MTL be prepared!

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.941
1.096
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Zakaj bi pa rabil opozorilo? Saj je le asistenčni sistem, ti kot voznik moraš neprestano opazovat cesto in imet roke na volanu, tako da ti itak ni problem držat smeri. Kot da voziš sam, le da ti malo pomaga.
Meni gredo sistemi, ki piskajo, na k... Stalno nekaj piska.
Zakaj rabiš opozorilo za varnostni pas, saj če ga uporabljaš tako kot naj bi ga, je brez veze, da je tam, drži
wink-1.gif
?. In še enkrat poudarjam: pri pasu boš škodoval sebi ali morda še sopotnikom, tukaj pa govorimo o sistemu, ki bistveno vpliva na varnost vseh udeležencev v bližini vozila.
Gledam z vidika povprečnega kupca, ki mu dol visi za avto. Razloga sta pa sledeča:
- zadeva (govorim striktno za Lane Assist na VAG platformi MQB, zraven lahko damo še Lane Assist pri Passat-u B7, ki je še manj zanesljiv) je zelo nekonsistentna in spusti popolnoma naključno. Recimo, en ovinek lahko spelje prvič popolnoma perfektno, drugič ti bo pa na sredi ovinka spustil. Razmere IDENTIČNE, saj je bilo vmes 5 minut, torej ni bilo zaslepitve s strani sonca, itd.
- ko imaš takšen sistem, čeprav je jasno, da je le PRIPOMOČEK, samodejno ''računaš'' nanj, sploh recimo ko ti vedno spelje nek ovinek oz. je aktiven skozi nek ovinek. Posledično se recimo malce bolj zanašaš na to in recimo ravno nastavljaš klimo, radio, whatever, roke na volanu in pričakuješ, da če bo avto šel čez pas, da ti bo popravil oz. boš začutil pritisk volana v nasprotno smer. NIčesar ni, ti se pa kar naenkrat znajdeš v zidu.
Zato bi bilo potrebno zvočno opozorilo, pa čeprav bi potem tebi (in meni) živce pilo.
In še enkrat: to je moje osebno mišljenje in se ne bom pustil prepričat drugače. Nastalo je pa na podlagi zelo veliko lastnih voženj in testov, dodatno potrditev pa našlo še v konkretnem številu izkušenj lastnikov vozil s tem sistemom.
PS: Lastnik Yariske s tistim tečnim LDW je tudi na začetku ga izklapljal, ker mu je šlo na živce. Sedaj se vozi z njim in ga uporablja kot pripomoček, vsekakor pa je bistveno vplival na to, da ne vozi več toliko preko črt. Dejansko se takih zadev psiha človeka izredno hitro navadi in jih ne zaznava več kot moteče elemente. Samo primer Q7 preko luže: ko karkoli narediš v avtu zadeva bipa. Jaz sem samo gledal, kaj hudiča mu sedaj ni prav. Lastnik tega ni več ''zaznal'' kot moteče, ker je to tam standard in se je tega navadil.
đ

VAGov sistem ni nič boljši/slabši v povprečju od ostalih.
Pas ni nekaj, kar bi pislao vsakih 3 minute.
To, da računaš na pripomoček in rataš hraber, seveda ni res, razen, če je pripomoček predstavljen kot popolnoma samodejna stvar (a'la Autopioot pri Tesli). Primer ESP: mnogi so govorili, da bo folk zaradi njega bolj hitro vozil, maj pazil ipd, pa se to seveda ni zgodilo. Tudi pri aktivnem tempomatu so raziskave pokazale, da folk kljub njemu spremlja promet.
In pe 1x: psiaknje ni potrebno. To,d a za AMere je, pa največ pove o njih, ne o tem, kaj je potrebno pri nas. Tako kot razne blesave nalepke z opozorili.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.367
229
63
Kras
www.mtl.si
Narobe bereš.
- nikjer nisem pisal, da rataš hraber in džek. Napisal sem, da ti psihološko možgani računajo na to pomoč in jo vkalkulirajo in namesto, da bi na sekundo pogledal zadevo, boš na 2 ali 3. In situacija je bila točno ta, ne da si džek in avto ''sam vozi'' brez rok. Popolnoma normalna situacija, ki se zgodi x-krat na dan.
- glede Američanov: to NI bil argument za piskanje, ampak argument, da se možgani navadijo na te zadeve in jih ne zaznajo več kot moteče (skupaj s tistim LDW-jem od Toyote)
 

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.401
484
83
::1/128
Glede na to, da gre za asistenči sistem, ki ga kot takega tudi oglašujejo (ne kot autopilot), po mojem mnenju res ne rabi piskat vse povprek. Roke moraš tako ali tako imet ves čas na volanu in pri normalni vožni ne sme priti do problema.

