Mnenje Škoda Superb 2.0Tdi 140kw DSG - 2017

darlev

Fizikalc
18. apr 2008
669
46
28
Ljubljana
Evo imamo novega člana na 4 kolesih....

Avto je top kar se tiče vožnje in udobja (to je edino kar sem do sedaj ugotovil :)). Moram pa se še malo navaditi na DSG (prvi avto z avtomatom) in velikost... :)

Dejte mi zaupat na kaj moram biti pazljiv pri "avtomat" menjalniku da bo delal čim dlje časa....

Olje vem da se menja na 60kkm... :)
 

AndrejEnej

Guru
13. okt 2016
3.714
-1.017
113
145 km SZ od Opatije
Evo imamo novega člana na 4 kolesih....

Avto je top kar se tiče vožnje in udobja (to je edino kar sem do sedaj ugotovil :)). Moram pa se še malo navaditi na DSG (prvi avto z avtomatom) in velikost... :)

Dejte mi zaupat na kaj moram biti pazljiv pri "avtomat" menjalniku da bo delal čim dlje časa....

Olje vem da se menja na 60kkm... :)
Čestitke!
Iz mojega vidika ne zato, ker si kupil Škodo (no, tud to), predvsem zato, ker si kupil avtomatika. Ne bo ti žal.
Glede na to, da sem sam imel Multitronica, ki velja za pregovorno ne preveč kakovosten menjalnik (olje sem menjal 1 x v 150k km, moral bi ga 2x), moram reč, da ga nisem nič kaj posebno šparal (iz vidika menjalnika), a je vseeno prevozil 350 k km, pa še vedno se vozi, če sem prav obveščen.Prestaviš v D in voziš, to je to. Aja, al pa v R, če hočeš v rikverc ;)

Ja, menjaj olje na vsakih 60 k km, to je pa to. To ni sealed for life, tega ne poslušaj.


EDIT: zdej mam vozilo iste firme, a z ročnim menjalnikom. To je bil strel v koleno. Nikoli več ročnega v takšnem vozilu (OK - Clio, Fiesta, Polo ... ne rečem, ostalo pa manual NO GO)
 
Nazadnje urejeno:

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.196
1.813
113
Evo imamo novega člana na 4 kolesih....

Avto je top kar se tiče vožnje in udobja (to je edino kar sem do sedaj ugotovil :)). Moram pa se še malo navaditi na DSG (prvi avto z avtomatom) in velikost... :)

Dejte mi zaupat na kaj moram biti pazljiv pri "avtomat" menjalniku da bo delal čim dlje časa....

Olje vem da se menja na 60kkm... :)
Predvsem uživaj. Preventivno mogoče naredi servis (olje + vsi filtri), da imaš miren spanec.

Avtomata se boš navadil (tudi pes se verige :fredi: ).
Če ti bo kaj koristilo (meni je, ker nisem vedel): tudi pri samodejnem menjalniku (ne smem mu reči avtomat) lahko med vožnjo daš iz D v N (in seveda tudi nazaj) in imaš 'boniteto', ki jo nudi ročni menjalnik (seveda, če si tak način vožnje prakticiral).
 

AndrejEnej

Guru
13. okt 2016
3.714
-1.017
113
145 km SZ od Opatije
Ne vem, men je blo rečeno, da če je avto v klancu (ne klančku), da naj najprej potegnem ročno, pol pa dam še v P.

Lahko pa, da je zgodba enaka tisti s ponvijo in ribo. Sej veš: 5 generacija deklet v družini je še vedno rezala ribi glavo, ko so jo pekle v ponvi, ker naj bi bilo tako prav. Pol so pa nekje našli zapiske, da je praprapraprababica ribi zato odrezala glavo, ker je imela premajhno ponev ... :evil:

EDIT: P namesto N (daš v P, ne v N)...moja napaka, typo
 
Nazadnje urejeno:

Smrkc

Fizikalc
24. feb 2009
3.152
22
38
37
vrjetno zato, daje vsa "teža" na premzah in ne na menjalniku, ki je ko ga pustiš v P, v nekem "lock" stanju... In če ga daš prvo v P se aktivira menjalniška "blokada" in šele nato premze - posledično je teža avta tudi na menjalniku.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.196
1.813
113
Ko daš avto v 'park' se sproži mehanska zapora, ki pa ni konstruirana, da bo držala avto na klancu (teže 1,5 do 2 tone).
 

darlev

Fizikalc
18. apr 2008
669
46
28
Ljubljana
Črke P, R, N in D/S na menjalniku so mi jasne tok spet nisem anti... :)

No en fajn nasvet je že padu! Nikol ne bi pomislil na to....
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.196
1.813
113
Ja samo superb ma elektricno rocno in ko ga ugasnes sam zategne rocno. Ce do konca bremzo drzis, bo teza avta nato na zavori, ne na menjalniku
Če je tako pol super (sem pa siguren, da lahko to samodejno zatezanje izklopiš...če ja, je dobro biti pozoren če se ti redno dogaja, da puščaš avto v klancu - jaz osebno ne maram samodejne zavore).
 

darlev

Fizikalc
18. apr 2008
669
46
28
Ljubljana
A ha še nekaj...

Avto ima autohold (ne rabiš držati nogo na bremzi ko stojiš).

Ali je dobro če veš da boš čakal na mestu več kot minuto dati menjalnik v N?
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.393
1.355
113
A ha še nekaj...

Avto ima autohold (ne rabiš držati nogo na bremzi ko stojiš).

Ali je dobro če veš da boš čakal na mestu več kot minuto dati menjalnik v N?
Ne, za to ni nobene potrebe.

Če se ti ne da držati noge na bremzi, potegneš (vklopiš) ročno, in imaš še nogo frej.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.730
419
83
Goriška
www.avtopro.si
RoMeX & crashednburnt

Kako pa je z DL382 menjalnik? Sedaj se je zadeva verjetno že dovolj dolgo na trgu da so se stvari pokazale?

Spregledal. Z vidika vzdržljivosti težko karkoli rečem, ker je zadeva preveč nova, pa tudi ne ukvarjam se z obnovo, ampak samo s servisiranjem avtomatskih menjalnikov. Zaenkrat popolnoma brez težav, tako DQ381 (7-stopenjski, mokre sklopke, prečni motorji), kot tudi DL382 (7-stopenjski, mokre sklopke, vzdolžni motorji). Menjalnika delujeta fantastično. Malo me moti edino dejstvo, da je DL382 zasnovan tako, da se ne menjuje filtrov pri servisiranju (za menjavo je potreben večji oziroma kar konkreten poseg).
 

ribicija

Guru
4. sep 2007
2.316
1.339
113
Ja samo superb ma elektricno rocno in ko ga ugasnes sam zategne rocno. Ce do konca bremzo drzis, bo teza avta nato na zavori, ne na menjalniku
Pa je že kdo koga slišal, da je menjalnik šel ker je dal prvo v P in pol ročno stisnil na hribu ali pa ker je bil kar cel čas samo v P? Mislim avtomatike so eni vozili že tam v 80-tih in nikoli, ampak res nikoli slišal, da bi komu gagnil avtomatik zaradi tega. Itak pa se ustaviš držiš bremzo, daš v P in ko ugasneš se električna ročna zategne pa spet ne "visi" na menjalniku. Pa pri semaforju bog ne daj v N dajat, to je tudi neka čudna pogruntavščina nekoga, ki misli, da tak špara menjalnik...
Morda edina stvar, ki se je boš moral navadi je to, da bodo bremze šle verjetno precej hitreje kot pri ročnih menjalnikih.
 

NoFear85

Fizikalc
13. jan 2017
192
58
28
Ustavi in spelje tudi po več kot dveh sekundah? Meni passat l.2020 spelje samo v primeru, če se karjola ustavi za manj kot cca 2 sekundi. Če je več, obstane in moraš ali pritisniti gas ali pa tipko na tempomatu (potem čaka vsaj 10 sekund in potem tudi spelje). Ampak to je seveda neuporabno za zastoje na avtocesti ;).

Mislim da šele golf 8 in verjetno tudi octavia zadnja verzija (tiste z minimalistično ročko menjalnika) znata speljati tudi po daljšem času, ko stojita v koloni. Pa kolikor vem, ne bo noebenega popravka za naše modele, ker je verjetno to povezano z varnostno/razvojno/karkoli filozofijo in tega pač ne bodo dodali. Ja, ko avto crkne (start stop) v koloni in se kolona čez 20 sekund premakne, pa takoj vžge. Ampak starta pa jasno ne, dokler nekaj ne pritisneš ;).

Jernej
A ni neka opcija v kombinaciji dsg in radar - traffic jam, ko naj bi se ustavil in speljal, ko spelje kolona? to je dodatni bomboncek ki ga vklopi mtl
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

jernejd

Majstr
2. sep 2007
1.283
124
63
A ni neka opcija v kombinaciji dsg in radar - traffic jam, ko naj bi se ustavil in speljal, ko spelje kolona? to je dodatni bomboncek ki ga vklopi mtl
Prosim pazljivo preberi, kaj sem napisal. Torej točno to deluje, ampak samo dve sekundi, ko se kolona ustavi. Če se torej kolona ustavi, se ustavim jaz (povsem, ponavadi tudi ugasne). Ko kolona spelje, avto v trenutku vžge in sam spelje in se po potrebi spet ustavi in tako naprej. Torej nobenega pritiskanja na gas, bremzo ali tipke na volanu. AMPAK, samo dve sekundi. Če se kolona ustavi za več kot dve sekundi, pa ne spelje več in moraš nekaj pritisniti.

Ampak na golfu 8 in verjetno tudi octavii so pa ta čas podaljšali, vsaj tako je rekel eden iz servisa. Jih bom zaslišal, ko grem spet tja...

MTL tega ne more vklopiti oziroma ne more podaljšati tega časa, sem ga vprašal.

Jernej
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Kolikor vem, je to neka varnostna fora, da avto ne sme sam speljati, brez da bi mu to "dovolil." Preveč "sivih con" ko bi lahko šlo kaj narobe.