Prodati ali popraviti

Spajky

Guru
7. jun 2017
2.749
667
113
Obala
Če je malo smetane na vodnem pokrovu, ni nujno, da je šlo tesnilo ...Pri moji nekdanji Favorit-ki (parkrat zakuhal, ker je zajebal termostat parkrat, prej kot sem ugotovil vzrok!), je počil blok motorja odznotraj in to ugotovil šele po menjavi tesnila in brušenju glave.... sem na odpadu našel takrat motor z manj km kot je bil moj za 150€ + 100€ kozolčar za premontažo (l.2010) ... Tako, da je to neke vrste loterija kaj je vzrok in kje problem ...
 

RoMeX

Guru
20. feb 2008
2.279
761
113
Smetana na pokrovčku je lahko tudi če se premalo voziš/kratke razdalje.. Ni vse zlato kar se sveti :D
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

zino

Guru
3. sep 2007
6.681
2.475
113
tudi kondenzacija olja lahko naredi smetano, pri čist normalnem, zdravem avtu, ki nima niti 1 napake
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.389
1.354
113
Smetana na pokrovčku je lahko tudi če se premalo voziš/kratke razdalje.. Ni vse zlato kar se sveti :D
Absolutno. Na VWju sem ta pojav gledal 20 let, z glavo/tesnilom je bilo vse OK...

Če je fuč glava/tesnilo glave, bo avto pil tudi vodo. Na začetku malo, sčasoma pa vedno več in več, ker se poškodba glave/tesnila veča, enkrat pa motor ne bo več delal. Na R6 motorju se ta proces odvije v kakšnem letu. Če se OP že toliko časa vozi z avtom in nalije le po par deci vode na leto, je z motorjem vse v redu.

Vsak star bemfl lahko spije par deci vode letno, to samo pomeni, da dobro dela :zmaga::D Skrben lastnik avta se grifa, koliko zašravfati čep ekspanzijske posode, da bo ravno prav (na novejših avtih, tudi na e90 so menda vse zaje6ali in vgradili neke sorte omejevalnik, ko je čep zavit do konca, preskoči :rolleyes:) ne bo več znebil do smrti, pa če kupi pet BEVov :cool:
 
Nazadnje urejeno:

frisk

Pripravnik
25. sep 2007
735
18
18
Domžale
OK, recimo da pustim glavo pri miru (oz. vprašam mehanika, kolk stroška mi to doda): glede na to, da spije liter olja na 3000 km in konkretno modro pokadi pri bremzanju z mašino po klancu navzdol in po speljevanju, ko nekaj časa laufa na mestu, morajo biti tefloni zelo bogi, zato me skrbi, da mi bo res zabasalo katalizator (napaka za o2 senzor se je že enkrat prižgala). Če se to zgodi in pogrnem na tehničnem, bo pa res izbira samo med Dinosom in svinjsko dragim servisom, da ga spravim nazaj na cesto. Ketno (oz. plastični šponar) bi pa menjal, ker so tudi problematični in imaš takoj mašinolom, če se zdrobi, je pa enostavno zamenjat, ko je so ventili sneti.
 

Vadim

Guru
2. jul 2020
3.921
5.091
113
> Avta ti v trenutnem stanju kdo drugi kot švercer ne bo odkupil. Avto odpadi pa imajo absurdno nizke odkupne cene.
> Zdaj če vržeš par tisočakov v popravilo bo spet ena jama brez dna - niti ne veš če se bo kaj drugega pokvarilo v roku leta ali dveh. Avto je star 14 let, čez 4 leta bo polnoleten.
> Če kupiš nekaj za 8 jurjev (npr 6 let staro Ceed karavana), bo spet ena srednja žalost za voziti. Boš pa še 10 let brez večjih popravil stal v zastojih, pa cenejše bo zavarovanje/tehnični in redno vzdrževanje.


Vsekakor prvo pelji do mehanika, da dvigne na dvigalu in dobiš predračun.
 

