Menjava zavorne tekočine

Jurij

Pripravnik
22. sep 2007
821
0
16
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Ce je jurij drsel kot po ledu, mocno dvomim da je to bilo zaradi slabega olja. Prej zaradi slabih gum. Kot je mac napisal. Da bi nekoku olje zavrelo pri voznji po ljubljani, bi moralo olje biti staro 100 let, ali pa eventuelno ce bi s zategnjeno rocno vozil
Tik za to izkušnjo sem šel na test zavor (valji za tehnični) in zadnje niso zavirale skoraj nič, tekočina je bila črna. V delavnici okoli vogala so jo zamenjali, zapeljali nazaj na valje in razlika je bila očitna.
Kaj se je točno dogajalo s tekočino in ali so kaj tudi čistili čeljusti, se ne spomnem več.
Drselo mi je, ker sem močno zabremzal, ABSa takrat ni blo, tako da so primla samo prednja kolesa in takoj zablokirala. Na srečo na levem pasu ni bilo nikogar in sem lahko skočil levo, drugače bi avtu pred mano brskal po prtljažniku.

P.s. Gume tudi niso bile ravno odlične, smo se zanesli na profil in pozabili na starost, na enem avtu vedno mečemo stran gume s skoraj celim profilom, stare pa 4-5 let
rolleyes-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Ala vam vera tistim, ki zavorno menjavate enkrat na 20 let. Jaz ne bi glave prodajal v zameno za nekaj EUR prihranka. Ga ni denarja, je moja glava več vredna, kot milijon menjav zavorne tekočine. Zavorno menjujem kot predpisano, zaradi kilometraže, ki jo delam, je to letno, gume tudi gredo z avta največ po štirih letih.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.525
9.218
113
Zakaj bi menjal zavorno, ce test pokaze, da je brezhibna?
Pa nisem se videl avta s predpisano menjavo zavorne 1 leto. Obicajno je to 2 leti. A vozis Kio?
Se glede km: ocitno sam delam vec km kot ti, ker mi gume zdrzijo max. 2 sezoni, zavorna je brezhibna po 5ih letih.
 

Jurij

Pripravnik
22. sep 2007
821
0
16
Za mojo zavorno tekočino bi test skoraj sigurno pokazal, da je brezhibna, pa jo grem v torek menjat, ker je pač 3 leta stara in mi je za tistih par eurov vseeno in imam mir zopet nekaj let. Tudi gume mečemo stran s skoraj celim profilom po 4 letih, pa kaj pol. Olje in filtri se tudi menjajo na leto in pol po 7k km, za tistih 50 EUR se tudi ne bom sekiral. Avto bo pač dolgo pri hiši in hočem da je tudi po 15 letih v dobrem stanju, prejšnji avto s to vlogo pri hiši je šel v prešo po 18 letih in 140k km
smile-1.gif


Malo bolj on-topic, jaz sem tudi menjal celotno hladilno tekočino preko ekspanzijske posode, spustil sem jo ven z ventilom na dnu hladilnika, napolnil preko ekspanzijske, brez težav, edino v 2 rundah, vmes sem pognal motor in ga segrel, da je voda zakrožila, nivo v ekspanzijski je padel, zvečer sem zopet dolil tekočino in pri temu je ostalo. Na hladilniku mislim da čepa na vrhu sploh ni (WV BBY).
 
Nazadnje urejeno:

sad

Guru
24. avg 2007
20.525
9.218
113
Kakor vsak zeli, ce ti tistih par eur pomiri vest kar. Ampak je nepotrebno.
 

Jurij

Pripravnik
22. sep 2007
821
0
16
Od prepogoste menjave bo bolela samo denarnica, od pre redke, je že skoraj bolelo kaj drugega. Vem, da če ne bom menjal zdaj, se bom z mojo pozabljivostjo naslednjič spomnil zopet čez 3 leta, kar bo lahko prepozno
smile-1.gif
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Citat:
Uporabnik sad pravi:
Zakaj bi menjal zavorno, ce test pokaze, da je brezhibna?
Pa nisem se videl avta s predpisano menjavo zavorne 1 leto. Obicajno je to 2 leti. A vozis Kio?
Se glede km: ocitno sam delam vec km kot ti, ker mi gume zdrzijo max. 2 sezoni, zavorna je brezhibna po 5ih letih.

Ehhh. Predpisana je 2 leti ali 30.000 km. Kar pride prej. Vozim pa Toyoto. Škoda moje glave za tistih nekaj EUR, pa še garancijo do 160.000 km obdržim.
Poleg vode v zavorni tekočini, je tu še cel kup dodatkov, ki preprečujejo korozijo in drugo sranje. Zavorna tekočina ni samo običajen hidravlični medij za prenos tlaka.
Vi kar šparajte na neumnostih. Jaz ne.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.525
9.218
113
Hm, na 30.000 je že menjava. Moram prav pogledat kaj piše za mojega. Vem, da je 2 leti in kolikor se spomnim km ni zraven kot dodaten pogoj.
zmaga.gif

Eh ja, nič grem jutri takoj zamenjat
evil.gif
.

Kar se pa tiče korozije bo pa začelo korodirat, ko bo voda notri, ko bo ta notri bo začela tekočina vedno prej zavret, kar pomeni, da test to pokaže
wink-1.gif
.
 

lager

Pripravnik
3. dec 2008
383
1
16
Problem je v tem da pri povišanih tlakih voda zavre že pri dosti nižjih temperaturah kot 100 stopinj celzija in to se pozna kot zračni žepi, ki pa so seveda stisljivi. Torej pri nekih normalnih pogojih se ne pozna veliko, če pa dobesedno visiš na pedalki pred vsakim ovinkom bo pa prej ali slej postala mehka.. Za pretiravat ni, kdor zamenja, zamenja, kdor ne tudi ne bo tragedije. Nekateri vozijo z 7+ let starimi gumami pa kar nekaj avtov na cesti sploh nima ABS-a oziroma so zavore poddimenzionirane glede na težo. Tudi preperele zavorne cevke imajo slabši efekt zaradi raztegljivosti, pa zato še ne menjajo vsi po vrsti z pletenimi. Kogar resno skrbijo zavore naj si uredi 300+ mm diske pa bo srečen.. ne pa delat drame zaradi 3 leta stare tekočine
bonk.gif
 

lager

Pripravnik
3. dec 2008
383
1
16
Eh se opravičujem, strokovno zaj...( mačkasta glava ) voda pri višjih tlakih KASNEJE zavre ... se pa z višjo vsebnostjo vode zmanjšuje vrelišče z.t. ..