MTL be prepared!

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Rad bi videl, kdo bi tovarni Bosch npr. rekel, da ne bo mogel več tržit Bosch ESI tronic.

PS. V de imajo kapsi OBD readerje, ne vem pa kaj trenutno gledajo.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Ne vem sicer po katerem protokolu, ampak kamionom se priklopijo gor in gledajo koliko časa je že agregat (motor) v pogonu, saj so jim znane fore z vožnjo na 2 različni kartici...
Lahko pa da tudi kakšne parametre pregledujejo...
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.393
1.356
113
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Pa poglej to zadevo še z ene plati, ko že praviš da ne spreminjaš bita...
Dejansko kršiš licenčna pravila, saj omogočaš stvari, za katere uporabnik nima plačane licenčnine. Torej si dejansko "shekal, spiratiziral" programsko opremo v avto.
Če zadevo pogledaš še s tega zornega kota... Dovolj dolgo si delal v tem ,da vem da se strinjaš da ima point...

Brez zamere, ampak: take a chill pill.

Firma ima denarja za popizdit, mene pa bo pekla vest, ker sem odšravfal dol volan, pobral ven števce, precvikal vezico za njimi, ki je skupaj držala kabel z grlom za žarnico (res, žarnico sem moral kupiti) in ker sem potem kabel potegnil do koleščkov v sredinskih ventilacijskih režah (da so ti po novem osvetljeni)? Sicer pa bi takšno osvetlitev dobil, če bi naročil avt. klimo, ne ročne.
cool-1.gif


Sedaj pa to prevedi na softversko področje. Tukaj bi iz žepa potegnil frazo "pravni prekršek", kot ko me policaj ustavi pri 56 km/h...
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
You don't simpy get it.. kaj ne? Vseeno je če se firma nemarno kopa v denarju, če vrže gor avtorske pravice je to to. Copyrihgt in konec.
Kaj si ti kot balkanjeros misliš je pa čisto vseeno in irelevantno. Pa verjetno ni naklučje da začenjajo s tem na USA tržišču, raja tam je vseeno bolj dojemljivaglede kršenja avtorskih in intelektualnih pravic. Verjetno so krive tudi stimulacije (v obliki kazni)...
Meni osebno dol visi če pohekate vsa računala avta kakor vam je ljubo. Pa naložite fuc.kin.g Solaris, SLES ali RedHat gor. Nima veze. Samo v primeru okvare in nesreče ki so psledica teh dejanj tudi prevzemite odgovornost.
To je moj komentar na moj pogled.
In še odgovor XXXLu...
NE, ne boli me ker se Renaulta ne da twikat. Ker ima po večini stvari tovarniško vklopljene. Tiste tri, ki pa so odvisne od deželne opreme pa lahko vklopi tudi nepooblaščenc s testerjem. Da pa se ne bom negiral jih zna tudi na servisu (pooblaščenem) vklopiti/spremeniti.
 
Nazadnje uredil moderator:

jekleni

Guru
1. avg 2007
2.482
816
113
Ja sam avtorske pravice so tu BS. Ker potem je samo vprašanje, ali so ali jih ni. Ni potrebno nič joka in stoka o varnosti in tveganju.

Če pa gre za varnost in tveganje, tega ne moreš reševati s popolnoma nepovezanim zakonom.

