Mehanik leta 2017

sass

Guru
1. sep 2007
5.103
743
113
Mehaniki zidarji in ostali obrtniki vas kao lupijo. K jih rabite 1x letno ali pa še to ne. Gostilnicarju pa noben zrezka ne nosi ali pa čajne vrečke pa čeprav tam surovino sumljivega porekla proda s 1000% marzo. Vsak dan. Večkrat.

Seveda ker tam so zneski nizki pa mislite da je ok čeprav vas dejansko lupijo...

Eh.
ne vem, v katere gostilne ti hodiš, ampak jaz še v nobeni nisem videl, da bi imeli na računu ločeno postavko za zrezek in za pripravo ter serviranje zrezka, vedno je enotna cena. po drugi strani pa sem na računu za redni servis imel ločeni postavki, eno za olje (cena x2 kot redna cena za identično olje v bauhausu čez cesto) in drugo za storitev - menjava olja.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.103
743
113
Meni se še vedno poraja eno in isto vprašanje; če so avtomehaniki taki nateguni, zlatarji in ne vem kaj še vse... in tako dobro živijo...

Zakaj je toliko revežev v Sloveniji? Naj postanejo avtomehaniki.

.....
se hecaš? mehanik leta, torej vrhunski strokovnjak v svoji branži, javno pojamra, da samo z delom ne more preživeti. res je videti privlačen ta poklic
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.089
3.574
113
Marlbor
se hecaš? mehanik leta, torej vrhunski strokovnjak v svoji branži, javno pojamra, da samo z delom ne more preživeti. res je videti privlačen ta poklic
Mehaniki so v glavnem tudi razni mutibariči, tak je redko kdaj revež. Večina revežev pa je prepoštenih za ta svet. Zato so tudi reveži, namesto da bi bili mehaniki.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.158
2.256
113
Tako kot v vsakem poslu, ce si dober v njem tudi dobro zivis, ce si povprecen ali slab pa je tezko in potem se moras res vlect ven z materialom oz. zraven delati se druge stvari ki se v osnovi ne ticejo tvoje branze.

Pa še replika na nekoga ki je napisal zakaj nismo mehaniki in zakaj je toliko revezev in brezposelnih ce je to tako hud biznis. Torej nikjer nisem trdil in mislim da tudi nihce drug da je to enostaven, lep in cisti posel. Jaz vem da je jeba in da ni lepo. Hvala lepa za tak posel, je eneden zadnjih poklicev ki bi ga opravljal. Ampak zakaj bi bil to moj problem? Tudi delavec v fabriki se j*ebe v slabih pogojih za minimalca. Sploh se ne pogovarjamo o tem da je enostavno.
 

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.158
2.342
113
v lokalni ostariji
Ločene specifikacije so zato da je bolj transparentno za stranko ker bi vsi jamral kaj je bilo npr 200eur servis..

Gostinci vas dejansko lupijo pa ste tiho;) oziroma jih braniteljem heheh zanimivo
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.158
2.256
113
Malo si zašel, gostilna je luksuz in temu se lahko izogneš, avtomobil pa dan danes nujno zlo in potegne za sabo vzdrževanje.
 

Vojnik

Guru
16. apr 2017
1.299
824
113
Hrano si za preživetje res lahko pridelaš na domačem vrtu oz. v najslabšem primeru zate poskrbi relativno socialna država.

Če si brez avta, lahko tudi koristiš javni transport. Ni dober, je pa poceni. Zato kaj je luksuz je stvar samo tega, kako in kdo na te zadeve gleda.

Sta pa tako pri avtih, kot tudi še pri drugih zadevah dva različna razloga za nakup; eden je emocionalen, drugi je racionalen. Noben nakup BMW, Audi, Land Rover, Mercedes ipd. ni racionalen nakup, ampak emocionalen. Če se mene vpraša, tudi VW ni racionalen nakup. Je pa verjetno racionalen nakup kakšen Suzuki, Dachia, ipd. Skratka tisto, kar pomeni majne stroške glede na prevožen kilometer ob ustrezni varnosti in zanesljivosti vozila.

Seveda se pa povprečen Slovenec (forumaš) ne bo vozil s Suzuki Swiftom, Škodo Octavio, ali Dachio.

Gre se v Nemčijo po A6 avant 3.0 TDI, BMW serije 5 ali pa se kupi VW Golf TDI. Potem pa; kje je cenejše zavarovanje, ali rabim kasko, kdo bi lahko zrihta ceneje material, ali ostaja možnost update navigacije, ipd.

Vse zgoraj navedeno je luksuz. S tem ni nič narobe, če si to lahko privoščiš. Enako je z gostilno. Vse skupaj pa je stvar prioritet, kaj ti v življenju največ pomeni. Povprečnemu Slovencu je avto še vedno status (naj tisti, ki se ukvarjajo z zavarovanjem povejo, kakšen je delež kasko zavarovanj osebnih vozil vs. npr. UK, in delež življenjskih zavarovanj vs. npr. Nemčija), oz. nekaj s čimer se lahko marsikdo postavlja. V gostilni se pač moreš, te premalo ljudi vidi.

Če bi vsak živel v skladu s svojimi zmožnostmi, bi bilo marsikomu lažje v življenju. Ampak se bo seveda vsak sam odločil.

Jaz sem imel v življenju že ogromno zelo dobrih vozil, od E AMG, do S8, ipd. Pa da ne bo pomote, avte si nisem sam kupil, so bili v lasti podjetja. Res pa je, da se bil direktor teh podjetij in smo zelo dobro delali (pa tudi vsi zaposleni so imeli nekaj od tega, da ne bo pomote). Danes imam hvala bogu toliko, da bi ti lahko te avte kupil sam in ne enega. Pa mi ne pride na kraj pameti. Ker je vzdrževanje teh vozil predrago, nisem pa "cigo", da bom olje nosil sam in za svoje napačne odločitve krivil druge.

Drugi, če bolj pomemben razlog pa je spoznanje, ki me je naučilo, da je bolje manj pokazati, malo jamrati, ne imeti vsak mesec novih oblačil... Mi je bistveno lažje, ljudje se manj obremenjujejo z menoj. Verjetno je kdo še celo vesel, ker misli, da mi gre slabše. Mi je vseeno. Meni pomeni veliko to, da sem zdrav, da lahko še komu pomagam, da si lahko privoščim dobro hrano, potovanja... Čim več stvari, ki se očem nevidne, mi pa veliko pomenijo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: RoMeX

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.405
9.157
113
ne bluzi. V de se gre po avto, ker je enostavno cenejši ko t pri nas. V DE se gre po 3 leta staro mrcino je 10x boljša, varnejša, naprednejša, lepša itd kot novi megane za isto ali podobno ceno. Zakaj bi te zdaj na ta račun hotli vsi lupat od države naprej mi pa ni jasno. Zaradi levičarjev in socialne države (na papirju) zaradi floskul). Dejstvno je, opažam vedno bolj ker sem vpet v te zadeve, da je 50% sluzb v JU samo zato da ima raja nekaj za delat. Da ni doma in jamra.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.221
4.701
113
Nekateri so argumente za dražje rezervne dele in enak potrošni material pri mehaniku kot v trgovini v tej temi tako lepo opisali, da bi človek planil v jok. Ampak argumentov manjka ... Argumentov, da stranke nimaš za budalo.
Podjetje v katerem sem delal, je prodajalo lasten informacijski sistem in smo stranki vedno ponudili tudi celovito rešitev in ji prodali tudi HW. Brez, da bi pri HW dali višjo ceno kot bi jo stranka sama dobila. Še raje pa smo stranki svetovali, kaj naj kupi in kakšno ceno bi se moralo dati izposlovati. Zastonj smo ji preverili ponudbe, ki jih je dobila. Zadaj je še zmeraj profit. Če gre stranki dobro, je šlo tudi nam.
Prodajati stranki nekaj dražje kot lahko brez velikega truda kupi sama, je žal norčevanje iz stranke in smatranje, da stranka ni enakopraven partner, ampak budalo, ki je na svetu samo zato, da vam nosi denar. V gospodarstvu so sicer na take reči bolj pozorni in preveč požrešnosti nekje ti lahko hitro konča sicer dolgoročni posel.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Gatto

