2017 Kia Niro Hybrid

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
13.780
145
63
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
#61
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Uglajen? Ne ga srat.

Težava je samo v tem, da ste vajeni klasičnih ročnih menjalnikov in pričakujete isti odziv.
CVT ima pa pač drugačnega - zveznega. In nekaj kar se navadiš. Noga z gasa, pa ni nobenega zaganjanja.
S temle se ne strinjam... ker tudi ko sem recimo imel pri C-HR vkljucen aktivni tempomat... je avto sam pospeseval na tak nacin, da vse tuli... saj zato me je to zmotilo... ce bi avto sam pospeseval kaj drugace... Pa je bilo mogoce celo bolje, ko sem sam malo bolj nezno in pocasi pritiskal na stopalko za plin pri pospesevanju... ampak to se mi zdi cudno, da moras ob vsej tej avtomatiki sam paziti, kako pritiskas na pedal...
...
 

mr_

Fizikalc
20. sep 2007
5.866
17
38
#62
Na papirju naj bi bil Toyotin sklop boljsi, varcnejsi in dolgorocno cenejsi za vzdrzevanje...osebna izkusnja voznika pa je seveda nekaj drugega, tukaj pa Toyoti dostikrat ne uspe prepricat.
 
#63
zanimivo, da toliko kot je CVT pri Toyotinih hibridih neuglajen in se dere in vse, ampak prodaja pa se.


dejstvo je, da se je potrebno CVT-ja navaditi. je popolnoma drugače, drugačna izkušnja in drugačna vožnja. ja, vsa pospeševanja so relativno glasna, ampak zato, ker gre motor takoj na optimalne obrate - pri navadnem, oz. v tem primeru DCT/DSG menjalniku, pa pač obrati počasi naraščajo ...

ne rečem, da je DSG/DCT slab, nasprotno, super se pelje, ampak tudi CVT ni slab ...
 
16. avg 2007
7.396
482
83
#64
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:

Pac meni osebno (bolj kot ne laiku oz. kot navaden uporabnik in ne avtomobilski strucko) tak menjalnik oz. obnasanje le tega ni vsec...
pa je v bistvu ti najbol optimalna zadeva. Ker je motor vedno na tistih obratih kjer je najbolj učinkovit z najmajn izgubami.
Tak kot je blo povedano. samo navadit se je treba.
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
13.780
145
63
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
#65
Tole si pa malo cudno citiral... in pomesal napisano ...


Takole je pravilno ...

Citat:
Uporabnik luka51 pravi:

Citat:
Uporabnik Jest pravi:

Pac meni osebno (bolj kot ne laiku oz. kot navaden uporabnik in ne avtomobilski strucko) tak menjalnik oz. obnasanje le tega ni vsec...

pa je v bistvu ti najbol optimalna zadeva. Ker je motor vedno na tistih obratih kjer je najbolj učinkovit z najmajn izgubami.
Tak kot je blo povedano. samo navadit se je treba.
Ni se treba navadit
 
16. avg 2007
7.396
482
83
#66
ma ja kak za koga. isto je pri mtorjih Ma ni teorije, da vozim motor z ročnim menjalnikom dokler bo obstajal variomat na skuterju.
Pa po vožnji Aurisa hibrida je aj se mene tiče top zadeva. Pač navajen od skuterja in mi ni moteče.
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
13.780
145
63
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
#67
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
ma ja kak za koga. isto je pri mtorjih Ma ni teorije, da vozim motor z ročnim menjalnikom dokler bo obstajal variomat na skuterju.
Pa po vožnji Aurisa hibrida je aj se mene tiče top zadeva. Pač navajen od skuterja in mi ni moteče.
Saj pri Priusu ni bilo tako motece... ker je ocitno bolje zvocno izolirana kabina kot pri C-HR... Pa tudi testni Prius ni imel vinjete, tako da nisem bil z njim na avtocesti ...

Je pa tudi zena potrdila, da se v Niru pelje veliko lepse ... edino sedezi niso bili ravno najboljsi ... verjetno zato, ker tudi stopnja opremljenosti ni bila najvisja ...
 

SJTV1

Avtomagazinovec
18. jul 2007
16.467
168
63
Obišči stran
#68
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Uglajen? Ne ga srat.

Težava je samo v tem, da ste vajeni klasičnih ročnih menjalnikov in pričakujete isti odziv.
CVT ima pa pač drugačnega - zveznega. In nekaj kar se navadiš. Noga z gasa, pa ni nobenega zaganjanja.
Pejt se peljat 130 na uro (realnih) po AC s C-HR in z Nirom, pa mi povej, kateri je glasen in kateri je uglajen. Lahko kar s tempomatom, da izločiš vpliv noge.
Al pa v znosnem času pospeši od 50 do 90, pa boš ugotovil isto. Niro se pelje podobno kot Prius, zato ICE drži pri mnogo nižjih vrtljajih kot C-HR, ki za vsak drek nabija vrtljaje, ker so hoteli naredit kao športen avto, ša še precej slabšo izolacijo od Priusa ima.

Lej, peljal sem oba, C-HR in Niro, že pred meseci. Sem se iz enega v drugega presedal, na navadni cesti, na AC, v mestu. In je točno tako, kot sem napisal. In potem sem C-HR vozil še precej časa posebej. In s Priusom se tudi ne vozim malo. In za tem, kar sem napisal, 100% stojim.

In ja, letos bodo pri Toyoti prodali 150 hibridnih C-HRjev, Kia pa enaga ali dva Nira. Ampak to ni realna slika tega, kakšna sta avta, ampak tega, da eni očitni ne verjamejo v svoj produkt in so navili ceno, da se jim ni treba matrat s prodajo, poleg tega pa ima Toyotina značka pač precej večjo težo od Kiine ...

Mimogrede, a si hibridni C-HR sploh vozil?