Na koncu bo tako, da boš kriv, ker si z nožem za kruh zarezal v zrezek.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.367
229
63
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
če vrže gor avtorske pravice je to to. Copyrihgt in konec.
Drži, ampak moramo biti natančni. V članku (sicer sem ga na hitro preletel) se piše o tuningu, itd. torej tam seveda spreminjaš bit-e. Recimo v primeru prilagoditev pa do tega ne pride. Rešitev za podjetje je enostavna: naj naredi to tako, da boš moral spreminjati bit-e, potem se bodo pa lahko šli copyright. Ker to, da ti samo nekaj vključiš, kar sam program v osnovi omogoča, pač ne more biti kršenje copyright-a.
Citat:
Pa verjetno ni naklučje da začenjajo s tem na USA tržišču
Ni naključje. Money rules, tam je pač zakonodaja bistveno bolj pod vplivom velikanov in njihovih dobro plačanih lobistov, kot pa v EU. Zato to tam začenjajo. Ne zato, ker so bolj dojemljivi za kršenje copyright-a.
V EU je pa zakonodaja (za sedaj) bistveno drugačna in tista izjema, ki jo Hondi omenja ni ravno v prid proizvajalcem. Seveda so se pa z vsemi močmi in lobiji borili proti temu, a jim ni uspelo.
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:Na primer sam sem na passatu 2001 uredil dvig/spust stekel z originalnim daljincem na original elektroniki, kar se (še danes) ne da vklopiti s kodiranjem ali kakorkoli v VCDS.
A to misliš tole
grin1.gif
?
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
- DPF ja SAJ LUČKA OPOZORI najprej rumeno, potem šele rdeče. tričetrt folku to ne pomaga, saj ne peljejo na pregled napake niti, ko sveti rumena lučka za motor. Pomagala bi le "old school" boksarska rokavica a'la Tom & Jerry.
Primer: A4 2.0 TDI CAGA motor se prižge rumena lučka za motor, stranka vozi in vozi naprej. Potem rumena za dpf in rdeča za dpf, avto ne vleče več.
Razlog: okvara elektronske dušilne lopute, ki je posledično zaradi nezmožnosti regeneracije (pripiranje dušilne lopute ni možno) vodila v zabit DPF (vrednost 28g). Po menjavi lopute in prisilni reg je padlo na 12, po vožnji na 6g
No, še en primer in takih primerov je žal ogromno. Zato mora biti DPF regeneracija po mojem mnenju samodejna.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.371
302
83
ja dvig spust se takrat ni dalo z VCDS oz. spec. program, kjer si spremenil bite v komfortni elektroniki
Če se danes to da z VCDS, ne vem.

Kar se tiče tuninga: v Sloveniji je delovala podružnica podjetja SKN iz Nemčije, vsi programi tako power kot tudi eco tuning (tudi za kamione) so bili TUV certificirani. Če lahko v Nemčiji preprogramiraš krmilno elektroniko (mapiranje) in celo TUV certificiraš, kje je problem?
DPF regeneracija JE samodejna, če so izpolnjeni pogoji, en od njih je vsaj 1/4 tanka polnega, voda nad 75 stopinj (glej ga zlomka, 530d E60 crkne zgornji termostat za na pečko in doseže le 73 stopinj) in določen režim vožnje (konstantna obremenitev).
 

boc

Majstr
1. avg 2007
2.366
432
83
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
ja dvig spust se takrat ni dalo z VCDS oz. spec. program, kjer si spremenil bite v komfortni elektroniki
Če se danes to da z VCDS, ne vem.

Kako si ti takrat to rešil?

Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
Kar se tiče tuninga: v Sloveniji je delovala podružnica podjetja SKN iz Nemčije, vsi programi tako power kot tudi eco tuning (tudi za kamione) so bili TUV certificirani. Če lahko v Nemčiji preprogramiraš krmilno elektroniko (mapiranje) in celo TUV certificiraš, kje je problem?
pozabljaš na fovšijo ;-)
 

boc

Majstr
1. avg 2007
2.366
432
83
Kako pa je bilo z regeneracijo pri starejših DPF filtrih, ki je bil samo "lonec" brez kakega senzorja?
A tu je moral voznik sam poskrbeti, da se je filter "spihal"?

Citat:
Uporabnik BLABLABLA pravi:
Ena od stvari, ki govori vprid ročno sproženi regeneraciji je ta, da voznik običajno ve na kako vožnjo gre. In če se mora zapeljat samo 2-3 km pač ne sproži regeneracije, če si pa vzameš čas ali pa greš na 20-30 km vožnje je potem pravi čas za regeneracijo dpf filtra, ker se je motor toliko ogrel, da bo šla regeneracija zaradi dolžine poti gladko skozi.

A potem ti to prožiš med vožnjo ? A imaš vedno VCDS + NB / telefon s seboj?

Citat:
Uporabnik mtl pravi:
No, pri trenutnem vem po enem znaku, ampak ni panike, ker me vedno preseneti nekje na pol poti, traja pa par minut. Torej ima več kot dovolj časa, da stvar spravi skozi.
Kater je ta znak?
BTW: a v tisti vožnji v linku se je regeneracija kaj sprožila? ;-)

Sicer kaj ni v novejših avtomobilih tudi neka lučka, ki opozori, da je filter zamašen in, da more voznik malo po "gasu stopit"?
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.367
229
63
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik boc pravi:
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
No, pri trenutnem vem po enem znaku, ampak ni panike, ker me vedno preseneti nekje na pol poti, traja pa par minut. Torej ima več kot dovolj časa, da stvar spravi skozi.
Kater je ta znak?
Priporočeno prestavo mi javlja eno nižjo kot običajno.