Spajky

Guru
7. jun 2017
2.749
667
113
Obala
Če je napaka O2 senzor se pojavila in pol zginila, je verjetno en/kak konektor zanj oksidiral ... Katalizator IMHO ne bo crknil zaradi malo olja ... jest "moj" "OPA" DIY aditiv vlivam v bencin že leta na Puntić-u. Ko ga enktrat nisem, mi je na tehničnem rekel, da je katalilizator Fuč ... japade :evil: ...
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.389
1.354
113
OK, recimo da pustim glavo pri miru (oz. vprašam mehanika, kolk stroška mi to doda): glede na to, da spije liter olja na 3000 km in konkretno modro pokadi pri bremzanju z mašino po klancu navzdol in po speljevanju, ko nekaj časa laufa na mestu, morajo biti tefloni zelo bogi, zato me skrbi, da mi bo res zabasalo katalizator (napaka za o2 senzor se je že enkrat prižgala). Če se to zgodi in pogrnem na tehničnem, bo pa res izbira samo med Dinosom in svinjsko dragim servisom, da ga spravim nazaj na cesto. Ketno (oz. plastični šponar) bi pa menjal, ker so tudi problematični in imaš takoj mašinolom, če se zdrobi, je pa enostavno zamenjat, ko je so ventili sneti.
Glede ketne ne znam dati pametnega nasveta, so bili to že motorji s problematično ketno?

Pri takšnih popravilih se po mojem ne splača delati nekaj na pol - ali generalno, da bo motor zdržal naslednjih 15 let - ali pa raje nič. Ko boš imel oceno stroška takega popravila, pa moraš sam oceniti, če je realno, da ti bi avto služil še 15 let. (Glede na padec kvalitete bemflov od 2005 naprej, se bojim, da nikakor ne.)

Glede olja in katalizatorja: sam sem nalival po več litrov olja letno v avto 10 let (na koncu po 9 litrov olja letno), pa se katalizatorju ni nič poznalo. Po drugi strani pa ni avto res ni nič pravo kadil med vožnjo (tefloni so bili b.p.), plavo je pokadil precej malo samo zjutraj (kljub temu, da sem parkiral v garaži, kjer sem moral vsako jutro najprej rikverc obračati, nisem nič opazil), ko se je čez noč olje nateklo v zamašen separator oljnih hlapov (ali pa je bil zamašen odtok iz separatorja v ohišje palčke za olje). (O tem, da mi vrli BMW mehaniki, ki te avte kakor šravfajo po 30 let, tega niso znali rešiti, in sem se do tega moral dokopati sam, pa kdaj pozneje...) Verjetno je sicer kvaliteta izdelave katalizatorjev 10 let kasneje nekoliko padla, ampak čez palec rečeno, je problem porabe olja eden manj nujnih problemov na avtu...
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.389
1.354
113
(napaka za o2 senzor se je že enkrat prižgala).
Take reči se mora reševati s testerjem. Rabiš ali kompetentnega štromarja/mehanika (ali pa popizdiš in se greš tega naučiti sam). Metanja delov v avto na slepo (v angl. žargonu se temu parts cannon) bo hitro zelo drago.

Aja, spomnil sem se, koga lahko še priporočim za takšen pregled: Avtoelektroniko Črnuče, prosi za Denisa (dela samo BMW).
 

hojnikb

Majstr
23. avg 2020
825
269
63
Ne zapravljaj časa in energije z 4 cilindrskim bencinskim BMWjom. Tole so imo eni izmed najslabših motorjev iz te fabrike, tako da cut your losses in prodaj v prvi priliki, dokler je avto še v voznem stanju. Kakšnega dizla bi se še splačalo popravljat, ker v naslabšem primeru menjaš cel motor (kar je seveda lazje dobit, ker jih je precej vec), tole pač ne. Magari naredi menjavo 1:1 (če najdeš kakega takega junaka) za izvedbo z M47 motorjem in voziš, dokler se ti situacija z financami ne spravi na takšno raven, da to ni problem.
 

hojnikb

Majstr
23. avg 2020
825
269
63
Take reči se mora reševati s testerjem. Rabiš ali kompetentnega štromarja/mehanika (ali pa popizdiš in se greš tega naučiti sam). Metanja delov v avto na slepo (v angl. žargonu se temu parts cannon) bo hitro zelo drago.

Aja, spomnil sem se, koga lahko še priporočim za takšen pregled: Avtoelektroniko Črnuče, prosi za Denisa (dela samo BMW).
Ja, pri bmwju je domača diagnostika tako pocen, da ti to poplača ze en obisk pr mehaniku, k ga prklop na svoj tester. Za to serijo rabiš samo k-dcan kabl (~15€) in inpa ali ista program (zastonj na internetih) in si in business.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony