Moped naenkrat izgubil vso moč

Rotty

Pripravnik
22. apr 2010
459
0
16
Črnuče
Čist kot sloza...sicer je pa svečka takoj mokra, ko zalaufa, se pravi bencin je, samo izgoreva zaen klinc.
 

Rotty

Pripravnik
22. apr 2010
459
0
16
Črnuče
Možno, samo mi je čudno, ker je bil na štenderju, ko je izgubil moč. Štrom je pa že preveč zame
wink-1.gif
 

Zetor5011

Fizikalc
14. dec 2010
639
28
28
ko se vse skupaj preveč segreje, še posebej če ti je sodelavka mal gas navijala, lahko tud kondenzator gre v q-rac. Pri mojem kadar je bil zamorjen zaradi pregrevanja je kako dihtungo preplozal na glavi (ene aluminjaste so bile še posebej občutljive na to) in je potem kompresija šla u p.m. (mogoče bi lahko to pomeril, odšraufaš svečko, oni merilc ima pa vsak starejši kozolčar tudi na izposojo). Frgazar praviš da je ok, potem to pusti pri miru. Svinjarijo v auspuhu sem ponadi skuril kar s plinskim gorilcem, pa potem gori dokler se olje in ostala svinjarija ne skuri. Če v tem vrstnem redu nič ne pomaga, pa se lotiš še štroma. Preveri kateri je zmontiran notri, eni indijski so bolj za okras (tako kot večina stvari na novejših tomosih)... vžig se ni premikal sam od sebe zaradi lerlaufa, lahko pa preveriš: čez svečko s šraufencigerjem najdeš najvišjo točko, platine pa naj bi se mal prej odpirale (če se prav spomnim, preveri v navodilih)...
 

Rotty

Pripravnik
22. apr 2010
459
0
16
Črnuče
Dihtung v glavi več ni..sem jih vzel ven že na začetku
wink-1.gif


Bom še gorilec probal, ter se še malo s štromom poigral..če na pa servis vabi.
 

Zetor5011

Fizikalc
14. dec 2010
639
28
28
pol pa mal preveri če ni glave skrivil, za začetek če ti kje ven piha medtem ko laufa... v tem primeru bi ti tesnilo pomagalo, al pa malo brušenja glave na šipi in šmerglu... ponavadi se na robu glave vidijo zažgani preboji, če kje spušča. jbg, bolj slabi odlitki.
 

Rotty

Pripravnik
22. apr 2010
459
0
16
Črnuče
@Zetor5011

Sem gledal, samo ni nič takšnega, da bi se čutilo. Je pa res na spodnji strani madež.

@ mckmck

Kompresija je normalna
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
41.993
5.631
113
Dej ti najprej avspuh odmaš......pa sprobaj!

Pol bo pa po vrsti elektrika:
-najprej pucanje platin...če so umazani kontakti
-pregled navitja če ni napokano
-kabel in fajfa
 

Rotty

Pripravnik
22. apr 2010
459
0
16
Črnuče
@ mckmck

Jp youngster...5 km v službo, 5 km iz službe
smile-1.gif


@ Kamele0N

Danes ga dam dol, pol ga pa jutri "zakurim"
smile-1.gif
 

Rotty

Pripravnik
22. apr 2010
459
0
16
Črnuče
Evo auspuh dol, sosedom lasje gor, moped pa po ulici z doslej nevideno močjo
wink-1.gif


Zdej jutri ga nesem k enmu, ki ima brener, samo vprašanje če bo to pomagalo. Na ustju je sicer zapacan, samo sem upal, da bo bolj. Je pa res, da pri katalizatorju ne vem kako izgleda. Upajmo, da bo izgorelo vse kar mora. Me pa zanima, če kdo pozna koga, ki bi znal odrezati auspuh, izbiti katalizator in ga zvariti nazaj.

Je pa svečka pe vedno mokra, samo po 2x10 sekundah vožnje, pač ne dosežeš delovne T, zato me to (zaenkrat) ne moti preveč. Sem pa našel še en takšen primer na enem drugem forumu s temi novimi auspuhi.

"....vendar nekaj modrega,najnujnejšega pri novih-novejših TOMOS-ih.Vse te mopede s katalizatorjem,ti ki pa delajo sami mešanico pa sploh je treba "oddihtati",saj delajo premočno mešanico glede na majhne obrate,sploh pri modelih 25.Tem se že menjal izpuh pri pribl.1000 km.Moram povedati,da moped tudi z mesta ni več speljal,toliko da je zalaufov."

Starodobnik
 

mckmck

Fizikalc
20. mar 2013
525
200
43
Sicer, ne vem kakšen karburator ima youngster, ampak poskusi dati noter manjšo dizo/špruc pa ne bo več mokre svečke.
 

mckmck

Fizikalc
20. mar 2013
525
200
43
Vsekakor ne pride do pravega izgoveravnja, torej ali dobivaš preveč bencina oziroma preveč oz premalo zraka!
 

Zetor5011

Fizikalc
14. dec 2010
639
28
28
a ni možno da je pač neustrezen auspuh gor? ker pri 2takterjih ma še kako pomembno vlogo, tiste fore z resonanco in to (resonance exhaust za gugla) in ne verjamem da so za tamale mopede delal kakšne resne izračune ko so katalizator not vtaknil. Sploh pa si ne predstavljam kako zgleda tisto satovje po parih letih vožnje na mešanico... na mojem flekserju sem našraufal navadni auspuh gor, s tastaro krivino in ni bilo nikoli nobenih problemov več, prej je bil pa moped ko truplo. Imam še originalnega z ono dvojno krivino, brez katalizatorja in to, in ga za 6-pack odstopim avtorju teme, če paše na njegovo mopedico (je fajn, ker te zaradi njega ne ganjajo policaji da maš predelan motor, tudi za 25km/h).
 

Rotty

Pripravnik
22. apr 2010
459
0
16
Črnuče
Ej full ti hvala za ponudbo! Žal pa imam youngsterja in niti ne vem ali paše gor, če pa že paše gor, je pa iz vesolja vidno, da ni pravi auspuh. Da bi me pa pri teh letih policaji zafrkaval zaradi avtomatika, pa se raje z avtobusom peljem
cool-1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
41.993
5.631
113
Popravek....

Lahko ma tud SHA14 frgazar

SHA14-9mm
 

Robert

Majstr
21. jul 2007
2.649
466
83
Tolmin
Citat:
Uporabnik Rotty pravi:
Evo auspuh dol, sosedom lasje gor, moped pa po ulici z doslej nevideno močjo
wink-1.gif


Zdej jutri ga nesem k enmu, ki ima brener, samo vprašanje če bo to pomagalo



Frčomatik ima daljši auspuf in samo snameš zadnji dušilec ven, ga postaviš postrani na kakšno kovinsko kanto, v koleno spodaj malo bencina in zažgeš. Vmes dolivaš po malo bencina,nafte,...
Malo moraš še pomagati s pihanjem - proporočam kompresor razen če ne želiš najprimernejše frizure za te dni - balin
wink-1.gif


Vsekakor pa ti ga zaliva in je potrebno zmanjšati količino goriva.