Citat:
Uporabnik boc pravi:
BTW: a v tisti vožnji v linku se je regeneracija kaj sprožila? ;-)
evil.gif

Seveda, če je bilo pa čez 1300 km
cool-1.gif
.
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.336
760
113
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
In še odgovor Vincentu...
[cenzura] je bil tvoj foter, pa izdelek mu je tudi originalen uspel...
 
Nazadnje urejeno:

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.371
302
83
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Pa goljufija zavarovalnice in države...

vsak dan sproti pozabljam, da je to ALTER

po alterjevsko se v tujini ne da preprogramirat krmilega ECUja vbrizga in povečati moči motorja, pridobiti TUV certifikat za mapiranje in dati zadevo vpisat v prometno dovoljenje


takrat sem gor/dol uredil preko nekega DOS programa, ki je bral krmilnik in si ročno popravil nekaj bitov
že takrat je bilo težko dobiti laptop, ki laufa v DOSu oz. še težje potem floppy, od koder se je to potem pognalo
 

boc

Majstr
1. avg 2007
2.366
432
83
V SLO je potrebno (pametno/inovativno/...) stvar zatreti ze v kali (ker je problem to in ono in drugo, ...) namesto, da bi se stvar in probleme pravilno uredilo.
Bi vsi imeli dovolj (no eni itak ni nikoli dovolj) in boljše živeli.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.371
302
83
Citat:
Uporabnik boc pravi:
V SLO je potrebno (pametno/inovativno/...) stvar zatreti ze v kali (ker je problem to in ono in drugo, ...) namesto, da bi se stvar in probleme pravilno uredilo.
Bi vsi imeli dovolj (no eni itak ni nikoli dovolj) in boljše živeli.

globoka, ampak se strinjam 100% :D
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.367
229
63
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik boc pravi:
V SLO je potrebno (pametno/inovativno/...) stvar zatreti ze v kali (ker je problem to in ono in drugo, ...) namesto, da bi se stvar in probleme pravilno uredilo.
Bi vsi imeli dovolj (no eni itak ni nikoli dovolj) in boljše živeli.
zmaga.gif
 

Ales

Pripravnik
7. avg 2007
403
3
18
Lichtenwald
Mogoče malo off topic, ampak ker je bilo ravno govora o DPF... Zanima me s katerim modelnim letom oziroma motorjem, so pri VW začeli vgrajevati DPF pri golfu, passatu in sharanu
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.393
1.356
113
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
You don't simpy get it.. kaj ne? Vseeno je če se firma nemarno kopa v denarju, če vrže gor avtorske pravice je to to. Copyrihgt in konec.
Kaj si ti kot balkanjeros misliš je pa čisto vseeno in irelevantno. Pa verjetno ni naklučje da začenjajo s tem na USA tržišču, raja tam je vseeno bolj dojemljivaglede kršenja avtorskih in intelektualnih pravic. Verjetno so krive tudi stimulacije (v obliki kazni)...
Meni osebno dol visi če pohekate vsa računala avta kakor vam je ljubo. Pa naložite fuc.kin.g Solaris, SLES ali RedHat gor. Nima veze. Samo v primeru okvare in nesreče ki so psledica teh dejanj tudi prevzemite odgovornost.
To je moj komentar na moj pogled.

Čisto dobro štekam, kaj želiš povedati, govorim pa, da mi takšno razmišljanje svinjskih korporacij ni všeč, pa če je še tako heretično. Če je EULA neumna, je neumna.

Takšnih norišnic, kot so npr. softver, ki ga kupiš, in ga nato ne smeš prodati naprej (kar je EU sodišče razveljavilo, in takšne mokre sanje svinjskih kapitalistov v EU ne veljajo) ali pa nakup knjige, ki ni tvoja in je ne smeš prodati še enkrat normalen človek ne bi smel sprejemati.

Lahko sprejmem dejstvo, da je ta svet znorel, ne morem pa reči, da je s tem vse v redu...
 

eXHair

Fizikalc
12. sep 2007
2.697
0
36
www.facebook.com
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
Citat:
Uporabnik boc pravi:
V SLO je potrebno (pametno/inovativno/...) stvar zatreti ze v kali (ker je problem to in ono in drugo, ...) namesto, da bi se stvar in probleme pravilno uredilo.
Bi vsi imeli dovolj (no eni itak ni nikoli dovolj) in boljše živeli.

globoka, ampak se strinjam 100% :D

AMEN!!!

8888 se bo zihr strinjal
grin1.gif