Mnenje Škoda Superb 2.0Tdi 140kw DSG - 2017

amacar

Majstr
29. apr 2010
4.122
451
83
Meni osebno se ni problem malo dotakniti pedala za plin in spet pelje sam naprej. Drugače v N pa nisem dal še nikoli v zadnjih 3 letih od kar imam avtomatski menjalnik.
 
  • Všeč mi je
Reactions: bertoncl in tony

zakon

Guru
16. maj 2008
8.576
685
113
toti Maribor
Se pravi je konstruktor menjalnika naredil polovično delo, da zdaj delate doktorsko dizertacijo iz parkiranja z avt. menjalnikom? Svašta.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
2.625
1.242
113
Za Vag ne vem, vem da je na bmwjih (par let nazaj) se redno obrabil nek zatic, na katerega se avto obesi ce je na klancu. Saj je pri rocnem menjalniku podobno - vse nasponano (menjalnik, jermen motorja) ce na klancu visi teza na menjalniku oz je vrstni red (sklopka, zavore, rocna) napacen
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.080
799
113
Pravila parkiranja v klancu. Nezmožnost dolgotrajne vleke bremen. Izdelani za določene navore. Programske odpovedi. Izdelani za pol manj kilometrine od klasike. Draga redna vzdrževanja. Kapitalka ob odpovedi. Brez avta vsaj en mesec ob odpovedi ob takojšnjem servisiranju. In še kaj sem prebral na Alterju. Samo povzemam.
 

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.353
1.733
113
Poglejte si malo kakšen video kjer naredijo teardown menjalnika.
Tisti binglček za P res ni nekaj na kar bi si želel obešil celo tono in pol avta.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony in sad

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.223
4.703
113
Pred kakim mesecem je en sosed uspešno uničil DSG na audiju. Če sem pričo prav razumel, je šlo nekako tako:
1. Parkiral prikolico vzvratno in pustil v vzvratni prestavi.
2. Zategnil ročno in pustil motor prižgan teči.
3. Na prikolico so potem kar nekaj časa nalagali težke reči, ki so celotno kompozicijo malce zibale in prestavljale.
Z nekaj truda se torej da stvari narediti narobe. Ročni menjalnik je tako napreden, da že na fičeku ni dovolil takega scenarija, temveč je avtomatsko ugasnil motor, ko si zapustil vozilo :fredi:. Če je ročna kaj prijela ...
 
  • Haha
Reactions: Hanzi

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.223
4.703
113
Kaj bi bilo bolj prav: motor delovati?
Ali avto sam prepreči, da bi imel v R ali D, motor teče, ročna zategnjena? Ne poznam, zato vprašam. Če vozilo kaj pipka, ko odpre vrata, to izkušenim voznikom ne pomeni nič :). Človek sicer vozi tudi kamion in avtobus.
 

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.353
1.733
113
Če ga imaš v R ali D in odpreš vrata, avto sam zategne ročno. Varnost kakopak. In seveda piska kot pri norcih.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.857
3.879
113
Poglejte si malo kakšen video kjer naredijo teardown menjalnika.
Tisti binglček za P res ni nekaj na kar bi si želel obešil celo tono in pol avta.
Že celo stran nakladate bedarije o jabolkih, dejansko je govora pa o DSG ki so hruške.

Klasični avtomatski menjalnik ko ne dela motor dejansko nima sklenjene povezave motor/kolesa in je ves čas torej v leru. Kar je nevarno. Zato ima ročno zaporo v P poziciji ki zaklene izhodno os in tako blokira kolesa. Dalo bi se debatirat ampak tista zapora je pri večini menjalnikov in vozil dovolj močna da drži avto na klancu, zato tudi je tam, kot sekundarno varovalo. Primarno je jasno zavora oz. ročna zavora. Precej hitreje se odlomi tisto zaradi bedarije kot porineš avto v P, medtem ko se giba kot pa pri statični obremenitvi ko avto stoji.

DSG kot prvo tistega bingelčka ne rabi, ker ima sklopko ki omoogča recimo zaklep menjalnika v brzinu tudi ko avto ne deluje. S tega stališča je enak kot ročni menjalnik. Drugače zapora v P je (kar sen na hitro pogledal) narejena na diferencialu, glede na to da ima precej avtov tudi ročno tako rešeno je torej čisto vseeno ali avto visi na P ali na ročni. Sem pa prepričan da vsak sodoben DSG ob premiku v P itak zategne e-ročno.

Tudi okoli N bi se dalo debatirat. DSG načeloma ne vleče (drsa sklopke) zato je potrebno udarit po gasu da se avto zmakne celo na ravnini, medtem ko prevornik navora ves čas "vleče" in posledično na ravnini spelje samo da daš nogo z zavore. DSG tega ne dela ker bi obrabljal sklopko, dodatno pa vsak DSG prestavi v N sam če si dalj časa stoječ oz. dela čuda stvar, zato da jih ni treba vozniku oz. če imaš DSG avtomatika imaš v D in pustiš 30 let razvoja da naredi svoje.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.196
1.813
113
Kaj bi bilo bolj prav: motor delovati?
Ali avto sam prepreči, da bi imel v R ali D, motor teče, ročna zategnjena? Ne poznam, zato vprašam. Če vozilo kaj pipka, ko odpre vrata, to izkušenim voznikom ne pomeni nič :). Človek sicer vozi tudi kamion in avtobus.
Če je že želel pustiti teči avto bi moral dati menjalnik v N (ler).

Verjetno nalaganje ni trajalo 3 minute, ampak 20 minut (kaj je naredilo 'guganje' avta preko prikolice pa vrag ga vedi...).
 

Priponke

  • avtomat.JPG
    avtomat.JPG
    15,2 KB · Ogledi: 77
  • Všeč mi je
Reactions: tony

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.223
4.703
113
Saj je jasno, da je zajebal. Prvič je zame osebno bedarija, da bi pustil motor laufati, če veš, da boš stal vsaj nekaj minut in sploh nisi v avtu. Motor ni bil več pretirano mrzel, ker je prej naredil vsaj 10 km, da je prišel s prikolico do tja. Verjetno je gorivo prepoceni ...
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Tudi okoli N bi se dalo debatirat. DSG načeloma ne vleče (drsa sklopke) zato je potrebno udarit po gasu da se avto zmakne celo na ravnini, medtem ko prevornik navora ves čas "vleče" in posledično na ravnini spelje samo da daš nogo z zavore. DSG tega ne dela ker bi obrabljal sklopko, dodatno pa vsak DSG prestavi v N sam če si dalj časa stoječ oz. dela čuda stvar, zato da jih ni treba vozniku oz. če imaš DSG avtomatika imaš v D in pustiš 30 let razvoja da naredi svoje.

N je N - lahko avto tiščiš do blokade, pa se ne bo premaknil niti milimeter. Če ga pa daš v D, pa se ob izpustu zavore začne premikat, brez da bi pipkal gas. Tudi na semaforju avta ne vrže v N, ampak ostane v D. Ali držiš zavoro, ali pa pritisneš zavoro malo močneje in se vključi HOLD (ni isto kot Hill Hold), vendar avto vseeno ostane v D. Edino v ECO mode pri spustu avto vrže v N in napiše "Gliding." Govorim za MB z pretvornikom navora (9G)
 

matjazy

Fizikalc
3. jan 2008
181
98
28
Ta nov model DSG octavie se v D načinu zelo veliko vozi v leru. Npr če malo pospešuješ, nato spustiš gas in se ga spet malo dotakneš in ga spet spustiš bo avto šel v ler in se lepo v leru odpeljal npr. do semaforja.
Podobno se obnaša na AC. Če se mu zdi, da si nekako med tem, ali bi pospeševal ali ne, potem ne zavira z motorjem, ko spustiš gas, ampak lepo glajda.
Verjetno je tudi to eden od razlogov za izjemno nizko porabo pri kombinaciji 2.0TDI 150KM in DSG menjalnika (realna tam 4.5l)
 
  • Všeč mi je
Reactions: BornSkeptic

tony

Guru
23. jul 2007
9.392
1.355
113
Pred kakim mesecem je en sosed uspešno uničil DSG na audiju. Če sem pričo prav razumel, je šlo nekako tako:
1. Parkiral prikolico vzvratno in pustil v vzvratni prestavi.
2. Zategnil ročno in pustil motor prižgan teči.
3. Na prikolico so potem kar nekaj časa nalagali težke reči, ki so celotno kompozicijo malce zibale in prestavljale.
Z nekaj truda se torej da stvari narediti narobe. Ročni menjalnik je tako napreden, da že na fičeku ni dovolil takega scenarija, temveč je avtomatsko ugasnil motor, ko si zapustil vozilo :fredi:. Če je ročna kaj prijela ...

Nije žvaka za seljaka :sprasujemse: :obesise: :evil: