Mali oglasi: zabavne podrobnosti

AndrejEnej

Guru
13. okt 2016
3.714
-1.017
113
145 km SZ od Opatije
no ja v prejšnjem desetletju.

Kaj pa TDI ji ko zobati jermeni pokajo , letniki 2017,2018,2019 tam med 80 in 170 000 ga odnese , servisni termin pa na 210 000 km.
Evo, tukaj vsaj veš. Ga pač preventivno zamenjaš nekje pri 120kkm. Pri Renaultu dci je pa tko, kot bi odprl škatlo bonboniere: presenečenje all the time. Ni nekega vzorca: čist random. 80% jih crkne, 20% pa ne. Pol pa vedi, v kateri skupini boš ...
Pri TDI je vsaj znano, jermen crkne med 80 in 170 kkm. Torej imaš neke smernice, vzameš povprečje, pa je :p
 
  • Objave ne odobravam
Reactions: Borg

CLIO15

Guru
1. nov 2007
12.344
3.434
113
Ja full ja.
Če že nena prejšnjemu lastniku zašrota vse skupaj.

Letniki 2014 do 2016 pa gre jermen preko 240000 km.
Že večkrat Sprobano.
 

Gamero

Majstr
13. avg 2007
5.021
118
63
okolica mesta
To za jermene mi ni znano pri TDi in prvič slišim. Tisti ki so menjali jermen na 210k km niso bli še kritični. Ampak mehaniki bi najraje menjali na polovici in olje predčasno :) Govorim za avte ki se normalno vozijo in ne ki se jim dušu vadi.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
12.344
3.434
113
To za jermene mi ni znano pri TDi in prvič slišim. Tisti ki so menjali jermen na 210k km niso bli še kritični. Ampak mehaniki bi najraje menjali na polovici in olje predčasno :) Govorim za avte ki se normalno vozijo in ne ki se jim dušu vadi.
No direkt iz baze informacije.
160000 km, T Rock 2,0 tdi letnik 2018.
 

Priponke

  • received_787647712276703.jpeg
    received_787647712276703.jpeg
    264,7 KB · Ogledi: 204
  • received_1010816772955166.jpeg
    received_1010816772955166.jpeg
    194,5 KB · Ogledi: 208
  • received_1325302354539881.jpeg
    received_1325302354539881.jpeg
    190,1 KB · Ogledi: 204
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.907
5.458
113
Lol....odmične pa že z žlebovi not....pr 160.000....k se je 1.9TDi šele ulavfu...

Jah nč....gremo olje menjat na 50.000km....
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.907
5.458
113
Problem tukaj pri dizlu je (pa tudi moderni TGDi bencinarji imaji istega) ....da če so že odmične take....ker se predvidevam olje ni redno menjalo.....kakšna je šele ketna na ventilih (če ima ketno)!

Ker EURO4/5/6 vsi filtrirajo saje dodatno v olje cez EGR ventil....

Saje v olju pa delujejo kot polirna pasta ko jih je preveč v olju....najbolj očitno se pa to odraža na uničeni / raztegnjeni ketni pri tistih avtih ki jo imajo...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Gamero in CLIO15

CLIO15

Guru
1. nov 2007
12.344
3.434
113
Sicer nihče ne jamči, da je res 160.000 km :)
In sam se spravljam kupovat nek tdi z 200k km :bonk:
Je je.
Policijske Škode odletijo jermeni že pri 80 000 km.
Ker imajo več delovnih ur kot kilometrov.
V glavnem letnike 2018 2019 in 2020 obvezno menjati zobati jermen, če že ni bil motor menjan.

Pri tem ko vidiš slike je stranka dobila novi motor za simboličnih 800 Eurov.
Na srečo je kupoval pri njih drago olje.
 

Gamero

Majstr
13. avg 2007
5.021
118
63
okolica mesta
Potem je to pri novejših hiba. Se pravi je to zaradi menjave olja na 30k km? Kaj pa od l.21 dalje?
Če bi bencinca kupoval (kar verjetno bom zaradi eko bedarij na novih dizlih) bo zgkeda japonc ali korejc.
TSI 1.5 že slisim da nekaj cukajo, na vsak drugi servis se čisti karter itd.:)
 
Nazadnje urejeno:

CLIO15

Guru
1. nov 2007
12.344
3.434
113
Potem je to pri novejših hiba. Se pravi je to zaradi menjave olja na 30k km? Kaj pa od l.21 dalje?
Če bi bencinca kupoval (kar verjetno bom zaradi eko bedarij na novih dizlih) bo zgkeda japonc ali korejc.
TSI 1.5 že slisim da nekaj cukajo, na vsak drugi servis se čisti karter itd.:)
Novejši so baje OK zaenkrat.
Stari dobaviteljev zobatih jermenov je sedaj dober, prej pa je bil za 20 centov predrag.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony