2017 Kia Niro Hybrid

3. okt 2012
3.643
0
36
#82
Na KMAG-u nekdo iz marketinga ne loči med hibridom in plug-in hibridom...ccc...upam da je vsaj prodajalcem ta razlika jasna (četrta slika na začetni strani kia.si)
(edit:pozabil prilepiti sliko)
2581268-niro.jpg
 

Priponke

AndY1

Rusofil
Osebje foruma
18. sep 2007
14.465
167
63
#84
Ulala, tale Kia Optima Sportswagon PHEV ima pa toliko dosega kot moja Ampera in domnevam, konkretno več prtljažnika.

Ko pride v Slovenijo, si tole definitivno grem ogledat.

Uff, samo 50kW elektro motor?
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Rusofil
Osebje foruma
18. sep 2007
14.465
167
63
#86
Dvomim. Hyundai in Kia imata le zračno hlajenje. Ampak ok, vsaj prisilno, ne tako slabo, kot Leaf. Ampak v poletni vročini na soncu na park placu to ne pomaga.
 

SJTV1

Avtomagazinovec
18. jul 2007
16.361
148
63
Obišči stran
#87
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Ulala, tale Kia Optima Sportswagon PHEV ima pa toliko dosega kot moja Ampera in domnevam, konkretno več prtljažnika.

Ko pride v Slovenijo, si tole definitivno grem ogledat.

Uff, samo 50kW elektro motor?
Je čisto dovolj, vendarle je PHEV in re REX BEV. Sem se po Nemčiji z njo vozil (večinoma regionalke, omejitev 100 km/h), pa je avto naredil na baterijo točno toliko, kot pravijo, ICE se mi je enkrat prižgal vmes (jebiga, speljal v križišču v orenk klanec in pospeševal proti 100 km/h, pa je bilo malo premalo moči).
 

AndY1

Rusofil
Osebje foruma
18. sep 2007
14.465
167
63
#89
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Ulala, tale Kia Optima Sportswagon PHEV ima pa toliko dosega kot moja Ampera in domnevam, konkretno več prtljažnika.

Ko pride v Slovenijo, si tole definitivno grem ogledat.

Uff, samo 50kW elektro motor?
Je čisto dovolj, vendarle je PHEV in re REX BEV. Sem se po Nemčiji z njo vozil (večinoma regionalke, omejitev 100 km/h), pa je avto naredil na baterijo točno toliko, kot pravijo, ICE se mi je enkrat prižgal vmes (jebiga, speljal v križišču v orenk klanec in pospeševal proti 100 km/h, pa je bilo malo premalo moči).
Razumem, me je Ampera toliko razvadila
 
6. jan 2018
22
0
1
#92
Odgovor Darjanu: Niro, tako hibrid kot priključni hibrid, nima ne TČ ne grelca. Za gretje vedno uporablja bencinski motor. Ni avto za ljudi, ki jih moti, če se bencinski motor vklopi. Isto je pri hibridnem in priključno-hibridnem ioniqu. Vsekakor je to slabše kot volt/ampera. V primerjavi z recimo BMW 225xe, Golf GTE in podobnimi je slabši, če delaš zelo kratke razdalje, pri nekih 30-40 km ti pa v 225xe pozimi itak zmanjka in boš na istem, ali bencin kuriš že od začetka za gretje ali šele na koncu za vožnjo in gretje.

Nirota (hibridnega, ne priključnega) sem imel malo nazaj na testu. Lepo se pelje, izven avtoceste tudi zelo varčno. Je pa zelo nepregleden za parkiranje, 360-stopinjska kamera bi prav prišla.
 

steni

Pripravnik
5. jan 2008
595
17
18
Ravne na Koroškem
#93
Pa zmanjkuje mu moči v kakšni daljši vožnji v klanec, še posebej, če je avto polno naložen, štirje odrasli z prtljago, recimo na Pokljuko. Zato narašča poraba bencina. Če je več voženj po razgibanem terenu obljubljene porabe okrog 4l/100km ne bo. Prej bo več kot 6 litrov. Tudi pri daljši vožnji po AC je podobno. (podhranjena moč in večja poraba, ker ni pomoči elektro motorja).
Pri sami mestni vožnji pa je poraba pod 4l/100 km.
 
6. jan 2018
22
0
1
#94
V klanec verjamem, avto ima tono in pol ter atmosferski 77 kW bencinski motor. Na Pokljuko me sicer to ne bi motilo - je navadno glih toliko prometa, da rabiš ali 200 kW za prehitevanje ali pa 30 za vožnjo za avtom pred teboj. Na AC se mi je pri 130 km/h zdel čisto OK, poraba je pa najbrž toliko večja od recimo ioniqa ali priusa, kolikor je avto višji in manj aerodinamičen.
 

Ogo

Fizikalc
28. jul 2007
4.886
75
48
#96
Samo jamranje glede moči. Med 2 sv vojno so imeli vojaški kamijoni 35 konj, pa so vlekli 25 vojakov in še havbico kot prikolico po zasneženih Ardenih.
Sedaj se pa jamra pri 100 plus konjih za vožnjo v dva klanca letno. Who cares. 99,998 posto kilometrov bo po navadnih cestah z eno osebo v vozilu.
 

steni

Pripravnik
5. jan 2008
595
17
18
Ravne na Koroškem
#97
To je mogoče pri tebi tako, pri nekom drugem pa ni in je avto bolj obremenjen. Mogoče se ti dvakrat na leto pelješ v klanec, nekateri pa se vsak teden. Nekdo mogoče celo vsak dan. Tebi moč ni pomembna. Nekaterim nam pa je. Med drugo svetovno vojno niso gledali barvne TV, ali ti mogoče še vedno gledaš črno belo?
Verjetno ne. Tvoje primerjave v današnjem času niso na mestu. Razmisli malo .....
 
24. sep 2012
2.947
80
48
#98
Vse se konča pri ceni. Ampera je bila 40k eur, pa GM je jamral, da se slabo prodaja v EU. In že takrat ko so še bili lastnik Opla so napovedali, da druge generacije ne bo pri nas. Potem pa še vse to nategovanje z Ampero-e. Vse to kaže na to, da so to izdelki za lovlenje ZEV kreditov v USA, pa naj bodo še taki tehnični presežki to nam nič ne pomaga. Pokupite te Ampere kolikor jih je še, ker sedaj za rajo ostajajo samo še "zanič" Kie in Toyote.