru daljšega dostavnega roka, napr. ko artikla ni na zalogi, vas bomo osebno kontaktirali (preko ob nakupu vnešenega e-naslova ali telefona).

Cenik dostave (plaèilo po povzetju):
Razred 1 - do 2 kg - 2,00 €
Razred 2 - nad 2 do 5 kg - 3,3 €
Razred 3 - nad 5 do 15 kg - 6,50 €
Dostava artikla v vrednosti nad 100,00 € brezplaèna!

in še
Vse cene so izražene v Eur in vkljuèujejo davek na dodano vrednost.
skrbi in se trudi, da je spletna stran ažurna in toèna, vendar napake so možne in ne dajemo nobene garancije ali jamstva za toènost informacij, kakor tudi ne prevzemamo nobene odškodninske odgovornosti v tem smislu. Pridržujemo si pravico do vsebinskih sprememb spletne strani kakor tudi splošnih pogojev...
je lastnik vseh slik na tej strani oziroma ima dovoljenje za uporabo s strani lastnikov. Vsaka nadaljnja uporaba slik, logotipov ali blagovnih znamk je prepovedana brez pisnega dovoljenja lastnikov in predstavlja kršitev zakona s podroèja avtorskih pravic in blagovnih znamk.

Z uporabo naše e-trgovine izražate svoje strinjanje s pogoji poslovanja.

Malo sem skrajšal njihove splošne pogoje predvsem zaradi morebitnega navala na to spletno trgovino.
Vse kar sem napisal zgoraj je resnično in je samo copy/past iz te spletne trgovine.
Pa to ni edini artikel jih je še nekaj.
 
Nazadnje urejeno:

Numy

Majstr
1. jan 2008
9.833
371
83
Nižje na strani ti pa pišejo cene v evrih, res pa je nekaj narobe in jih ne izpiše ko daš v košarico. Jaz se ne bi zanašal na to, da boš dobil zastonj.
 

Tenforest

Majstr
3. sep 2007
5.633
490
83
41
povsod malo
Sem že naročil in to več artiklov.
NIKJER NI NAPISANE CENE! Niti pri končnem naročilu vedno piše 0,00€.
Sej se ne zanašam na to ampak če nikjer ni cene... kako naj jaz vem kakšna je cena? Saj je spletna trgovina! Ne morem fizično v trgovino it in preverit! Če imajo pa zanič narejeno spletno stran oz nesposobnega vnašalca ali pa so pozabili vnesti cene pa nisem jaz kriv.
Če mi piše na printable order form za plačilo toliko in toliko bom toliko in toliko plačal. To zame velja kot končni račun.
Aja pa D.O.O. so.
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
36
Kaj pa ce bi jih obvestil? Ker taksna napaka se hitro zgodi, ce je kdo med vami kdaj urejal taksno stran...
 

Tenforest

Majstr
3. sep 2007
5.633
490
83
41
povsod malo
Saj sem itak hotel zavrnit naročilo.
No danes sem dobil po mailu, da se opravičujejo,
Citat:
Zaradi tehničnih težav se pri določenih artiklih ni izpisala cena artikla (tudi pri vašem naročilu)
na zalogi in bi bili na zalogi šele čez več tednov... in mi pošiljajo novo ponudbo... in grem na njihovo spletno trgovino in imajo še vedno ceno 0,00€ .
Zame so zreli za obisk nekaj inšpekcij. Jaz pa hočem svoje naročeno za to ceno, ki so mi jo napisali v prvem računu!
 

Ateis

Guru
13. sep 2007
2.200
670
113
če je ena nesorazmerna s produktov (npr. izdelek za 0 evrov), se prodajalec lahko zgovarja na napako.

lp
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
36
aja si poslal mail. Potem pa sorry
zmaga.gif
 

Odisej

arhivar
Osebje foruma
Administrator
2. sep 2007
7.645
9
113
Alter.si
www.skodelica-s-sliko.com
In povsod ti piše v disclamerju, da se lahko cene spremenijo kadarkoli brez vnaprejšnjega sporočila, naročilo preko spleta pa se tretira bolj kot predračun kot končna pogodba...
 

lost1

mnz
19. jul 2007
8.414
125
63
Spletna trgovina je kar enako kot prava trgovina, napake krije prodajalec.
 