Vojnik

Guru
16. apr 2017
1.299
824
113
ne bluzi. V de se gre po avto, ker je enostavno cenejši ko t pri nas. V DE se gre po 3 leta staro mrcino je 10x boljša, varnejša, naprednejša, lepša itd kot novi megane za isto ali podobno ceno. Zakaj bi te zdaj na ta račun hotli vsi lupat od države naprej mi pa ni jasno. Zaradi levičarjev in socialne države (na papirju) zaradi floskul). Dejstvno je, opažam vedno bolj ker sem vpet v te zadeve, da je 50% sluzb v JU samo zato da ima raja nekaj za delat. Da ni doma in jamra.

Ja seveda. A6 Avant v Nemčiji kupi nekdo, ki si ga lahkop privošči in dela kilometre. Pri nas ga kupi (kot si napisal namesto Megana) nekdo, ki se pelje vsak dan 15 kilometrov v službo, ima dva otroka in gre enkrat na leto v Umag na morje. Seveda rabi prostor, da je vsa krama za otroke v avto.

Se strinjam, da je zelo dober avto. Ampak imej v mislih, da je ta avto stal nov 60k EUR in so normalno temu primerni stroški. Ne pa, da se za zadnje pare za kasko, k zlatarjem se ne hodi, ker so lopovi, potem pa pride toča, je pa avto zavarovan, hiša pa ne, ker ni denarja.
 

Vojnik

Guru
16. apr 2017
1.299
824
113
Nekateri so argumente za dražje rezervne dele in enak potrošni material pri mehaniku kot v trgovini v tej temi tako lepo opisali, da bi človek planil v jok. Ampak argumentov manjka ... Argumentov, da stranke nimaš za budalo.
Podjetje v katerem sem delal, je prodajalo lasten informacijski sistem in smo stranki vedno ponudili tudi celovito rešitev in ji prodali tudi HW. Brez, da bi pri HW dali višjo ceno kot bi jo stranka sama dobila. Še raje pa smo stranki svetovali, kaj naj kupi in kakšno ceno bi se moralo dati izposlovati. Zastonj smo ji preverili ponudbe, ki jih je dobila. Zadaj je še zmeraj profit. Če gre stranki dobro, je šlo tudi nam.
Prodajati stranki nekaj dražje kot lahko brez velikega truda kupi sama, je žal norčevanje iz stranke in smatranje, da stranka ni enakopraven partner, ampak budalo, ki je na svetu samo zato, da vam nosi denar. V gospodarstvu so sicer na take reči bolj pozorni in preveč požrešnosti nekje ti lahko hitro konča sicer dolgoročni posel.

Ne vem, če mehanik prodaja dražje, kot stranka kupi sama. Zadrži samo rabat, ki ga ima kot velik kupec, mar ne?

Sicer si pa lepo vse skupaj napisal. Ob tem se verjetno zavedaš, zakaj je poslovni model podjetja, kjer si delal tak, kot opisuješ? Verjetno veš, da je dodana vrednost na SW bistveno večja, kot pa pri HW ali pa pri enem mehaniku.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.221
4.701
113
Že n-krat v tej temi so napisali, da nekateri uradni servisi precej dražje prodajajo olje.
Rabat pripada mehaniku, glede tega se strinjam. Ampak mehanik mora biti pozoren, če njegov dobavitelj ne nudi dela v maloprodaji ceneje, kot prikaže njemu. Dražje od tega ne sme stranki prodati naprej.
Ali je dodana vrednost na SW višja kot pri mehaničnih storitvah bi lahko debatirali. Kar nekaj jih je, ki so zgradili stavbe, ki so stale več, kot je 10 letni promet SW podjetja z 20 zaposlenimi. Sicer marsikdo na račun slabe banke, ampak vseeno.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.158
2.256
113
Sicer si pa lepo vse skupaj napisal. Ob tem se verjetno zavedaš, zakaj je poslovni model podjetja, kjer si delal tak, kot opisuješ? Verjetno veš, da je dodana vrednost na SW bistveno večja, kot pa pri HW ali pa pri enem mehaniku.

