Mercedes 220d motor

Janez40

Guru
12. jul 2016
3.456
4.564
113
Je že kdo imel priložnost voziti ali si lasti Mercedes (E ali kakšno drugo klaso) z 220d motorjem? Kako se realno obnese?

Če kdo ne ve, gre za 2.0, 4 cilindre motor s 194KM, 400NM navora v kombinaciji z 9 stopenjskim avtomatikom in 4MATIC pogonom. Meni se na papirju zdi solidna opcija, precej poskočen za svoje konje in hkrati nenavit, da bi lahko imel kakšne posebne težave. Sploh ker naslednji dizel v MB ponudbi pride v obliki 3.0 V6 in 250KM ter 15.000 eur višjo ceno (zanimivo, v tujini je le 8000 eur dražji). Po zmogljivostih je nekje 7.5s do 100km/h. Končna okoli 240km/h.

Bencinske opcije do 330KM so žal brez 4MATICa, razen čisto osnovni bencinar, ki je premalo zmogljiv.

Je 4MATIC v MB stalen ali se prednji par koles vklaplja po potrebi? Je pogonski sklop 220d + 4MATIC + 9 stopenjski avtomatik dobra kombinacija za krajše in daljše mešane fure ali taka kombinacija kliče po težavah z motorjem, avtomatikom ali pogonom?
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.504
9.233
113
vozil kupeja..top zadeva, dasiravno ni dirkač. Poraba pa mizerno nizka v eco načinu. Mislim da je 4maticstalen.
 

sumica

Fizikalc
10. sep 2007
1.277
38
48
Vozil sem model E brez 4MATICa. Če iščeš dirkalnik to seveda ni to, ampak zadeva se kljub temu pelje vrhunsko. Tudi zelo dobro potegne in vleče, ko potrebuješ, hkrati pa se vozi lahko tudi čisto umirjeno z mizernimi obrati v Comfort načinu menjalnika. Realna poraba bo pod 7l/100 km. Skratka meni osebno je bila super kombinacija z avtomatikom v Eju. 4MATIC izvedba je baje še malo hitrejša, da ne omenjam plusa v snegu oz. spolzkih pogojih.
Znotraj praktično ne veš, da je dizel, od zunaj pa žal veš, zvok je še vedno traktorski. Je pa to čisto nov motor in bo osnova za ogromno izvedenk dizlov v MB. Je izredno čist motor in zaenkrat žanje hudo navdušenje povsod. Kako bo z zanesljivostjo pa čez par let
grin1.gif


Skratka, če so ti zmogljivosti dovolj (in za večino "normalnih" so dovolj), go for it.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.192
3.821
113
Jaz sem ga na kratko vozil. To je že taka klasa avto, da je za nas "navadne smrtnike" težko ocvenjevati če je kaj narobe z njim. Kar se tiče mene, kot voznika Škoda, je avto TOP, dobro potegne, malo pije (lahko tudi pod 5), dizla se skoraj ne sliši (za razliko od c-klase), prestavlja nezaznavno itd... Ni to sicer nek avto za divjanje po cesti (ko to voziš ti zapaše "kruzanje"), se pa da peljat tudi zelo hitro. Nekih pametnih razlogov za nakup 6 cilindraša po moje ni, raje se namesto tega vzame boljšo opremo. Ne morem si namreč predstavljati da bi tak avto kdo vzel z serijskimi 16 colskimi platišči, blagom na sedežih in halogenskimi žarometi.
 

sumica

Fizikalc
10. sep 2007
1.277
38
48
Meni osebno in v tem mnenju se mi je pridružila večina zaposlenih v salonu, so analogni merilniki neprimerno lepši od displaya pa naj ima xx funkcij več gor. Vem, da je to prihodnost, a za moje pojme je velika škoda, ker lepe merilnike je naredit težko, "Ipada" nabit čez pol avta pa niti ne. Ko je avto ugasnjen zgleda tista plošča obupno. Ko je prižgan pa klasični kič s "pokaži kaj znaš" funkcijami.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.192
3.821
113
Drugače se strinjam, a tale armaturna plošča je narejena za štirioglat displej in klasična "okrogla" instrument plošča ne paše noter. Glede izgleda in funkcionalnosti digitalnih števcev je Audi vseeno daleč spredaj.



 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.398
5.902
113
pri taščici
Pa glede na eko test od adaca v sosednji temi, tudi eko motor. Takoj za Teslo ki je na 6 mestu.
 
Nazadnje urejeno:

sumica

Fizikalc
10. sep 2007
1.277
38
48
Baje res. Me zanima kako bodo prepovedi dizlov v mestih upoštevale dejansko čistost določenih dizel motorjev, saj MB dokazuje, da se da narediti tudi dizla zelo čistega. Sem bral intervju z enim od inženirjev tega motorja...v razvoj motorja so vložili 2.5 miljarde eur, ko je bil praktično končan je izbruhnil dizelgate VW in jim je bilo kar slabo, saj so se bali, da bodo "neumni" politiki sesuli dizel. Na srečo se to ni zgodilo, tako, da močno računajo na ta motor in njegove izvedenke za prihodnja leta.

Vsekakor pa bo kakšna 250KM izvedenka istega motorja tisto pravo za limuzino razreda E in več. Ko/če bo na voljo kdaj.
 

Janez40

Guru
12. jul 2016
3.456
4.564
113
Dobre informacije!

Kaj pa menite o pogonu na zadnja kolesa pri Mercedesu? Je nujno imeti 4MATIC, da si mobilen celo leto ali pogon zadaj ni več taka groza, kot včasih za spolzke in snežne razmere? Mercedes žal ni kot BMW, ki ponuja štiri kolesni pogon pri vsakem motorju, zato se moraš pri izbiri določenega motorja (bencinski 250 recimo) odreči 4MATICU.
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
9.882
1.331
113
Prideje še verzije s 4Maticom, saj je avto komaj dobro ven prišel.

Zadnji pogon ni več tak bav bav, zagotovo pa je potrebno upoštevati, da se zadnji pogon drugače obnaša kot prednji.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.504
9.233
113
zadni pogon že 15 let ni bav bav. Dober gume, in to je to. Sicer pa za tista 2 dni snega ni panike ali?
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.192
3.821
113
Mi smo šli na smučanje z prejšnjo generacijo E-ja z samo zadnjim pogonom in ni bilo noben problem priti po zasneženi cesti na 2500nmv prelaz. Mercedesov ESP je res dodelan in ga ni treba sodit po kakšnih morebitnih slabših izkušnjah z drugimi znamkami. Vse ima seveda svoje (fizikalne) meje, a vseeno, za neko normalno vožnjo je tudi zadnji pogon več kot dovolj.
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
9.882
1.331
113
No, sej ni samo sneg. Zadnji pogon se v slabsih pogojih drugace obnasa in je potrebno imeti v glavi varovalko, ker najprej spodnese zadnji del, medtem ko pri prednjem pogonu tega ni. Bi pa vsak moral poskusiti z izklopljenimi pomagali (kolikor se to da pri nesportnih verzijah) ter tako doživeti razliko. Je lahko kar mal "sokantno" za nepoznavalce. Definitvno je 4Matic zelo dobra varovalka oz varnostni pripomoček.
 

Janez40

Guru
12. jul 2016
3.456
4.564
113
4matic bo na voljo v dizlu 220d (2.0, 194KM), bencincu 200T (2.0, 184KM) in še v močnejših izvedenkah 400T in AMG. Žal ne bo na voljo (tudi kasneje ne) v 250T (2.0, 211KM) motorju, hkrati pa ne bo v karavanu na voljo niti 300T motorja (2.0, 245KM), kar se mi zdi škoda, saj je praktično idealen.

"Slišal" sem, da pogon zadaj res ni tak obup, ampak, da pa je 4matic kljub vsemu čisto druga zgodba in se ga vsekakor splača imet. Vprašanje je ali rajši izbereš šibkejši motor (200T ali 220d) + 4matic ali malo močnejši motor (250T) brez 4matica. Preskok do naslednjih konfiguracij motorjev je pri nas ogromen zaradi davka na luksuz.

Meni osebno top kombinacija E klase, ki je NE moreš dobiti ne v limuzini, ne v karavnu je 300T motor (2.0, 245KM) s 4maticom.
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
9.882
1.331
113
Vsako modelno leto prinese kaj novega. To kar velja danes, ne pomeni, da bo veljalo za 2018.
 
Nazadnje urejeno:

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Sodobni ESP sistemi so tako dobri, da lahko na limitu vsaka babi še zvozi, ker res neverjetno dobro ulovijo avto.

Lahko npr. do konca zahodiš bremzo na snegu boš brez problema se izognil oviri oz. zavijal, kar je bilo pred leti nemogoče. Zdaj ti bo inštruktor kakšne premium znamke stvari čisto drugače tolmačil, kot 10 let nazaj.
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
9.882
1.331
113
No, jaz sem dejansko bil na nekaj Mercedes training programih (t.i. academy) in ti lahko potrdim, da 3/4 voznikov, ki so prisli na ucenje, nima pojma, kako odreagirati v nepredvidljivih situacijah. Veliko njih oh in sploh pa je samo dvignilo roke ter cakalo, da se nekaj zgodi. Dobesedno so zmrznili. Pa pisem ne glede na walk of life (barva, spol itd.).

Pripomocki so odlicni in so bistveno spremenili fizikalne zmoznosti, niso pa vse, ker je se vedno voznik, ki je najvecje tveganje za volanom. Ostalo so samo kontrole, se vedno pa nismo tveganja iznicili, samo spustili smo ga na sprejemljivejso raven.