Numy

Majstr
1. jan 2008
9.833
371
83
Citat:
Uporabnik Tenforest pravi:
Sem že naročil in to več artiklov.
NIKJER NI NAPISANE CENE! Niti pri končnem naročilu vedno piše 0,00€.
Sej se ne zanašam na to ampak če nikjer ni cene... kako naj jaz vem kakšna je cena? Saj je spletna trgovina! Ne morem fizično v trgovino it in preverit! Če imajo pa zanič narejeno spletno stran oz nesposobnega vnašalca ali pa so pozabili vnesti cene pa nisem jaz kriv.
Če mi piše na printable order form za plačilo toliko in toliko bom toliko in toliko plačal. To zame velja kot končni račun.
Aja pa D.O.O. so.

Joj kakšna jezna "pravičnega".

Dej model, kakorkoli opravičuješ, še vedno hočeš krasti.
 

jurek1973

Guru
3. sep 2007
3.886
805
113
Joj, v kaj se vtikaš. Takih primerov je bilo ob prehodu na evro cel kup, ko so se preračunavale cene iz SIT v EUR,
pa se je cena dvakrat preračunala (delila z 239,64), ali je pa sploh ni bilo.

In se je tudi našlo nekaj takšnih kot si ti in so naročili 3 pomivalne stroje, en sušilec, nekaj TVjev.
In lahko ti povem, da nihče ni dobil nič od naročenega.
Takrat so se zadeve reševale po dveh poteh:
* trgovina je enostavno izbrisala vsa takšna naročila in se pretvarjala, da se ni nič zgodilo.
To je enostavnejša rešitev. S tistim listom, ki ga sprintaš, pa si lahko nekaj obrišeš.
* po pravni poti pa je šlo nekaj v smeri, da ni bila "Izražena poslovna volja" prodajalca.
In so tožbe padle, ker je očitno prišlo do napake pri pripravi računov.
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.323
372
83
Ti povem zgodbo o človeku, ki je izsilil free servisiranje / odpravo napak kljub neservisiranju v garancijski dobi avtomobila? Ideja: kot vsak izdelek ima tudi avto garancijski rok, v katerem naj bi brezhibno deloval. Po tem dogodku je združenje uvoznikov zaprosilo za pravno mnenje (mogoče so celo sprejeli kak nov predpis?), ki se je seveda glasilo, da avtomobile ne gre enačiti z ostalo robo in garancija velja le ob predpisanem servisiranju.

Ali pa o človeku, ki je izsili top športni model avtomobila, za ceno osnovnega modela? Razlog je bil v nategu uvoznika, ki je v vseh oglasih (in teh ni bilo malo, tako da ni šlo za napako) navajal ceno "že za X SIT", zraven pa slika ta haupt modela. Ideja: dajte mi avto kot ga oglašujete na fotografiji, za navedeno ceno. Od takrat dalje vsi oglasi vestno vsebujejo drobni tisk "slika je simbolična".

Hočem reči - če imaš čas, znanje, denar in se ti da zafrkavat, lahko dosežeš marsikaj.
 

Ateis

Guru
13. sep 2007
2.200
670
113
sej to. eni pa mislijo, da vse kar je napisano drži kot pribito. zakaj pa jst nisem miljonar, ker sm enkrat dubu na NLB račun znesek 2M€, čez pol ure pa je bilo stanje normalno. hmm... se pravi, da če se računačnik/človek zmoti, sm jst avtomatično upravičen. to pa bi bla čudna logika. nekaj čisto drugega je pa marketinško zavajanje, kjer imaš na sliki nekaj, po specifikacija pa nekaj drugega. tam mogoče bi se dal kaj izpogajat.

lp
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.834
1.062
113
www.adriamedia.si
Če si na račun dobil 2M, potem je pa izginolo, lahko banko mirno tožiš. Ko je denar enkrat na tvojem računu, ti ga nimajo prvice več dol vzeti. Lahko te prosijo, da vrneš, lahko ga od tebe iztžijo (in ga tudi bodo), nimajo pa ga prvice samodejno sneti.