Če pa je mehanično delo tako za en drek plačano kot vsi tarnajo, zakaj pa se potem ne prekvalificirajo v prodajalce rezervnih delov?
 

Vojnik

Guru
16. apr 2017
1.299
824
113
Če pa je mehanično delo tako za en drek plačano kot vsi tarnajo, zakaj pa se potem ne prekvalificirajo v prodajalce rezervnih delov?

Verjetno zato, ker tisti, ki ima finance za zagon kakšne proizvodnje, bi se raje ukvarjal s proizvodnjo zdravil, dodatkov k prehrani, kozmetiki ipd...
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Ne vem, če mehanik prodaja dražje, kot stranka kupi sama. Zadrži samo rabat, ki ga ima kot velik kupec, mar ne?

Očitno ne spremljaš teme najbolje... Kot rečeno, nobeden se ne razburja, da je urna postavka previsoka in tudi se nobeden ne razburja, če ti mehanik proda rezervni del po enaki ali malenkost višji ceni, kot je dosegljiva "navadnemu" kupcu.

Sporno je le to, da ti rezervni del proda po ZNATNO višji ceni, kot je dosegljiva "navadnemu" kupcu - recimo filter, ki na spletu stane recimo 15€, on ga proda za 45€. Ali olje, kjer 1l stane 10€, identično olje pa ti proda za 30€/l. In to naš "mehanik leta 2018" veselo razlaga in zagovarja, ker kao drugače ne more preživet.
 

Gatto

Guru
19. jul 2007
18.746
887
113
tu in tam
Očitno ne spremljaš teme najbolje... Kot rečeno, nobeden se ne razburja, da je urna postavka previsoka in tudi se nobeden ne razburja, če ti mehanik proda rezervni del po enaki ali malenkost višji ceni, kot je dosegljiva "navadnemu" kupcu.

Sporno je le to, da ti rezervni del proda po ZNATNO višji ceni, kot je dosegljiva "navadnemu" kupcu - recimo filter, ki na spletu stane recimo 15€, on ga proda za 45€. Ali olje, kjer 1l stane 10€, identično olje pa ti proda za 30€/l. In to naš "mehanik leta 2018" veselo razlaga in zagovarja, ker kao drugače ne more preživet.
Ne vem, kako enim to ne kapne? ali so zabiti ali pa iz "branze"..druge ni.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.405
9.157
113
ne boš me prepričal. menjava olja je povsem enaka pri mercedesu za 100k€ in pri clioutu za 10k€. Skoraj upam trdit da je tehnično bolj enostavna pri mercedesu, ker imaj kartušo za filter in ne filter v ohišju in si manj usran pri menjavi. Še olje pri prodajalcih ni posebej dražje za mercedes, le da ima kak liter ali dva več. Pika.

Enako je pri menjavi zavor itd. Vsaj vem da pri mercedesu je vse preprosto, pri cenejšjih znamkah pa ima vsak svoje finte, potrebna posebna orodja ali pa dosti domišljje itd.

Za izredna in dodatna dela so pa itak druge postavke.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Gatto

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.158
2.342
113
v lokalni ostariji
Avto je čisti luksuz. Kao nuja je postal zdaj ko so ljudje razvajeni. Kje pa luksuz. Ker na šiht se zmeraj lahko greš s piciklom ali mopedom avtobusom ...


Poizkusite biti obrtniki pa da vas vidim
 
  • Všeč mi je
Reactions: Vojnik