Bi pa lahko za večjo varnost vseeno naredili tako, da v primeru, ko rok ne zazna na volanu in hkrati še izgubi črte, začne piskat takoj in ne šele čez 12s. Tako spet pri normalni vožnji, ko imaš roke na volanu, ne bi nič piskalo, tudi če vmes izgubi črte. Če pa rok nimaš na volanu iz kakršnega koli razloga, pa je prav, da sistem opozori na to, sploh če sam ni več zmožen držati smeri. Vprašanje je edino, kako natančno sploh zaznava input na volanu (predvidevam da za vsak trenutek tudi ne more bit 100%, če volan držiš ali ne, v teh 12s al koliko je že meja, pa že narediš nek manjši popravek, ki ga lahko zazna, in resetira timer)
 

masevc

Guru
2. sep 2007
3.442
862
113
Citat:
Uporabnik XSIDE pravi:
Glede na to, da gre za asistenči sistem, ki ga kot takega tudi oglašujejo (ne kot autopilot), po mojem mnenju res ne rabi piskat vse povprek. Roke moraš tako ali tako imet ves čas na volanu in pri normalni vožni ne sme priti do problema.

Bi pa lahko za večjo varnost vseeno naredili tako, da v primeru, ko rok ne zazna na volanu in hkrati še izgubi črte, začne piskat takoj in ne šele čez 12s. Tako spet pri normalni vožnji, ko imaš roke na volanu, ne bi nič piskalo, tudi če vmes izgubi črte. Če pa rok nimaš na volanu iz kakršnega koli razloga, pa je prav, da sistem opozori na to, sploh če sam ni več zmožen držati smeri. Vprašanje je edino, kako natančno sploh zaznava input na volanu (predvidevam da za vsak trenutek tudi ne more bit 100%, če volan držiš ali ne, v teh 12s al koliko je že meja, pa že narediš nek manjši popravek, ki ga lahko zazna, in resetira timer)
meni se redno dogaja, da moram cukniti volan zaradi tega opozorila.
Pač ne cukam sunkovito volana in sistem ne zazna tega.
In vsekakor te ne potegne nikamor samovoljno.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.367
229
63
Kras
www.mtl.si
KSZ
Bom se še malo pohvalil, saj nas trenutno ni ravno veliko na svetu, ki smo sposobni to spravit skupaj brez da se kaj brick-ne in da dejansko deluje
grin1.gif
:
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
3.982
2.713
113
MTL, ves kaj pa mene zanima. Se kdo obrne nate pred nakupom novega avta, da mu pomagas skonfigurirati zadevo. Se pravi, kupi recimo novega vwja, audija, skodo in mu ti svetujes katero opremo naj vzame, da mu ti potem vklopis dodatne funkcije.
Zanima me npr. Kaksna je razlika v ceni, ker domnevam, da lahko par jurjev prihrani ob nakupu z manj opcijami, ki mu jih potem ti aktiviras?
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.917
5.461
113
Pa saj to je ena od osnovnih idej ustanovitve njegove firme...se spomnim kako je odorl takrat temo prav s tem "(pod)vprašanjem...še anketa je bla če se ne motim
smile-1.gif
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
3.982
2.713
113
Aha, ok. Nisem zelo podrobno spremljal teme. Se vedno pa me zanima ce in koliko ljudi izkoristi to ponudbo?
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.367
229
63
Kras
www.mtl.si
Ta tema ni tako enostavna. Zakaj, pa ne bi pisal tukaj.
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Pa saj to je ena od osnovnih idej ustanovitve njegove firme...se spomnim kako je odorl takrat temo prav s tem "(pod)vprašanjem...še anketa je bla če se ne motim
smile-1.gif
Se motiš.
Praktično skoraj celoten del tega področja izvajam zadeve izven te ideje
wink-1.gif